دسته‌بندی نشده

هر آنچه باید درباره‌ی وان پلاس نورد ۲T بدانید‍!

کمپانی وان پلاس امروز از جدید‌ترین مدل از سری نورد این کمپانی با نام نورد 2T رونمایی کرد. این گوشی اولین نمونه‌ای محسوب می‌شود که به چیپست جدید دایمنسیتی 1300 کمپانی مدیاتک مجهز شده و علاوه بر این از یک صفحه نمایش با ریفرش ریت 90 هرتز و قابلیت شارژ سریع با توان 80 وات نیز بهره می‌برد. در مدل نورد 2T به عنوان جانشینی حقیقی برای نورد 2 شاهد بهبود امکانات در سه بخش چیپست، دوربین سلفی و سرعت شارژ هستیم.

وان پلاس نورد 2T

این گوشی به لحاظ پردازشگر اولین مدل مجهز به چیپست دایمنسیتی 1300 به شمار می‌رود. این SOC بر پایه‌ی چیپ 6 نانومتری TSMC ساخته شده و شامل یک هسته‌ی Arm – Cortex A78 با قدرت پردازش 3 گیگاهرتز، سه هسته‌ی A78 با قدرت پردازش 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم مصرف A55 با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز می‌شود. پردازش گرافیکی این گوشی نیز بر عهده‌ی پردازشگر Arm Mali – G77 MC9 خواهد بود.

وان پلاس نورد 2T

در وان پلاس نورد 2T شاهد بکارگیری از یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و ریفرش ریت 90 هرتز هستیم. این پنل به وسیله‌ی محافظ گوریلا گلاس 5 محافظت شده و همچنین میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در قسمت ناچ حفره‌ای خود نیز خواهد بود. سیستم دوربین سه گانه‌ی این گوشی از یک سنسور اصلی IMX 766 پنجاه مگاپیکسلی محصول کمپانی سونی در کنار یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور مونوکروم 2 مگاپیکسلی، تشکیل شده است.

وان پلاس نورد 2T

بخش نرم افزاری این گوشی به وسیله‌ی رابط کاربری OxygenOS 12.1 که بر پایه‌ی اندروید 12 بنا شده، پوشش داده شده است. علاوه بر این، تامین انرژی این گوشی به وسیله‌ی یک باطری با ظرفیت 4,500 میلی آمپر و قابلیت شارژ SuperVOOC با توان شارژ 80 واتی میسر شده است. وان پلاس نورد 2T در دو رنگ Jade Fog و Gray Shadow در اختیار مشتریان این برند قرار خواهد گرفت.

وان پلاس نورد 2T

قیمت نسخه‌ی مجهز به 8 گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 399 یورو یا 369 پوند آغاز شده و شروع قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه‌ی مجهز به 12 گیگابایت رام و 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل 499 یورو یا 469 پوند برآورد شده است.

وان پلاس نورد 2T

فروش این گوشی از تاریخ بیست و چهارم ماه مه آغاز شده و از طریق فروشگاه وان پلاس و یا فروشگاه‌های مرتبط قابل دسترس خواهد بود. سفارشات زود هنگام این گوشی یک جفت هندزفری وایرلس وان پلاس Buds Z2 را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

جدید‌ترین نسخه‌ی وان پلاس Ace در راه بازار!

وان پلاس Nord N۲۰ ۵G با امکانات جدید در راه رسیدن به بازار!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا