دسته‌بندی نشده

ایمپلنت یکروزه در تهران

داشتن دندان‌هایی سالم، یکپارچه و زیبا موضوعی است که تقریبا همه ما به آن تمایل داریم و در راستای آن تلاش می‌کنیم. حتی با رعایت مستمر بهداشت دهان و دندان نیز انسان‌ها ناگزیر به کشیدن دندان‌هایشان می‌شوند. به عنوان مثال حوادثی نظیر تصادف باعث می‌شوند فردی یک یا چند دندان سالم را از دست بدهد. دندان‌های از دست رفته سبب بروز مشکلاتی در گفتار می‌شوند و افراد را هنگام صحبت کردن با مشکل مواجه می‌کنند. همچنین وجود فضای خالی دندان‌های از دست رفته در لثه در طی زمان طولانی سبب حرکت و تغییر جهت سایر دندان‌ها شده و به همین ترتیب، شکل و قرارگیری دندان‌ها به هم می‌ریزد.

ایمپلنت یکروزه در تهران

از دیگر مشکلات از دست دادن دندان‌ها، درست جویده نشدن غذا است که به مشکلات گوارشی متعدد منجر می‌شود. همچنین فضای خالی ناشی از دست رفتن دندانی، طرح لبخند را تغییر داده و از زیبایی آن به شدت می‌کاهد. همانطور که خواندید وقتی دندانی را از دست می‌دهید مهم است که بتوانید در عرض مدت زمان کوتاهی آن را جایگزین کنید تا از عوارض آن جلوگیری کنید. روش‌های بسیاری جهت جایگزینی دندان از دست رفته وجود دارند که یکی از موثرترین آنها، ایمپلنت یکروزه در تهران است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد جراحی ایمپلنت اطلاعاتی کسب کنید و در آخر نیز با یکی از بهترین مراکز ایمپلنت یکروزه در تهران آشنا شوید.

ایمپلنت دندان چیست؟

جراحی ایمپلنت که عمدتا با نام ایمپلنت دندان نیز شناخته می‌شود تقریبا یک جراحی سر پایی است که در طی آن، یک پیچ (غالبا از جنس تیتانیوم) که به عنوان پایه نیز از آن نام برده می‌شود در جای ریشه دندان قرار می‌گیرد و در آخر یک دندان مصنوعی که از پیش قالب‌گیری شده است و رنگ و شکلی شبیه سایر دندان‌ها دارد به نام تاج بر روی آن پیچ قرار گرفته و محکم می‌شود. می‌توان گفت که این روش نسبت به سایر روش‌های جایگزینی طبیعی‌ترین ظاهر ممکن را دارد در حدی که سایرین متوجه تفاوتی میان دندان‌های طبیعی و مصنوعی نخواهند شد. برای فردی که یک، چندین و یا حتی تمامی دندان‌های خود را از دست داده است و چندین دندان خراب دارند که باید کشیده شوند ایمپلنت یکروزه در تهران، بهترین شیوه برای جایگزینی آنهاست. در ادامه با مزیت‌های این روش پرطرفدار آشنا خواهید شد.

  • افزایش زیبایی و اعتماد به نفس

تقریبا همگی ما موافق هستیم که زیبایی یک چهره تا حد بالایی به لبخند آن بستگی دارد. هیچکس نمی‌خواهد که هنگام خندیدن و لبخند زدن یک یا چندین دندان کم و یا خراب داشته باشد. این مسئله به مرور زمان حس اعتماد به نفس را از فرد می‌گیرد و باعث می‌شود از خندیدن اجنتاب کند و یا به هنگام خنده، صورت خود را بپوشاند. در صورت انجام ایمپلنت، زیبایی و اعتماد به نفس به راحتی به چهره و روان شما باز می‌گردند و از زیباترین لبخندها برخوردار خواهید بود.

  • سرعت بالا در کاشت

ایمپلنت در دسته درمان‌های فوری و سریع قرار می‌گیرد. وقتی دندانی را از دست می‌دهید و یا به دلیل خرابی آن را می‌کشید ممکن است در اعمال مربوط به دهان و دندان خود دچار مشکل شوید. از جنبه زیبایی که بگذریم یک دندان از دست رفته همانطور که در بالا عرض کردیم سلامت فرد را نیز به خطر می‌اندازد. بهترین اقدام در چنین شرایطی انتخاب یک روش اثرگذار و سریع همانند ایمپلنت یکروزه در تهران است.

یکی دیگر از مزیت‌های این روش، ماندگار بودن آن است. پیچی که در لثه به عنوان ریشه قرار می‌گیرد می‌تواند برای همیشه در آنجا بماند چرا که هیچگونه ضرری را متحمل نمی‌کند و به مانند ریشه عمل می‌کند. همچنین دندان مصنوعی که برای کاشت ایمپلنت ساخته می‌شود از جنس با کیفیت و ماندگاری است که اگر به خوبی از آن مراقبت شود می‌تواند تا آخر عمر در قامت یک دندان ادامه دهد.

انجام ایمپلنت دندان برای افراد گذر کرده از سن رشد به بعد محدودیت سنی ندارد. معمولا افراد پس از گذراندن رشد به طور کامل می‌توانند کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند و از مزایای آن برای همیشه برخوردار شوند. این جراحی کوتاه، به دلیل حساسیت موقعیت خود می‌تواند با عوارضی نظیر عفونت در محل کاشت ایمپلنت، وارد نمودن آسیب به دیگر دندان‌ها و مشکلات جدی‌تری نظیر مشکلات عصبی و سینوسی همراه باشد. به همین خاطر مهم است که برای ایمپلنت یکروزه در تهران به کجا مراجعه می‌کنید. انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران باعث افزایش احتمال موفقیت کاشت ایمپلنت می‌شود و از وقوع عوارض احتمالی آن می‌کاهد. از آنجایی که در این مورد امکان آزمایش و خطا وجود ندارد و مراجعه به فرد نابلد و بدون داشتن تخصص کافی می‌تواند نتایج فاجعه باری را به دنبال داشته باشد ما در ادامه به شما بهترین کلینیک جهت ایمپلنت یکروزه در تهران را معرفی خواهیم کرد.

ایمپلنت یکروزه در تهران

کلینیک خانه دنتان

این کلینیک که تحت نظر دکتر ستاره هاشمی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت در تهران فعالیت می‌کند دارای خدمات بسیاری در حوزه خدمات ترمیمی و زیبایی دندان است که گواهینامه‌های معتبر و متعدد آن در سایت آن قابل مشاهده است. یکی از پرطرفدارترین این خدمات ایمپلنت یکروزه در تهران است. در ادامه شما خواهید دانست که چرا خانه دنتان یک مرکز توصیه شده است و با ویژگی‌های جالب توجه آن آشنا خواهید شد‌.

استفاده از محصولات درجه یک برندهای مختلف

در خصوص کاشت ایمپلنت، محصولات مورد استفاده از اهمیت به شدت بالایی برخوردارند چرا که این مواد قرار است در یکی از اصلی‌ترین عضو بدن قرار بگیرند. فرد قرار است برای یک عمر با آنها صحبت کند، غذا بخورد و به زندگی روزمره بپردازد. اگر محصولات استفاده از کیفیت پایینی برخوردار باشند نه تنها به رفع مشکلات دهان و دندانی او نمی‌پردازند بلکه یک مشکل نیز به مشکلات او اضافه می‌کنند و موفقیت کاشت ایمپلنت را با مشکل مواجه می‌کنند. بنابراین این مهم است که محصولات مورد استفاده از کدام برندها باشند و در کدام درجه کیفیت قرار داشته باشند. در کلینیک خانه دنتان شما می‌توانید از کیفیت محصولات مورد استفاده اطمینان داشته باشید و با خیالی راحت، امر کاشت ایمپلنت دندان و یا دندان‌های خود را به کادر مجرب آن بسپارید.

  • کادر متخصص و مجرب

مهم‌تر از اینکه محصولات مورد استفاده در کاشت ایمپلنت از چه برندهایی هستند، میزان تخصص و تجربه فرد انجام دهنده جراحی و کاشت ایمپلنت است. بسیار مهم است که فرد انجام دهنده دارای دانش کافی درباره لثه، محل عصب‌ها، سینوس‌ها و … باشد تا آسیبی متوجه هیچکدام از این اجزا نشود. دکتر ستاره هاشمی یک متخصص لثه در تهران است که به خوبی شناخته شده است. تخصص ایشان جراحی لثه و ایمپلنت است. دکتر هاشمی و کادر مجرب خانه دنتان، همگی دارای دانش کافی در مورد کاری که انجام می‌دهند هستند و تجربه کافی در این خصوص دارند و به همین خاطر است که ایمپلنت یکروزه در تهران را ممکن ساخته‌اند و به بهترین کلینیک جهت انجام این امر تبدیل شده‌اند. شما با مشاهده نمونه‌های درمانی آنها در سایت، به خوبی به این مسئله پی خواهید برد.

ایمپلنت یکروزه در تهران

  • محیطی استریل شده و بهداشتی

کم نیستند افرادی که با مراجعه به یک کلینیک، با عدم رعایت اصول استرالیزاسیون و بهداشت رو به رو شده‌اند. در خصوص کلینیک‌های دندان پزشکی، رعایت این اصول به شدت دارای اهمیت است چرا که وسایل دندان پزشکی به طور مستقیم با دهان فرد ارتباط دارند. بیماری‌هایی که از طریق مخاط و بزاق منتقل می‌شوند همچنین بیماری‌های منتقله از طریق خون، همه تهدیداتی هستند که مراجعه به یک کلینیک مجهول می‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین امروزه با شرایط کرونایی ایجاد شده، رعایت این اصول و بهداشت چندین برابر حائز اهمیت شده‌اند. این بسیار مهم است که در حین جراحی کاشت ایمپلنت، نگرانی و استرسی از بابت موارد گفته شده نداشته باشید و در آرام‌ترین حالت باشید تا شانس موفقیت این جراحی کاهش نیابد. با مراجعه به خانه دنتان و انجام ایمپلنت یکروزه در تهران نزد دکتر ستاره هاشمی و کادر حرفه‌ای این کلینیک، می‌توانید از بابت رعایت کامل اصول استرالیزاسیون و بهداشت اطمینان داشته باشید و کاشت ایمپلنت خود را عاری از هر گونه استرس انجام دهید.

  • تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته

تلفیق علم به همراه تکنولوژی همیشه نتایج حیرت بار و فوق العاده‌ای داشته است. تجهیزات دندانپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هر روزه جهت انجام بهتر جراحی‌ها و پیاده کردن روش‌ها، تجهیزات بهتر و پیشرفته‌تری روی کار می‌آیند. اگر کلینیکی که جهت انجام ایمپلنت یکروزه در تهران به آن مراجعه می‌کنید دارای تجهیزات به روز باشد بدون شک شانس موفقیت این روش درمانی بیشتر خواهد بود و نتیجه بهتری خواهد داد. کلینیک خانه دنتال دارای تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز دنیاست که مراجعه به آن را از نسبت به سایرین به تصمیم بهتری تبدیل می‌کند.

خانه دنتان

با کاشت ایمپلنت، مزایا و بهترین کلینیک جهت انجام آن یعنی خانه دنتان آشنا شدید. شما می‌توانید برای برخورداری از یک کاشت ایمپلنت به سریع‌ترین شیوه، نزد دندانپزشکی متخصص و متعهد، با تجهیزات پیشرفته و به روز در کلینیکی با کادر مجرب و خوش برخورد به خانه دنتان مراجعه نمایید. خانه دنتان دارای دو شعبه در تهران و بندر عباس می‌باشد. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارها و یا اطلاع از آدرس کلینیک به سایت دکتر ستاره هاشمی به نشانی اینترنتی https://drsetarehhashemi.com/ مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا