دسته‌بندی نشده

ننه گیلانی و ماجرای درناک سوءاستفاده از او

ننه گیلانی کیست ؟

قطعا ننه گیلانی را با کلیپ مادربزرگ گیلانی در فضای مجازی دیده اید !

پیرزنی با صدای آواز دلنشین از خطه سرسبز گیلان .

ننه گیلانی

ننه گیلانی اهل کجاست ؟

نام واقعی او سیده صدیقه موسوی ماوردیانی است که در منطقه خودشان او را با نام آدختر می شناسند . ننه گیلانی متولد 9 مرداد سال 1313 در روستای ماوردیان در شهرستان فومن است .

پیرزنی که آوازش در کل ایران ناگهانی پیچید و مورد استقبال قرار گرفت، سه پسر و دو دختر دارد .


ننه گیلانی جابر بهارمست

تعدادی از هنرمندان گیلانی به خاطر صدای زیبا و دل نشین ننه گیلانی با استفاده از موسیقی استاد جابر بهارمست کلیپ های جذاب و دیدنی با صدای ننه گیلانی در فضای مجازی منتشر کردند.

اینستاگرام ننه گیلانی

اطرافیان ننه گیلانی برای او در اینستاگرام پیجی درست کردند و نام این پیج را آدختر گذاشتند . تمامی کلیپ های ننه گیلانی در این پیج موجود است و او حدود 70 هزار فالور دارد .

پیج اینستاگرام ننه گیلانی : nanegilani

یکی از آواز های معروف ننه گیلانی میرزا کوچک خان است. تا جاییکه عمو پورنگ ویدئویی را از شعرخوانی مادرش با گویش گیلکی درباره سردار جنگل میرزاکوچک خان در حساب کاربریش در اینستاگرام منتشر کرد.

او نوشت: « الهی قربونت برم مادر/ چقدر قشنگ با سوز دل میخونی/ بخون تا قصه زندگی سردار جنگل ( میرزا کوچک خان ) یک‌ بار دیگه روایت بشه ..

ننه گیلانی

آدختر در دوران جوانی وقتی که برنج ها را درو می کرد با شوهرش مشهدی حسین یا با دوستش فیروزه به پابوس امام رضا علیه السلام می رفتند و از زمانی که مشهدی حسین (شوهر آدختر) و فیروزه فوت کردند دیگر او به مشهد نرفت و هر کس از او می‌پرسید که چه آرزویی دارد می‌گفت که دوست دارم باز به مشهد و به پابوس امام رضا بروم.

روزی که آقای شکری برای پروژه صدای تاریخ از او پرسیدند که آرزویت چیست جواب داد که برم امام رضا و آقای شکری خبر خوشی برای او داشت و گفت می‌خواهیم بفرستیم امام رضا و بعد از دو هفته آدختر به واسطه آقای شکری و تیمشون به آرزوش رساند.

ننه گیلانی

ماجرای دردناک سواستفاده از ننه گیلانی

ماه رمضان امسال ننه گیلانی و دخترش در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی حضور یافتند و دختر ننه گیلانی ماجرای تلخی را از دوری مادرش بازگو کرد.

دختر ننه گیلانی: ۵ ماه مادرم را ندیدم چرا که شخصی مادرم را برده و با صدای او در فضای مجازی ویدیو می‌ساخت و درآمدزایی می‌کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا