دسته‌بندی نشده

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام و حل مشکل نبودن گزینه موزیک در استوری

برنامه اینستاگرام دارای یک فضای بزرگی از بخش های موسیقی و آهنگ است که کاربران می توانند به داستان ها یا همان استوری هایی (Stories) که روی حساب خود به اشتراک می گذارند اضافه کنند کاملا مثل افزودن استیکر یا نظرسنجی. کلیپ های موسیقی داستان و استوری ها را جالب تر و موثرتر می کنند به طوری که تماشاگران این استوری همان طور که تصویر داستان را ملاحظه می کنند، آهنگ را هم گوش می کنند.

در ادامه مراحلی که باید هنگام افزودن آهنگ به استوری اینستاگرام انجام دهید را آموزش خواهیم داد.

افزودن آهنگ به استوری

در ابتداء کار برنامه اینستاگرام را روی گوشی اندروید یا آیفون خود باز کنید.

صفحه را به سمت چپ بکشید یعنی بعد از باز کردن اینستاگرام، انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به سمت چپ بکشید (البته این در صورتی است که زبان اینستاگرام شما فارسی باشد اما اگر انگلیسی بود باید برعکس بکشید کلا در بقیه مراحل نیز چنین است) حالا بخش داستان اینستاگرام را خواهید دید. هر محتوایی که بخواهید را می توانید به عنوان داستان اضافه کنید مثل یک عکس یا یک پست متنی یا نقاشی خنده دار و … که با جلوه های AR ایجاد شده اند.

گذاشتن آهنگ در استوری

بعد از ایجاد استوری، حالا انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به سمت بالا بکشید (یا از بالای صفحه روی آیکون شکلک مربعی بزنید) تا ویژگی های اضافی را ببینید، حالا از آنجا گزینه موزیک Music را انتخاب کنید.

افزودن آهنگ به استوری

الان می توانید بین آهنگ های موجود در کتابخانه اینستاگرام مرور کنید حتی آهنگ های ایرانی و یا هر کشوری که در آن زندگی میکنید را خواهید دید، یا اینکه می توانید در فیلد جستجو ضربه زده و آهنگ مورد نظرتان را که می خواهید به استوری تان اضافه کنید را سرچ کنید (مثل Mohsen Chavoshi) بعد از آن روی کلید پخش Play بزنید تا پیش نمایشی از آن را گوش کنید سپس روی نام آهنگ برای انتخاب بزنید.

گذاشتن موسیقی در استوری

بعد از مرحله بالا حالا خواهید دید که صفحه تغییر کرد و می توانید آهنگ را اضافه کنید.

با گذاشت انگشت خود وسط مستطیلی که در زیر صفحه قرار دارد و کشیدن به سمت چپ و راست می توانید قسمتی از آهنگ را که می خواهید به استوری اضافه شود انتخاب کنید (امکان انتخاب 5 تا 15 ثانیه وجود دارد)

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام

بعد از افزودن آهنگ حالا می توانید نحوه نمایش متن آهنگ را هم انتخاب کنید همان طور که در تصویر مشخص کردیم. از بین چهار حالت نمایش متن می توانید انتخاب کنید و همچنین مدت زمان را هم می توانید همان طور که اشاره کردیم انتخاب کنید.

در آخر روی تیک بالای صفحه بزنید، سپس می توانید مکان متن آهنگ را تغییر دهید. خوب حالا می توانید استوری خود را منتشر کنید.

نبودن گزینه موزیک در استوری

اما گاهی کاربران از نبودن گزینه موزیک در استوری می پرسند، برای رفع این مشکل کافیه گوگل پلی را باز کرده و به بخش “برنامه ها و بازی های من” بروید و سپس اینستاگرام را بروزرسانی کنید، چند لحظه ای صبر کنید و یا اینکه از حسابتان خارج شده و دوباره وارد شوید و یا بین حساب های دیگرتان منتقل شوید و امتحان کنید.

اگر مشکل هنوز پابرجا بود حالا کافیه کش برنامه اینستاگرام را در گوشی تان پاک کنید برای این کار به بخش تنظیمات گوشی رفته و وارد بخش برنامه ها و اعلان ها شده و از بخش برنامه ها برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید در صفحه بعدی روی گزینه محل ذخیره زده و سپس روی گزینه پاک کردن حافظه پنهان و بعد از آن روی پاک کردن داده بزنید، حالا اینستاگرام را باز کنید، می بینید که از اینستاگرام خارج شدید حالا وارد اینستاگرام شده و می بینید که گزینه موسیقی به استوری اضافه شده است.

separator line

همچنین ببیند:

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟ | دلگرم

راه های زیاد شدن فالوور در اینستاگرام | دلگرم

آموزش و نحوه قرار دادن لینک در اینستاگرام | دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا