دسته‌بندی نشده

چگونه تم مشکی اینستاگرام را فعال کنیم؟

یکی از ویژگی هایی که معمولا الان در هر سیستم عاملی (ورژن های جدید) و برنامه ها و نرم افزارها و پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده کرد، تم مشکی است. استفاده از تم مشکی دلایل مختلفی میتواند داشته باشد مثلا شخصی به خاطر قشنگی دوست دارد تم اینستاگرام خود را مشکی کند و یا به خاطر اذیت نشدن چشمها حالت تاریک اینستاگرام را در گوشی فعال میکنند.

تم مشکی اینستاگرام

نکته ای که باید عرض کنم این است که ورژن های قبلی اینستاگرام این ویژگی را نداشتند لذا برای فعال کردن دارک مد یا همان تم مشکی باید از داخل تنظیمات گوشی اقدام می کردید البته اگر گوشی شما این قابلیت را داشت چون تقریبا از اندروید 10 به بعد این ویژگی به گوشی های اندروید اضافه شد اما در اندروید 9 و به پایین باید از اپلیکیشن های حالت تیره استفاده میکردید در گوشی های آیفون نیز از iOS 13 به بعد این ویژگی اضافه شد که در نسخه های قبل باز باید از اپ های مخصوص دارک مد استفاده می کردید.

اما بعد از بروزرسانی های جدید اینستاگرام بالاخره ویژگی تم روشن و تیره اضافه شد. بنابراین با آپدیت اینستاگرام خود می توانید به راحتی از پس زمینه روشن و تیره استفاده کنید. پس ابتداء وارد گوگل پلی شده و به بخش برنامه هاو بازی ها من رفته و از آنجا اینستاگرام تان را بروزرسانی کنید.

فعال کردن تم مشکی اینستاگرام در اندروید

حالا برای فعال کردن تم مشکی اینستاگرام در گوشی های اندروید، اینستاگرام را باز کرده و به بخش تنظیمات آن وارد شوید. سپس در بین گزینه ها، گزینه طرح زمینه را خواهید دید، روی آن کلیک کنید. در صفحه بعدی می توانید گزینه تیره را انتخاب نمایید.

اگر هم بخواهید می توانید از داخل تنظیمات گوشی در اندروید 10 این کار را انجام دهید، بنابراین بعد از ورود به تنظیمات گوشی به بخش نمایشگر بروید و از آنجا حالت تم تاریک را فعال کنید.

فعال کردن تم مشکی اینستاگرام در اندروید

فعال کردن تم مشکی اینستاگرام در آیفون

همان طور که عرض کردیم در گوشی آیفون باید iOS 13 را داشته باشید سپس تنظیمات گوشی رفته و وارد بخش نمایش Display and brightness شوید و گزینه مشکی و تاریک Dark را انتخاب کنید.

separator line

همچنین ببینید:

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام و حل مشکل نبودن گزینه موزیک …

چگونه اعلان پست و استوری های اینستاگرام را فعال کنیم؟ | دلگرم

مخفی کردن پست های خود در اینستاگرام | دلگرم

آموزش مخفی کردن پست ها و استوری های دیگران در اینستاگرام | دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا