دسته‌بندی نشده

آموزش حذف آسان اینستاگرام به صورت دائمی

موضوع بحث این بخش، حذف آسان اینستاگرام است گرچه قبلا در مجله اینترنتی دلگرم تحت عنوان آموزش قدم به قدم حذف اکانت اینستاگرام به خوبی مراحل را توضیح دادیم منتهی از آنجایی که با هر آپدیتی معمولا به ویژگی های اپلیکیشن ها اضافه می شود و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست، لذا مراحل حذف اینستاگرام از داخل خود برنامه را آموزش خواهم داد.

چون همان طور که در مطلب مذکور اشاره کردیم قبلا برای دیلیت اکانت اینستاگرام حتما باید مستقیما از طریق سایت اقدام میکردید گرچه در ادامه توضیح خواهم داد و متوجه خواهید شد که در این روش نیز به سایت اینستاگرام هدایت می شوید منتهی تفاوتش این است که مستقیما از داخل خود برنامه اینستاگرام شما به صفحات حذف حساب اینستاگرام منتقل خواهید شد.

در هر صورت، همیشه قبل از حذف هر اکانتی به خصوص اینستاگرام باید به این نکته توجه داشته باشید که با حذف اکانت، تمامی اطلاعات و داده های شما اعم از پیام ها و عکس ها و ویدیوها و پست ها کاملا حذف خواهند شد. با حفظ این نکته مراحل حذف اسان اینستاگرام را آغاز می کنیم.

حذف آسان اینستاگرام

این مراحل در حقیقت برای حذف همیشگی اکانت اینستاگرام است چون همان طور که می دانید یک حذف موقت نیز وجود دارد که در واقع اکانت را غیر فعال می کنید.

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی خود باز کرده و به بخش پروفایل تان بروید.
  • حالا از بالای صفحه روی منوی سه خط افقی زده و وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید.
  • در بین گزینه ها، گزینه راهنما را خواهید دید، روی آن بزنید.
  • در مرحله بعدی روی مرکز راهنمایی کلیک کنید. حالا به سایت اینستاگرام هدایت خواهید شد.

حذف آسان اینستاگرام

  • در صفحه باز شده روی گزینه مدیریت حساب کلیک کنید.
  • در صفحه بعد روی گزینه Delete Your Account کلیک نمایید.
  • سپس از شما می خواهد که زبانی را انتخاب کنید، می توانید زبان انگلیسی را انتخاب کنید تا مشکلی پیش نیاید. حالا روی گزینه How do I delete my Instagram account? کلیک نمایید، عبارت آبی رنگ Go to the Delete Your Account page را پیدا کنید و روی آن بزنید.
  • اگر زبان را هم تغییر ندادید مسئله ای نیست، بنابراین روی گزینه چگونه حساب Instagram خودم را حذف کنم؟ بزنید و جمله ی به صفحه حذف حساب خود بروید را پیدا کنید و روی آن بخش آبی کلیک نمایید. (اگر با صفحه ای مواجه شدید که نوشته بود ادامه دادن Continue as و نام کاربری شما را آورده بود روی آن بزنید)

دیلیت اکانت اینستاگرام

حالا در صفحه Delete Your Account قرار خواهید گرفت که توضیحاتی را آورده از جمله اینکه اگر می خواهید استراحت کنید و فعلا از ویژگی غیر فعال کردن اینستاگرام به طور موقت استفاده کنید.

در پایین صفحه عبارت why are you deleting your account را می بینید که در حقیقت از شما می پرسد چرا می خواهید حساب خود را حذف کنید بنابراین منو را باز کرده و یکی از دلایل را انتخاب کنید مثلا خیلی شلوغه و یا بیش از حد تبلیغات هست و مواردی از این دست.

در آخر از شما می خواهد که پسورد اینستاگرامتان را وارد کنید در فیلد مشخص شده و بعد از وارد کردن پسورد، روی کلید قرمز رنگ پایین Permanently delete my account بزنید.

حذف حساب اینستاگرام

separator line

همچنین ببینید:

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟ | دلگرم

5 مرحله ساده برای تغییر نام اکانت اینستاگرام | دلگرم

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام | دلگرم

آموزش روش های افزایش لایک در اینستاگرام+تصاویر | دلگرم

چگونه از صفحه ی اینستاگرام خود کسب در آمد کنیم ؟

استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا