دسته‌بندی نشده

با پل بغاز استانبول آشنا شوید! + تصاویر زیبا

این پل که یکی از جاذبه های دیدنی استانبول بوده که شما با جذابیت های آن آشنا می شوید. برای بازدید از این پل باید به تنگه بسفر سفر کنید. در این بخش نیز دیدنی های پل بغاز را بیشتر می شناسید.

آشنایی با پل بغاز:

اگر راهی سفر به استانبول هستید، می توانید در این بخش با دیدنی های این پل شگفت انگیز آشنا شوید. شاید ابتدا در پیدا کردن این پل با مشکل رو به رو شوید. زیرا این پل را با عنوان ۳ اسم می شناسند. این پل که به عنوان مروارید بسفر شناخته می شود، دارای جذابیت های منحصر به فردی است. شما می توانید در این تنگه با دیدنی های تنگه بسفر آشنا شوید.

پل بغاز

ویژگی های پل:

این پل از مجموعه پل های معلق دنیا بوده که شما با جذابیت های آن آشنا می شوید. این پل فولادی بوده و ۱۵۶۰ متر عرض آن است. ارتفاع این پل نیز ۱۶۵ متر می باشد. طراحی این پل نیز جذابیت های بسیار زیادی دارد. تاریخ ساخت این بنا نیز به سال ۱۹۷۰ باز می گردد. روزانه از روی این پل نیز ۲۰۰ هزار ماشین دیده می شود.

تصاویر پل بغاز

ارتفاعات بغاز

این پل امروزه از دیدنی های استانبول در شب بوده که شما با نمایی دیدنی از آن آشنا می شوید. پیاده روی بر روی این پل نیز دارای جذابیت های زیادی است. سالانه مسابقات زیادی نیز در این نواحی برگزار می شوند. این پل در واقع پلی است که انسان را عاشق خواهد کرد.

شما با قدم زدن بر روی این پل مرتفع شاهد زیبایی و جاذبه های بسیار زیادی هستید. شما علاوه بر قدم زدن می توانید، عکس های جذابی را ثبت کنید که حتما برای شما خاطره انگیز می شود.
بازدید از تنگه بسفر که در این نزدیکی بوده نیز از دیگر جذابیت های این ناحیه برای علاقه مندان می باشد. این پل و تنگه اطراف آن امروزه یکی از دیدنی های استانبول هستند.

پل بغاز کجاست؟

مسیر بغاز

در فصل های مختلفی از سال این پل و نواحی اطراف آن نیز دارای جذابیت های زیادی هستند. شما در بهار شاهد زیبایی های بیشتری در این ناحیه هستید.
همانطور که می دانید، استانبول یکی از زیباترین شهرهای توریستی بوده که شما علاقه مندان با زیبایی های بیشتری از آن آشنا می شوید. شما می توانید در سفر به استانبول با دیدنی های بیشتری نیز رو به رو شوید.

منبع : آرگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا