دسته‌بندی نشده

چگونه چاق شویم؟ چند راهکار برای افزایش وزن

تناسب اندام یکی از اصل های زندگی است. همه ما دوست داریم خوش تیپ و زیبا به نظر بیاییم. امروز در مقاله چگونه چاق شویم؟ چند راهکار برای افزایش وزن را برای افرادی که به دلیل لاغری از اندام خود راضی نیستند را معرفی می کنیم. همانند مقاله قبل ما به دنبال راهکار های غیر اصولی نیستیم و سعی داریم تا با افزایش وزن سلامت شما حفظ شود. البته افرادی هستند که بیش از حد چاق هستند و به دنبال لاغری هستند. ما برای این عزیزان مقاله چگونه لاغر شویم؟ چند راهکار برای کاهش وزن را در سایت منتشر کرده ایم. بله درست است افرادی به دنبال لاغر شدن هستند! اینجاست که باید درک کرد که نه چاقی خوب است و نه لاغری بنابراین باید تناسب را حفظ کرد.

برخلاف راه کار لاغر شدن، افزایش وزن روشی متفاوت دارد. امروز خوراکی های چاق کننده را که پتانسیل خوبی برای افزایش وزن دارند معرفی می کنیم. البته نباید در مصرف زیاده روی کرد چون وزن بیش از حد زیاد نیز یک مشکل تلقی می شود.

استفاده از مواد غذایی مغذی و عدم تحرک حتی اگر شما بسیار لاغر باشید یک مشکل است. بنابراین با وجود تلاش برای افزایش وزن حتما به سلامت خود با ورزش کردن کمک کنید. البته این نکته که باید در استفاده از مواد غذایی برای چاق شدن نیز افراط را کنار گذاشت در نظر بگیرید.

چگونه چاق شویم؟ چند راهکار برای افزایش وزن

شیر برای چاق شدن

شیر را همه به عنوان یک ماده غذایی پر فایده می شناسند. مصرف این ماده غذایی همیشه توسط کارشناسان تاکید شده است. افرادی که به دنبال چاق شدن هستند نیز نباید از مصرف این نوشیدنی غافل شوند.

شیر سرشار از پروتئین، کلسیم، چربی و کربوهیدرات است. البته ویتامین ها و مواد معدنی دیگری نیز در شیر یافت می شود. به تجربه ثابت شده است که این ماده غذایی باعث افزایش حجم عضلانی بدن و در نتیجه چاق شدن می شود. البته برای تاثیر بیشتر باید قبل و یا بعد از ورزش استفاده شود. علاوه بر این کلسیم این ماده غذایی به استحکام و جلوگیری از پوکی استخوان کمک می کند.

بنابراین استفاده از این ماده غذایی پر از فایده است. حتی بعد از چاق شدن و رسیدن به وزن ایده آل خود حتما مصرف آن را در حفظ کنید. توصیه ما استفاده روزانه 2 لیوان است تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

گوشت قرمز و افزایش وزن

گوشت قرمز از گذشته تا کنون حتی توسط انسان های اولیه استفاده شده و می شود. این ماده غذایی به قدری مغذی است که حتی اگر به تنهایی میل شود می تواند نیاز بدن را تامین کند. استفاده از این ماده غذایی برای چاق شدن بسیار مفید است. این ماده غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات است و برای ایجاد بافت ماهیچه ای بند بسیار مفید می باشد.

معمولا گوشت قرمز دارای بافت چربی دار و بدون چربی است. اگر مایل به چاق شدن هستید بیشتر از بافت چربی دار استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از این ماده غذایی برای حفظ سلامتی بدن نیز توصیه می شود. البته مانند هر چیز دیگر افراط در مصرف گوشت قرمز باعث ابتلا به برخی بیماری ها می شود.

این مطلب به مرور بروز می شود…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا