دسته‌بندی نشده

مکمل های کبد چرب [بهترین قرص برای درمان کبد چرب]

اگر با مشکل کبد چرب مواجه هستید، تنها یک راه پیش روی شما است و آن تغییر سبک زندگی و مصرف مکمل هایی است که در پاکسازی کبد و درمان کبد چرب می توانند موثر باشند. بهترین مکمل های درمان کبد چرب را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید کمی ترسناک به نظر برسد، ولی شما هم شاید شنیده باشید که می‌گویند کبد چرب باعث مرگ خاموش می‌شود! لازم نیست بترسید، چون نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها و مصرف بعضی ویتامین‌ ها و مکمل ها در صورت لزوم می‌توانید به راحتی از بروز مشکلات کبدی جلوگیری کرده و در صورت چرب شدن کبد، آن را مثل روز اول تمیز و سالم کنید؛ برای دانستن این نکات و شناخت بهترین مکمل های کبد با ما در این مقاله همراه باشید.

وظیفه کبد چیست؟

کبد به عنوان یک عضو و ارگان مهم برای بدن شناخته می‌شود که در شکم قرار دارد و جالب است بدانید که 500 عمل مختلف را انجام می‌دهد؛ اعمالی برای نگهداری پوست سالم، هضم کردن غذا و سم زدایی از بدن.

کبد در فرآیند سم زدایی، سمومی که از محیط دریافت می کنیم، مثل مواد شیمیایی، الکل و دیگر آلاینده های وارد شده به بدن را با ترکیب جادویی H2O یعنی آب از طریق ادرار و مدفوع، خارج می کند.

نکته جالب تر در مورد شیوه رفتاری کبد، می توان گفت که در صورت آسیب دیدگی خفیف و جبران پذیر، این عضو به بازسازی و ترمیم قسمت خسارت دیده می پردازد، بدون آن که مشکلی درست کند! لازم به ذکر است با اینکه کبد قسمتی از سیستم سم زدایی بدن است، ولی وجود آن رکن اصلی سم زدایی مطلوب برای سلامت بدن در طول عمر انسان محسوب می شود.

مکمل های کبد چرب [بهترین قرص برای درمان کبد چرب]

بهترین مکمل های درمان کبد چرب چگونه عمل می کنند؟

در حالی که سم زدایی بدن می‌ تواند به طور معمول با کبد انجام شود، ولی با استفاده از محصولات معتبر و ارگانیک می توان خاصیت عمل سم زدایی را بهبود بخشید و در مواقعی از آن پیشگیری کرد. بر خلاف نظر بعضی که محصولات تقویت و پاکسازی کبد را راه حلی موقت و زود گذر می دانند، این محصولات می توانند برای ارتقای سم زدایی بدن و تقویت سلامت بدن در شبانه روز مفید واقع شوند.

نشانه‌ های کبد چرب چیست؟

همانطور که در ابتدا اشاره شد، بیماری های کبدی در بدن انسان در مراحل ابتدایی و سطح متوسط تخریب، علائم خاصی را از خود بروز نمی دهند تا زمانی که به اصطلاح پزشکی، کبد به مرحله سیروز یا تشمع کبدی برسد. با این حال اگر علائمی در بدن بروز دهد، می تواند به اشکال زیر باشد:

  • درد شکمی و احساس پر بودن در سمت راست بالای شکم
  • حالت تهوع مکرر و از دست دادن اشتها و به همراه آن کاهش وزن
  • مایل به زرد شدن رنگ پوست به همراه علائم یرقان
  • ورم کردن شکم و پاها
  • خستگی زیاد و احساس آشفتگی
  • ضعف بدنی در انجام امور

ویتامین های مفید برای کبد

در راستای بهبود عملکرد کبد در بدن، دانستن اینکه چه ویتامین هایی برای کبد مفید است و می تواند عملکرد دفع سموم را تقویت کند، به همراه مصرف بهترین مکمل های کبد لازم به نظر می رسد. همچنین در ویتامین هایی که نقش مهمی در سلامت کبد دارند، می توان به ویتامین های B، C، E و D اشاره کرد که افراد برای رساندن آن به بدن، باید ویتامین ها را طبق برنامه غذایی سالم استفاده کنند.

ویتامین B

یکی از ویتامین ‌های ضروری برای بهبود عملکرد کبد، ویتامین B است که می‌توان در داروها و مکمل های افراد دچار مشکل کبدی، ترکیب این ویتامین را مشاهده کرد.

ویتامین C

برای بدن ویتامین C نوعی آنتی اکسیدان است که به عنوان یک عنصر کلیدی در جلوگیری از مشکلات کبدی هم شناخته می شود. در توضیح می توان گفت که سطح پایین آنتی اکسیدان می تواند در طی مدتی استرس اکسیداتیو به وجود آورد. بروز این نوع حالت در بدن می تواند تاثیر منفی روی سلول ها بگذارد و باعث بیماری های کبدی شود. علاوه بر این، ویتامین C به محدود کردن تجمع چربی در کبد نیز کمک بسزایی می کند.

ویتامین D

از دیگر ویتامین های بسیار مهم برای کبد، ویتامین D است که به پیشگیری از بیماری های متابولیک کبد و التهابی کمک می کند. طبق مطالعه ای که در سال 2009 انجام شد، 92 درصد از افرادی که در بین 118 نفر از بیماران کبدی قرار گرفته بودند، کمبود ویتامین D داشتند.

ویتامین E

ویتامین E نمونه دیگری از آنتی اکسیدان ها است و به بیماران کبد غیر الکلی و کبد چرب کمک رسانی مهمی را انجام می دهد. طبق یک مطالعه توسط گروهی از پزشکان و محققان در سال 2014، افرادی که طی 96 هفته از ویتامین E استفاده کردند، سطح التهاب و چربی در کبد آن ها کاهش پیدا کرده بود.

بهترین قرص برای پاکسازی کبد

برای دسترسی به بهترین مکمل های کبد و به روزترین قرص های پاکسازی کبد چرب، برای حفظ سلامت بدن خود می توانید بدون مراجعه به داروخانه، محصول خود را تهیه کنید! برای این کار کافی است به وبسایت داروهوم به آدرس https://daroohome.com سر بزنید و محصول موردنظرتان را انتخاب و آماده ارسال کنید.

برای کسانی که نیاز به سم زدایی و پاکسازی دارند، در ادامه محصولی را معرفی می کنیم که جهت سم زدایی از بدن تولید شده است.

کپسول نوتری لیور ساپورت «Liver Support»

کپسول نوتری لیور ساپورت برای افرادی که به دنبال سم زدایی از بدن هستند، به ویژه ورزشکارانی که بعد از دوره ورزشی و بدن سازی خود به دنبال پاکسازی می روند، می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین این کپسول ها می توانند برای پیشگیری از سرطان کبد هم استفاده شوند. از دیگر خاصیت های این محصول می توان به مواردی مثل محافظت از کبد، بازسازی سلول های کبدی برای بیماران مبتلا به هپاتیت و درمان اختلالات کیسه صفرا نیز اشاره کرد.

بهترین مکمل های کبد برای پیشگیری از مشکلات کبدی کدامند؟

برای عزیزانی که به مسئله سلامتی اهمیت می دهند، باید این مطلب جا افتاده باشد که پیشگیری، بهتر از درمان است. با توجه به بروز ندادن علائم بیماری های کبدی و نشان دادن اختلالات کبد در طولانی مدت، ما به شما محصولاتی را در این مقاله معرفی می کنیم که این مسئله را به کلی برای شما برطرف می کنند؛ لازم به ذکر است که این محصولات به راحتی در وبسایت داروهوم برای خرید در دسترس هستند.

قرص لیورکر هلث اید «Livercare»

اگر به دنبال حفظ سلامتی کبد خود هستید، پیشنهاد ما به شما قرص لیورکر است که کارکرد خوبی در پیشگیری از آسیب های ناشی از آلاینده های موجود در رژیم غذایی شما دارد. از ویژگی های خوب این محصول می توان گفت که حاوی عصاره طبیعی کنگر فرنگی، زرشک، زردچوبه، گل قاصدک، آنتی اکسیدان های طبیعی مثل تائورین و متیونین می باشد. لازم به ذکر است که این قرص ها با رژیم غذایی گیاهخواران سازگاری دارند.

مکمل های کبد چرب [بهترین قرص برای درمان کبد چرب]

قرص لیورگل

از جمله بهترین مکمل های کبد و قرص های معروف در بین افرادی که به دنبال پاکسازی کبد هستند، می توان به قرص لیورگل اشاره کرد. این محصول که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است، در درمان کبد چرب و سیروز کبدی و درمان هپاتیت حاد و مزمن می تواند موثر باشد. این قرص برای کاهش عوارض داروهای ضد سرطان، تحت نظر پزشک معالج نیز تجویز و استفاده می شود.

مکمل های کبد چرب [بهترین قرص برای درمان کبد چرب]

قرص لیو 52 دی اس هیمالیا «Live.52 DS»

از دیگر قرص های موثر برای پیشگیری و جلوگیری در بروز مشکلاتی مثل سیروز یا تشمع کبدی، می توان به این قرص اشاره کرد. از خواص درمانی این محصول می توان گفت که به دفع مواد آلاینده در کبد بیماران الکلی، بهبود و تقویت عملکرد کبد در بازیابی سلول های خود و جلوگیری از پیشرفت آسیب دیدگی های کبدی قبل از حاد شدن مشکل، کمک بسزایی می کند؛ لازم به ذکر است که قبل از مصرف این محصول حتما با پزشک متخصص در این باره صحبت کنید.

مکمل های کبد چرب [بهترین قرص برای درمان کبد چرب]

عوارض قرص کبد چرب

به دلیل وجود مواد تشکیل دهنده طبیعی و آنتی اکسیدان در قرص های کبد که در این مقاله اشاره شد و همچنین وجود ویتامین ها در قرص و داروی پیشگیری و درمان مشکلات کبدی، عوارض خاصی در این داروها دیده نمی شود، ولی این دلیل بر مصرف خود سرانه مکمل و قرص های کبد نیست.

همیشه برای استفاده از یک مکمل جدید یا درمان طبیعی با پزشک متخصص خود مشورت کنید، زیرا برخی مکمل ها و قرص های طبیعی ممکن است باعث ایجاد استرس در بدن شوند یا با یک سری داروهای مصرفی شما تداخل داشته باشند.

شماره تماس: 02126720712

ایمیل: info@daroohome.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا