دسته‌بندی نشده

شهروندی ترکیه از طریق کارآفرینی

برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری، به سرمایه گذار خارجی اجازه می دهد تا برای ۵۰ شهروند ترکیه اشتغال ایجاد کند. به این معنی که درخواست پاسپورت ترکیه با استخدام ۵۰ کارمند امکان پذیر است. در نظر داشته باشید، حداقلی برای این سرمایه گذاری تعیین نشده است.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری در ترکیه میتوانید با مشاوران ما در مجموعه www.gunesinvest.com تماس بگیرید. کارشناسان ما با ارزیابی شرایط شما، مناسب‌ترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند داد.

مزایای شهروندی ترکیه با ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر

دسترسی بدون ویزا به بیش از ۱۱۰کشور از جمله ژاپن، کره جنوبی، هنگ کنگ و سنگاپور دسترسی آسان به طرح ویزای E-2 ایالات متحده که به موجب آن شهروندان ترکیه می توانند به ایالات متحده نقل مکان کرده و یک تجارت راه اندازی کنند. بدون نیاز به اقامت در ترکیه به این معنی که می توانید شهروندی ترکیه را حتی با اقامت در کشور خود دریافت کنید. تابعیت ترکیه مادام العمر و ارثی است زیرا فرزندان زیر ۱۸ سال به طور خودکار شهروند ترکیه می شوند خدمات پزشکی رایگان برای همه شهروندان ترکیه در دسترس است تحصیل رایگان در مدارس و دانشگاه ها

شرایط اخذ تابعیت ترکیه از طریق استخدام ۵۰ نفر ترک

روشهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاصی دارند. شما میتوانید به منظور سرمایه‌گذاری در ترکیه اقدام به خرید ملک با ارزش بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار کنید و از این طریق برای دریافت شهروندی و پاسپورت اقدام کنید. همچنین میتوانید برای افتتاح حساب در بانکهای ترکیه اقدام کنید. به این ترتیب که مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار در یکی از بانکهای ترکیه سپرده‌گذاری کنید و از این طریق برای دریافت شهروندی اقدام کنید.

شهروندی ترکیه از طریق کارآفرینی

درصورتیکه قصد دارید در ترکیه کسب و کار خودتان را داشته باشید، میتوانید در حوزه تخصصتان کارآفرینی کنید و با شرط اینکه ۵۰ شهروند ترک را استخدام کنید، برای دریافت شهروندی ترکیه اقدام نمایید. در ادامه، شرایط لازم برای دریافت شهروندی ترکیه از طریق کارآفرینی به اختصار آورده شده است.

داشتن مجوز اقامت “فیروز کارت” که به دارندگان خارجی حق زندگی و کار دائمی را می دهد و نیازی به تمدید اقامت هر ساله نیست. ثبت نام کارمندان در وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی ترکیه تعهد عدم کاهش تعداد ۵۰ کارمند ترک به مدت سه سال، در اینجا دولت ترکیه به شما این حق را می دهد که در چارچوب این تصمیم، تابعیت ترکیه را دریافت کنید. پرداخت کلیه هزینه های برآورد شده برای استخدام ۵۰ کارمند در طول سه سال. اخذ مجوزهای لازم از وزارت کار ترکیه جهت درخواست پرونده تابعیت ترکیه شخص سرمایه گذار، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال ایشان. عدم وجود موانع از سوی متقاضی دال بر نقض امنیت ملی ترکیه وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی ترکیه اتباع خارجی را که برای ۵۰ شهروند ترکیه فرصت شغلی فراهم کرده اند شناسایی می کند تا با تصمیم رئیس جمهور (طبق تبصره ب بند ۱ ماده ۱۲ قانون شماره ۵۹۰۱) تابعیت ترکیه به وی اعطا شود.

مدت زمان استخدام

نکته مهم در مورد گزینه ایجاد اشتغال برای مهاجرت به ترکیه و گرفتن شهروندی ترکیه، شرط مدت زمان است. در طول فرآیند ارزیابی درخواست شهروندی، تداوم اشتغال تمام وقت شهروندان ترکیه در شش ماه گذشته مهم است. به عبارت دیگر، شما باید ۵۰ کارمند را حداقل ۶ ماه قبل از ارائه درخواست خود استخدام کنید. علاوه بر این، متقاضی شخصاً باید حداقل شش ماه قبل از تاریخ درخواست، کارفرما باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ تابعیت ترکیه با استخدام ۵۰ شهروند ترک

شهروندی ترکیه از طریق کارآفرینی

درخواست امضا شده توسط متقاضی حقیقی اظهارنامه امضاء شده متقاضی از دفتراسناد رسمی کپی پاسپورت روزنامه رسمی تجاری که سهام سرمایه و مشارکت شرکت یا شرکت هایی که حداقل ۵۰ شهروند ترکیه را استخدام کرده و گواهی ثبت تجاری فعلی شرکت را تایید کند. اخذ فهرست کارمندان از سامانه نهاد تامین اجتماعی که با فهرست بیمه شدگان شاغل در محیط کار مطابقت دارد. نامه ای از سیستم مدیریت درآمد ترکیه مبنی بر وضعیت بدهی مالیاتی محل کار اعم از اینکه متقاضی مالک یا شریک باشد. نامه ای از سیستم مؤسسه تأمین اجتماعی ترکیه که وضعیت بدهی حق بیمه تأمین اجتماعی در محل کار را بیان می کند اعم از اینکه متقاضی مالک یا شریک باشد. اظهارنامه کتبی برای نشان دادن جریمه یا عدم جریمه شدن شرکت طی شش ماه گذشته و در صورت پرداخت جریمه، مدارک مربوطه به پیوست ارائه شود.

مراحل و روند اخذ پاسپورت ترکیه از طریق استخدام ۵۰ شهروند ترک

ارائه درخواست به وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی (اداره کل نیروی کار بین المللی) همراه با مدارک مورد نیاز مندرج در شرایط. در این مرحله درخواست ها توسط وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی، اداره کل بین المللی کار ارزیابی می شود. ارزیابی درخواست ظرف مدت هفت روز کاری تکمیل می شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا ناقص بودن مدارک، به متقاضی ۳۰ روز فرصت داده می شود تا نواقص را تکمیل کند. درخواست هایی که در این مدت تکمیل نشده باشند رد می شوند. نتیجه ارزیابی مدارک اتباع خارجی که کلیه شرایط لازم را داشته باشند به وزارت کشور و متقاضی اعلام می شود.

مدت زمان اخذ تابعیت ترکیه با استخدام ۵۰ نفر ترک

۴۵ روز، مدت زمان مشخص شده برای تکمیل مراحل اخذ تابعیت ترکیه است. یعنی اعطای شهروندی از ابتدای درخواست و تحویل کل مدارک مورد نیاز به دولت ترکیه، تا زمانی که صلاحیت شخص توسط رئیس جمهور تایید و امضا شود، ۴۵ روز زمان میبرد.

هزینه دریافت شهروندی ترکیه از طریق ایجاد شغل برای ۵۰ شهروند ترک

درصورتیکه قصد کارآفرینی دارید، باید در مرحله اول در حوزه تخصصتان اقدام به ثبت شرکت کنید و برای طرح پیشنهادیتان بیزنس‌پلن بنویسید. هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت، بسته به نوع شرکتی که قصد ثبت آنرا دارید متفاوت می‌باشد.

همچنین لازم است بدانید علاوه بر ثبت شرکت و راه‌اندازی کسب وکار، باید هزینه‌های مربوط به استخدام ۵۰ شهروند ترک را نیز در نظر بگیرید. برای ۵۰ نفر باید حداقل حقوق پایه را در نظر بگیرید و ایشان را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا