دسته‌بندی نشده

چگونه راتاتوی مخصوص گیاهخواران بپزیم؟

چگونه راتاتوی مخصوص گیاهخواران بپزیم؟، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

چگونه راتاتوی مخصوص گیاهخواران بپزیم؟

چگونه راتاتوی مخصوص گیاهخواران بپزیم؟

مواد لازم :

پیاز درشت 2 تا 3 عدد
بادمجان متوسط 5 تا 6 عدد
کدوی متوسط 3 تا 4 عدد
گوجه فرنگی درشت 5 تا 6 عدد
فلفل سبز دلمه ای 2 تا 3 عدد
سیر 2 تا 3 پره
سبزی معطر(نعناع ، ترخان و جعفری) یک دسته کوچک
روغن زیتون 150 گرم (یک پیمانه سرخالی)
نمک به مقدار کم

طرز تهیه :

ابتدا پیار را خلال و در روغن تفت دهید. بعد سیر را به آن اضافه کنید. بعد فلفل را حلقه ای خرد کنید و به مواد یاد شده اضافه کنید. کدو و بادمجان هم حلقه ای خرد کنید و به پیاز بیفزایید. کمی گوجه خرد کرده و به بادمجان اضافه کنید.

آن ها را با کمی سبزی معطر مخلوط می کنیم و بعد روی حرارت ملایم میگذاریم تا بپزد. اگر از قبل پوست گوجه ها را بگیرید و بدون پوست به مواد آن ها را اضافه کنید بهتر است. بعد از اینکه مواد طعم متوسط مشترک پیدا کردند آن را در ظرف کشیده و میل کنید

کدو سبز را چگونه مصرف کنیم تا لاغر شویم؟

افرادی که می‌خواهند در عین سیری دچار گرسنگی سلولی نشوند باید روزانه واحدهایی از غلات، لبنیات، پروتئین‌ها و سبزیجات را مصرف کنند.

به همین علت است که نباید به کدو به عنوان یک غذا برای لاغری نگاه کرد چرا که در طولانی‌مدت بدن دچار فقر غذایی می‌شود اما اگر بتوانیم کدو را در کنار غذای خود مصرف کنیم می‌تواند یک عامل مهم در کاهش وزن محسوب شود. مصرف کدو در کنار غذاهای دیگر می‌تواند مانع از جذب اضافی مواد چربی و قند شود و یک تعدیل‌کننده برای دریافت انرژی محسوب می‌شود.

مصرف کدو به علت پر کردن حجم معده و سیری حجمی می‌تواند به کاهش دریافت انرژی مازاد بینجامد اما توجه داشته باشیم که کدو یک چربی‌سوز نیست.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا