دسته‌بندی نشده

همه چیز درباره خرید، نگهداری و شستشوی دستگاه وافل ساز

همه چیز درباره خرید یک دستگاه وافل ساز مناسب

وافل‌ها برای درست کردن یک صبحانه لذیذ و یا یک میان وعده کامل به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرند به خصوص برای بچه‌ها که قطعا به این مدل خوراکی‌ها تمایل بیشتری نشان خواهند داد.

خوردن یک وافل گرم و تازه خانگی که با کره و مربا یا بستنی شکلاتی و میوه‌ای تزئین شده قطعا یک خوراکی سالم و مقوی و جذاب خواهد بود که برای درست کردن آن به یک دستگاه وافل ساز احتیاج دارید.

بهترین مدل دستگاه وافل ساز

در نگاه اول شاید خرید وافل ساز اصلا کاربردی نباشد اما برای داشتن یک عصرانه یا صبحانه دلنشین و سریع، به شدت لازم است. در این مطلب قرار است با بهترین مدل‌های وافل ساز آشنا شوید و انتخابی آگاهانه برای این دستگاه داشته باشید.

حتماً بخوانید:

لیست قیمت اسنک ساز

لیست قیمت اسنک ساز

در این بخش قیمت انواع ساندویچ ساز شامل برندهای: جی پاس، اپکس، سینبو، نیکای، کاراجا، بوش، عرشیا، همیلتون، آرزوم، دلمونتی، المپیا، برویل، بلک اند، بی…

بهترین برندهای وافل ساز

1. Presto FlipSide

این دستگاه دارای صفحات قابل جابجایی نیست اما به لطف پوشش سرامیکی صفحاتش، یکی از بهترین مدل‌های وافل ساز است که به راحتی تمیز می‌شود. مهمتر از همه، وافل های تولید شده توسط این دستگاه است که تردترین و رضایت بخش‌ترین لقمه‌هایی است که می‌توانید تست کنید. همچنین این دستگاه دارای تایمر بوده و از سوختن وافل‌ها جلوگیری می‌کند.

بهترین برندهای وافل ساز

2. Hamilton Beach Belgian

ضخامت وافل شما به مدل دستگاهتان بستگی دارد اما در بیشتر موارد محصول تقریبا مشابهی تولید می‌شود. تفاوت واقعی وافل سازها در طراحی است که در درجه اول، استفاده و تمیز کردن ضحات آنها مطرح است.

اگر راحتی تمیز کردن خمیر وافل از روی دستگاه برایتان مهم است، وافل ساز بلژیکی Hamilton Beach درست در بالای لیست شما قرار دارد با قیمت حدود 50 دلار برای خرید از آمازون و دارای صفحات وافل قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است که با فشار دادن یک دکمه از جای خود بیرون می آیند.

3. مینی وافل ساز Dash

این مینی وافل ساز با پخت سریع وافل‌های کوچک عمل می‌کند. در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف با قیمت کمتر از 20 دلار در سایت آمازون آمریکا موجود است و کوچک‌ترین و ارزان‌ترین مدل وافل‌ساز با یک سطح نچسب و گوشه‌هایی که به اندازه کافی عمیق هستند و به جلوگیری از سر ریز شدن خمیر وافل و توزیع گرما در سراسر صفحه دستگاه کمک می‌کند.

این دستگاه، تایمر نداشته بنابراین باید خودتان در نظر بگیرید که چه زمانی وافل شما آماده می‌شود که این یک ایراد کوچک در این دستگاه است. مورد دیگر دستگیره آن است که در امتداد درب است و ممکن است آنقدر داغ شود که انگشتان را بسوزاند، بنابراین باید آن را با کمی احتیاط باز و بسته کنید.

با این حال، استفاده و تمیز کردن آن آسان است و وافل‌ها را به طور یکنواخت می‌پزد. بهتر از همه، آن وافل‌های کوچک، اندازه مناسبی برای انواع دسر و ساندویچ صبحانه هستند.

نگهداری از دستگاه وافل ساز

4. Presto Stuffler

وافل ساز پرستو استافلر یک مدل جدید شامل مجموعه‌ای از انبرهای دایره‌ای خاص است که در حین پختن وافل می‌توانید اطراف وافل را جمع کنید و وافل‌هایی ضخیم داشته باشید.

طراحی کوچک و قابل چرخش Stuffler آن را جذاب کرده و می‌توانید آن را در حالت عمودی هم قرار دهید. یکی از ایرادات این دستگاه، طراحی دسته توخالی آن است که می‌تواند بخار داغ را به سمت دستان شما هدایت کند.

تمیز کردن دستگاه وافل ساز

نحوه نگهداری و تمیز کردن وافل ساز

یکی از نکات کلیدی در مورد دستگاه وافل ساز این است که آیا تمیز کردن آنها آسان است یا خیر چون در آن از خمیر استفاده می‌شود و حتما بعضی وقت‌ها مقداری از خمیر به دیواره‌های صفحه آن ریخته که نیاز به تمیز کردن دارد.

بهتر است در ابتدای کار، سطح فلزی آن را اگرچه به اسم نچسب باشد با کمی روغن یا کره به وسیله برس چرب کنید تا اگر صفحات دستگاهتان قابل جداسازی و شستشو نیست، به راحتی با دستمال و کمی مواد پاک کننده تمیز شود تا عمر دستگاهتان طولانی‌تر باشد.

فراموش نکنید که اگر قصد خرید این دستگاه از سایت‌های خارجی را داشتید حتما از سایت‌های امارات تهیه کنید که با برق ایران قابل استفاده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا