دسته‌بندی نشده

چطوری از ریزش فالوورام در اینستاگرام جلوگیری کنم ؟

جلوگیری از ریزش فالوور در اینستاگرام

ریزش فالوور در اینستاگرام به معنای کاهش تعداد فالوورهای یک حساب کاربری است. این موضوع می‌تواند برای کاربران اینستاگرام که به دنبال رشد و افزایش تعداد فالوورهای خود هستند، نگران‌کننده باشد.

دلایل ریزش فالوور در اینستاگرام ممکن است شامل مواردی مانند:

  • اینستاگرام اکانت های ربات را حذف کرده است
  • نمایه شما گیج کننده به نظر می رسد
  • محتوای شما بی کیفیت است
  • شما خیلی کم (یا خیلی زیاد) پست می کنید
  • پست های شما بیش از حد فروش محور هستند
  • شما همچنان در مورد همین موضوع پست می کنید
  • شما از هشتگ های مناسب استفاده نمی کنید
  • شما در گذشته فالوورهای زیادی خریدید
  • اینستاگرام شما را در سایه تحریم کرد

چطوری از ریزش فالوورام در اینستاگرام جلوگیری کنم ؟

  • اینستاگرام اکانت های ربات را حذف کرده است

برای اطمینان از کیفیت پلتفرم، اینستاگرام (مانند هر حساب دیگر در رسانه های اجتماعی) به طور مرتب حساب های جعلی و ربات را حذف می کند. دلیل این امر ساده است – اینستاگرام می‌خواهد کاربران واقعی، جذاب و ارزش افزوده به پلتفرم را حفظ کند.

در واقع حذف اکانت های ربات یکی از دلایل اصلی کاهش تعداد فالوورها است. اگر اینطور است، جای نگرانی نیست و این افت از کنترل شما خارج است.

بنابراین، دفعه بعد که متوجه شدید ده ها یا صدها فالوور خود را یک شبه از دست داده اید، به احتمال زیاد به دلیل پاکسازی اینستاگرام و غیرفعال کردن کاربران جعلی در این پلتفرم اتفاق افتاده است. اینستاگرام اکانت های جعلی را در دسته های بزرگ حذف می کند و هر چند ماه یکبار این اتفاق می افتد.

شما باید این افت را به عنوان یک تغییر مثبت در نمایه خود در نظر بگیرید. داشتن فالوورهای ربات کمتری که با محتوای شما درگیر نیستند، نرخ تعامل شما را افزایش می دهد. و نرخ تعامل امروز مهمترین معیار در اینستاگرام است.

فالوورهای جعلی چیزی جز یک آمار نیستند. آنها هرگز با محتوای شما درگیر نبوده اند و هیچ ارزشی برای شما ایجاد نکرده اند. شما می توانید به آنها فکر کنید که انگار هرگز وجود نداشته اند.

کار بعدی چیه؟

از آنجایی که حذف اکانت های ربات خارج از کنترل شماست، هیچ کاری نمی توانید در مورد آن انجام دهید. اگر در مورد تعداد فالوورهایی که دارید حساس هستید، باید به تولید محتوای شگفت انگیزی ادامه دهید که توجه سایر کاربران را به خود جلب کند و آنها شما را دنبال کنند.

به این ترتیب، شما قادر خواهید بود تعداد فالوورهای از دست رفته را در کمترین زمان بازیابی کنید.

همچنین هرگز نباید با هیچ برنامه یا ارائه دهنده خدماتی که پیشنهاد افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما را ارائه می دهد، تعامل داشته باشید. اینها فالوورهای صد در صد تقلبی هستند که شما پول خود را صرف آنها خواهید کرد و در کمترین زمان توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. پول شما هدر می رود و یکی از قوانین اینستاگرام را زیر پا می گذارید که ممکن است منجر به مسدود شدن حساب شما شود.

چطوری از ریزش فالوورام در اینستاگرام جلوگیری کنم ؟

  • نمایه شما گیج کننده به نظر می رسد

نمایه شما مانند کارت ویزیت شماست. باید واضح باشد و برای فالوور ارزش نشان دهد. اگر شخصی از نمایه شما بازدید کند و به این فکر کند که “این نمایه در مورد چیست؟”، در این صورت دچار مشکل شده اید – نمایه شما به اندازه کافی واضح نیست.

اینها چندین مورد هستند که باید به آنها توجه کنید:

  • آیا من از عکس شخصی یا لوگوی برند خود به عنوان عکس نمایه استفاده می کنم؟
  • آیا بیوگرافی من به اندازه کافی واضح است و اطلاعاتی در مورد اینکه حساب کاربری من در مورد چیست؟
  • آیا بیوگرافی من توضیح می دهد که چگونه برای فالوورهایم سود خواهم برد؟
  • آیا نمایه من در نگاه اول قابل اعتماد به نظر می رسد؟
  • آیا بیوگرافی من جذاب است؟

میلیون ها اکانت مشابه با شما وجود دارد. بنابراین، شما باید نمایه خود را کاملاً واضح نشان دهید و مخاطبان شما باید فوراً بفهمند که شما چه کسی هستید و چرا باید شما را دنبال کنند.

همچنین به 9 پست آخر نگاهی بیندازید. آیا می توانید به وضوح بگویید که موضوع اکانت اینستاگرام شما چیست؟ آیا پست هایی را ارسال می کنید که تحت یک موضوع مشترک قرار می گیرند (مانند مد، سفر، غذا، DYI، گربه ها و غیره)؟ اگر محتوایی را ارسال می کنید که مرتبط نیست، مخاطبان شما را گیج می کند و آنها تمایلی به دنبال کردن شما نخواهند داشت.
بعدش چیکار کنیم؟

از ابزار حسابرسی اینستاگرام برای ارزیابی پروفایل خود استفاده کنید. ممکن است درست باشد که از دیدگاه افراد خارجی، نمایه شما گیج کننده به نظر می رسد. اگر اینطور است، مطمئن شوید که آن را واضح تر بیان کنید.

به عنوان اولین قدم، باید از عکس شخصی یا لوگوی برند خود به عنوان عکس نمایه استفاده کنید. اعتبار می دهد و اعتماد ایجاد می کند.

در مرحله دوم، بیوگرافی خود را اصلاح کنید. به طور خلاصه توضیح دهید که چه کسی هستید و چرا مردم باید شما را دنبال کنند. بیو شما مقدمه ای است، سلامی به استوری شما، که از طریق پست های شما بیان می شود.

ثالثاً، یک موضوع (یا دو موضوعی که نزدیک به هم هستند) را انتخاب کنید و فقط در این موضوع محتوا تولید کنید. هر چیزی که خارج از آن است، نباید پست شود زیرا هیچ مزیتی به مخاطبان فعلی شما اضافه نمی کند و دنبال کنندگان بالقوه را گیج می کند.

  • محتوای شما بی کیفیت است

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است. بنابراین، اگر تصاویری ارسال می کنید که کیفیت پایینی دارند، مردم شما را آنفالو می کنند. دلیل آن ساده است – میلیون‌ها ارائه‌دهنده محتوا دیگر وجود دارند که عکس‌های بالاتر از میانگین را به اشتراک می‌گذارند. اینستاگرام خانه بسیاری از عکاسان، طراحان، شرکت های رسانه ای و سایر افرادی است که در تولید محتوای شگفت انگیز استعداد دارند.

اگر دوربین عالی ندارید، ممکن است برای خرید آن سرمایه گذاری کنید. اگر در ویرایش عکس خوب نیستید، دوره های آنلاین مقرون به صرفه ای وجود دارد که به شما پایه مناسبی در ویرایش می دهد.

با این حال، عکس های دیدنی تنها دلیل دنبال کردن شما نیستند. محتوای شما باید داستانی داشته باشد و قابل ربط باشد. اگر عکس‌های شما عالی هستند، اما کپشن‌های اینستاگرام متوسط هستند – یکی از دلایل لغو فالو کردن شماست.

میکروبلاگینگ روز به روز در اینستاگرام محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان محتوا از فضای زیرنویس برای گفتن یک داستان و ارتباط با فالوورهای خود استفاده می کنند. اگر از آن فضا به خوبی استفاده نکنید، شانس شما برای جذب فالوور کاهش می یابد.

با این حال، کیفیت پست‌های شما را نیز می‌توان با مشاهده میزان مرتبط بودن آن با فالوورهایتان ارزیابی کرد. آیا فکر می کنید آنها از هر چیزی که به اشتراک می گذارید سود می برند؟ اگر این کار را نکردند، بهتر است اصلا به اشتراک نگذارید.

کار بعدی چیه؟

محتوای خود را ارزیابی کنید: آیا فکر می کنید می توانید تصاویر را بهبود ببخشید؟ آیا فکر می کنید می توانید داستان بهتری را در کپشن های خود بیان کنید؟

همیشه راهی برای بهتر انجام دادن کارها وجود دارد. یک دوره عکاسی را در نظر بگیرید که بهترین راه‌های عکاسی برای اینستاگرام را به شما می‌گوید. سعی کنید فراتر از ویرایش اولیه عکس موجود در اینستاگرام، کاوش کنید، اما حتی با استفاده از ابزارهای پیچیده تری مانند فتوشاپ، ویرایش را یاد بگیرید.

در نهایت از قبل برنامه ریزی کنید و زیرنویس خود را بنویسید. آنها را به عنوان پست های میکروبلاگ مرتبط، مفید و الهام بخش در نظر بگیرید.

بهتر است یک استراتژی بازاریابی قوی و بلندمدت در اینستاگرام ایجاد کنید که به آن پایبند باشید.

چطوری از ریزش فالوورام در اینستاگرام جلوگیری کنم ؟

  • شما خیلی کم (یا خیلی زیاد) پست می کنید

باور کنید یا نه، اما تعداد پست های اینستاگرام شما به طور مستقیم با تعداد فالوورها مرتبط است.

بگذارید یک مثال را به اشتراک بگذارم.

تصویر، شما هفته ای 1 عکس ارسال می کنید. تصویر به 1000 نفر می رسد. از 1000 نفر، 10٪ پست شما را می پسندند، و شاید 5 نفر حساب شما را دنبال کنند (این 0.5٪ از کل دسترسی شما است).

حالا تصور کنید که هفته ای 4 عکس ارسال می کنید. هر یک از آنها هنوز به 1000 نفر می رسد (کل دسترسی هفتگی 4000). بر اساس همین معیارها، شما 20 دنبال کننده در هفته خواهید داشت.

هر چه تعداد دفعات ارسال پست بیشتر باشد، هر چه اکانت شما بیشتر باشد، تعداد فالوورهای بیشتری می توانید داشته باشید.

بسیاری از کارشناسان اینستاگرام ادعا می کنند که بهترین نتایج را می توان با ارسال هر روز به دست آورد. با این حال، اگر باعث کاهش کیفیت پست‌های شما می‌شود، هر روز پست نکنید. در این صورت، سعی کنید حداقل 3 بار در هفته پست کنید.

بنابراین، اگر در حال حاضر یک بار در ماه یا بدون هیچ چارچوب زمانی مشخصی پست می‌گذارید، احتمالاً فالوورهای فعلی شما را لغو فالو می‌کنند، زیرا با فالو کردن اکانت شما ارزشی دریافت نمی‌کنند. به همین ترتیب، حتی اگر با پست‌های جدید خود فالوورهای جدیدی پیدا کنید، زمانی که متوجه شوند سود کمی برای آنها وجود دارد، شما را لغو فالو می‌کنند.

پست های ناکافی می تواند به تلاش های شما برای جذب و حفظ فالوور آسیب برساند. به طور مشابه، ارسال بیش از حد باعث ایجاد این تصور می شود که شما بیش از حد اسپم می کنید. از ارسال بیش از دو بار در روز خودداری کنید و اگر چندین بار در روز پست می کنید، حداقل 3-4 ساعت فاصله بین پست های خود داشته باشید.

وقتی صحبت از استوری اینستاگرام به میان می آید متفاوت است. می توانید بیشتر پست کنید، اما از داشتن بیش از 10 داستان در روز اجتناب کنید. اگر استوری های زیادی را در یک روز پست کنید، تعامل به طور چشمگیری کاهش می یابد.

کار بعدی چیه؟

به این سوال پاسخ دهید: چند بار در هفته پست بگذارم؟

  • A. کمتر از 3 بار
  • ب. بین 3-14 بار
  • C. بیش از 14 بار

اگر پاسخ A را دادید، خیلی کم پست می کنید. اگر به C پاسخ دادید، خیلی زیاد پست می کنید.

بسته به پاسخ A یا C خود، یا با پست‌های خود به افراد کافی دسترسی ندارید، به آنها مزایای کافی برای دنبال کردن شما نمی‌دهید، یا خیلی زیاد پست می‌کنید و این باعث آزار آنها می‌شود.

  • پست های شما بیش از حد فروش محور هستند

محتوای اینستاگرامی که بیش از حد تبلیغاتی است ممکن است افراد را از دنبال کردن شما منصرف کند. بنابراین، اگر هفت بار در هفته پست می‌گذارید و همه پست‌های شما فروش محور هستند، منجر به لغو فالو کردن شما توسط افراد می‌شود.

اینستاگرام بهترین پلتفرم برای فروش بیش از حد نیست. حتی اگر شرکتی هستید که از اینستاگرام برای تولید فروش استفاده می‌کنید، فروش استاندارد شما واقعاً کارساز نخواهد بود. در عوض، اینستاگرام می تواند برای آموزش و نمایش جنبه انسانی برند شما استفاده شود.

شما باید از اینستاگرام به عنوان کانالی برای جلب توجه (آگاهی از برند) مخاطبان خود و ترغیب آنها به پایین رفتن از قیف فروش از طریق صفحه فرود یا هر روش دیگری استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از اینستاگرام به‌عنوان منبعی برای هدایت مکالمه بیشتر در نظرات و پیام‌های پیامکی استفاده کنید، به‌جای اینکه فقط از یک صفحه فرود بخواهید و خرید کنید. دلیلی وجود دارد که لینک ها در کپشن های اینستاگرام پشتیبانی نمی شوند. اینستاگرام نمی‌خواهد کاربرانش به وب‌سایت‌های دیگر بروند و کاوش کنند.

کار بعدی چیه؟

استراتژی اینستاگرام خود را طوری شکل دهید که کمتر در مورد فروش باشد و بیشتر در مورد تعامل، آموزش و ایجاد رابطه با فالوورهای خود باشد. مطمئناً می توانید برخی از موارد فروش را به اشتراک بگذارید، اما این نوع محتوا را به حداقل برسانید.

من دوست دارم به مشتریانم پیشنهاد کنم که یک روز در هفته را انتخاب کنند، زمانی که آنها چیزی مربوط به فروش را به اشتراک می گذارند. این می تواند هر روز هفته باشد، اما شما باید به آن پایبند باشید و فقط در آن زمان مواد فروش را به اشتراک بگذارید. 4 روز دیگر باید هدف دیگری داشته باشد.

  • شما به یک موضوع ادامه می دهید

اینستاگرام به بستری برای کشف چیزهای جدید تبدیل شده است. مطمئنم که حساب‌های غذایی سالم را دنبال کرده‌اید، شاید اکانت‌هایی که یوگا و روال‌های تمرینی را آموزش می‌دهند، شاید حساب‌های حیوانات خانگی و غیره. هدف اینستاگرام آموزش و سرگرمی است.

شما ممکن است بهترین کیفیت و زیرنویس‌های فوق‌العاده جذاب را داشته باشید، اما اگر پست‌های شما همان چیزی است که 10 حساب دیگر به اشتراک می‌گذارند، به احتمال زیاد افراد شما را لغو فالو می‌کنند.

محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید که ارزش بیشتری را به دنبال کنندگان شما اضافه کند.

شما همچنین می توانید پست های قبلی خود را تغییر دهید، اما مطمئن شوید که یک پیچ و تاب جدید به آنها اضافه کنید. اگر از همان تصویر دو ماه پیش استفاده می‌کنید، یک عنوان جدید ایجاد کنید. این به عنوان محتوای کاملاً جدید منتقل می شود زیرا احتمال اینکه فالوورهای قدیمی شما آن را به خاطر نآورند زیاد است و دنبال کنندگان جدید آن را جدید می دانند.

حتی اگر در مورد چیزی پست می‌کنید که افراد زیادی پست کرده‌اند، دیدگاه یا تجربه منحصربه‌فرد خود را به اشتراک بگذارید. این باعث می شود که محتوای شما متمایز شود و برای فالوورهای شما بسیار مرتبط تر شود.

کار بعدی چیه؟

آیا محتوای منحصربفردی ارسال می کنید؟

اگر پاسخ ممکن است یا خیر است، وقت آن است که استراتژی محتوای خود را دوباره ارزیابی کنید.

اگر در مورد همان رستوران مد روزی که 10 اینستاگراممر دیگر قبلاً به اشتراک گذاشته اند به اشتراک می گذارید، یک تغییر منحصر به فرد به آن اضافه کنید. تجربه شما در آنجا چگونه بود؟ آیا چیزی، به ویژه، تجربه را عالی یا وحشتناک کرده است؟ مکان‌ها، تمرین‌ها، نکات می‌توانند یکسان باشند، اما هرکسی تجربه متفاوتی با آنها دارد. حتما مال خود را به نمایش بگذارید.

اگر پست قدیمی خود را دوباره منتشر می کنید، مطمئن شوید که زمان زیادی در این بین دارید. هر بار که پست مشابهی را به اشتراک می گذارید، چیز جدیدی به آن اضافه کنید، رویکرد متفاوتی را به اشتراک بگذارید یا اطلاعات بیشتری ارائه دهید تا کاملا جدید به نظر برسد.

  • شما از هشتگ های مناسب استفاده نمی کنید

یک استراتژی هشتگ عالی یکی از مهم ترین استراتژی های رشد اینستاگرام است که باید داشته باشید. واضح است، هشتگ ها به کاربران کمک می کنند تا محتوای شما را کشف کنند. آنها نقش مهمی در رشد اینستاگرام شما دارند و احتمالاً فالوورهای شما از طریق هشتگ ها پروفایل شما را کشف کرده اند.

دلیل کاهش تعداد فالوورهای شما می تواند به استفاده از هشتگ شما مرتبط باشد.

  • آیا استفاده از هشتگ را متوقف کرده اید؟
  • آیا بارها و بارها از هشتگ های مشابه استفاده کرده اید؟
  • آیا هشتگ هایی را که استفاده می کنید بررسی کرده اید؟

اگر استفاده از هشتگ را متوقف کنید، کشف محتوای شما پیچیده تر شده است. با این حال، اگر این استراتژی شماست که ادامه می دهید، پیشنهاد می کنم پست وبلاگ من را در مورد نحوه رشد اینستاگرام بدون هشتگ بررسی کنید. نکاتی را خواهید یافت که تأثیر مثبتی بر رشد شما خواهد داشت.

اگر از هشتگ های یکسانی برای همه پست های خود استفاده کرده اید، به احتمال زیاد اینستاگرام تصمیم گرفته است که محتوای شما را به تعداد کمتری از افراد نشان دهد. این دقیقاً نحوه عملکرد اینستاگرام است – توصیه من این است که فهرستی از هشتگ‌هایی را تهیه کنید که برای صنعت شما بهترین کار را دارند و به طور مداوم آنها را در پست‌های خود تعویض کنید. متوجه خواهید شد که دسترسی شما افزایش می‌یابد و می‌تواند منجر به افزایش فالوور شود.

هشتگ هایی که میلیون ها پست دارند کمکی به جلب توجه فالوورهای جدید بالقوه نمی کند. آنها بیش از حد شلوغ هستند و محتوا فقط در چند دقیقه اول پس از ارسال به پایین صفحه کاهش می یابد.

به طور مشابه، هشتگ هایی که پست های بسیار کمی دارند به این معنی است که افراد بسیار کمی آن ها را جستجو می کنند. این بدان معنی است که محتوای شما برای روزها یا هفته ها در بالای صفحه قرار می گیرد، اما هیچ کس آن را نمی بیند، زیرا هیچ کس از چنین جستجویی استفاده نمی کند.

بهترین کار این است که هشتگ هایی را انتخاب کنید که بین 20 تا 60 هزار پست دارند.

کار بعدی چیه؟

در مورد هشتگ های خود به درستی تحقیق کنید. استفاده از هشتگ به تنهایی یک استراتژی است و نیازمند توجه و برنامه ریزی مناسب است.

هنگامی که فهرستی از هشتگ های اینستاگرام را ایجاد کردید که پتانسیل بالایی دارند، آنها را فراموش نکنید و سال ها از آنها استفاده کنید. شما باید به طور مداوم بر عملکرد آنها نظارت داشته باشید و محبوبیت آنها را بررسی کنید. آیا افراد دیگر با استفاده از آنها مطالب ارسال می کنند؟ اگر شما تنها کسی هستید که 10 پست آخر را ارسال کرده اید، شاید بهتر باشد یک هشتگ جدید پیدا کنید.

بررسی کنید که آیا هشتگ های شما ممنوع نشده اند. ارسال محتوا با هشتگ های ممنوعه می تواند باعث مسدود شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام شود که از نمایش محتوای شما به سایر کاربران جلوگیری می کند.

همیشه از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. اگر عکسی را در ساحل مالزی پست می کنید، #newyork را هشتگ نکنید، زیرا هرزنامه محسوب می شود.

چطوری از ریزش فالوورام در اینستاگرام جلوگیری کنم ؟

  • شما در گذشته فالوورهای زیادی خریدید

اگر در گذشته فالوور اینستاگرام خریداری کرده اید و متوجه شده اید که تعداد فالوورهای شما یک شبه کاهش یافته است، پاسخ ساده است – اینستاگرام اکانت های جعلی را حذف کرد.

در بیشتر موارد، فالوورهای خریداری شده ربات های جعلی هستند. اینستاگرام در حذف این حساب‌ها از پلتفرم بسیار تهاجمی عمل کرده است، که منجر به از دست دادن پول (از زمانی که برای آنها پرداخت کرده‌اید) و فالوورهای خود را از دست می‌دهد.

اگر تعداد زیادی فالوور اینستاگرام بخرید، این امکان نیز وجود دارد که اینستاگرام شما را به صورت سایه ای بن کرده یا حتی حساب شما را مسدود کرده باشد. این بدان معناست که محتوای شما توسط سایر کاربران قابل کشف نخواهد بود و این امر باعث می‌شود افراد نتوانند شما را دنبال کنند.

خطرات خرید فالوور اینستاگرام بیشتر از مزایای انجام آن است.

کار بعدی چیه؟

اگر یک شبه فالوورهای خود را از دست دادید، باید بررسی کنید که آیا محتوای شما برای سایر کاربران قابل مشاهده است یا خیر. سعی کنید مطالب را پست کنید و روی یکی از هشتگ ها کلیک کنید. اگر محتوای شما در فید زیر هشتگ ظاهر شود، آنگاه محتوای شما توسط سایر کاربران قابل کشف است. به تولید محتوای باکیفیت ادامه دهید و فالوورها را جذب خواهید کرد.

با این حال، اگر پست شما با کلیک بر روی یک هشتگ نمایش داده نمی‌شود، اینستاگرام شما را در حالت سایه قرار داده است.

نیازی به وحشت در مورد آن نیست، Shadowbanning اغلب موقتی است و حساب شما پس از یک هفته دوباره قابل مشاهده خواهد بود. در طول سایه‌بانینگ، اینستاگرام را درگیر نکنید یا از آن استفاده نکنید – پست‌های دیگر را لایک نکنید، نظر ندهید و هیچ پستی ارسال نکنید.

دیگر هرگز فالوور نخرید!

  • اینستاگرام شما را shadowban کرد

اگر محتوای شما در زیر هشتگ‌هایی که در پست‌ها استفاده کرده‌اید نشان داده نمی‌شود، اینستاگرام حساب شما را در سایه مسدود کرده است. احتمالاً یکی از قوانین را نقض کرده اید (مانند استفاده از ربات ها برای جذب فالوور، استفاده از استراتژی دنبال کردن/عدم دنبال کردن، گزارش محتوای شما، ارسال محتوای غیرقانونی و غیره).

شما نمی دانید که آیا توسط اینستاگرام shadowbaned شده اید، زیرا هیچ هشدار رسمی وجود ندارد. وقتی دوباره وارد سیستم می شوید همه یکسان به نظر می رسند – تنها تفاوت این است که محتوای شما برای عموم نامرئی است.

Shadowban دائمی نیست و حساب شما دیر یا زود دوباره قابل مشاهده خواهد بود. کاملاً مشخص نیست چه زمانی، زیرا بستگی به این دارد که اینستاگرام چقدر نسبت به شما خشن بوده است. من انتظار دارم

حداقل 5 روز Shadowban داشته باشم.

در طول این مدت، کمی از فعالیت اینستاگرامی خود فاصله بگیرید – پست نگذارید، نظر ندهید، لایک نکنید یا به کسی پیام ارسال نکنید.

5 روز یا بیشتر پس از آن، سعی کنید محتوایی را پست کنید و بررسی کنید که آیا دوباره زیر هشتگ ظاهر می شوید. اگر این کار را بکنید، پس سایه بان شما برداشته شد. متوجه خواهید شد که دسترسی شما به حالت عادی باز می‌گردد – با این حال، یک هفته یا بیشتر طول می‌کشد تا به دسترسی قبل از ممنوعیت برسد.

کار بعدی چیه؟

کار زیادی برای انجام بعدی وجود ندارد. در حالی که در حال استراحت از اینستاگرام هستید، نگاهی به خط مشی های اینستاگرام بیندازید تا بدانید چه چیزی مجاز است و چه چیزی مجاز نیست. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که در آینده از shadowband شدن مجدد جلوگیری خواهید کرد.

اگر می‌دانید چرا سایه‌بان شدید شده‌اید، دوباره همان عمل را تکرار نکنید، زیرا باعث مسدود شدن بیشتر در سایه می‌شود و تخلفات مکرر حتی می‌تواند منجر به حذف دائمی حساب شما شود.

مطالب مرتبط:

اصول افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

روش های افزایش فالوور از هزار تا ده کا

چطور در اینستاگرام برند خود را بسازیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا