دسته‌بندی نشده

تور آنتالیا یا تور کوش آداسی ؛ کدام بهتر است ؟

ترکیه را می‌توان توریست‌پذیرترین کشور در نزدیکی ایران دانست. درواقع این کشور سال‌هاست یکی از مقاصد محبوب گردشگران از سرتاسر دنیا به‌حساب می‌آید.

کدام تور ترکیه را انتخاب کنیم ؟

وجود شهرهای توریستی که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و باعث می‌شوند گردشگران به سفری که دوست دارند بروند؛ محبوبیت این کشور را در میان مردم بیشتر کرده است.

برای مثال استانبول شهری با جاذبه‌های تاریخی و فستیوال‌های فوق‌العاده است؛ آنتالیا شهری پر از جاذبه‌های طبیعی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و مدرن و رستوران‌های عالی است و کوش آداسی نیز یکی از بهترین مکان‌ها برای آرامش گرفتن است. بنابراین هرکس بر اساس انتظاری که از سفر دارد می‌توان یکی از این مناطق را انتخاب کند. از آنجا که شهرهایی مثل کوش آداسی و آنتالیا شباهت‌های زیادی با هم دارند سوال اینجاست که کدام تور برای سفر مناسب‌تر است.

شاید آنتالیا قدمت بیشتری در ورود گردشگران دارد. این شهر یکی از توریستی‌ترین شهرهای آسیاست که علاوه بر طبیعت زیبا و امکانات توریستی‌اش، دارای بافت قدیمی است که برجذابتش افزوده است.

در واقع ویژگی شهر آنتالیا نسبت به دیگر شهرهای توریستی ترکیه این است که این شهر تفریحگاه‌های بیشتری نسبت به آنها دارد. آنتالیا مناسب کسانی است که می‌خواهند در طبیعتی فوق‌العاده با امکانات رفاهی و تفریحی عالی تعطیلات خود را بگذرانند. تصور کنید در خیابان‌ها و کوچه‌های باریک پوشیده از نخل قدم می‌زنید و از آرامشی که بر سرتاسر شهر حاکم است لذت می‌برید، این سفر سفری شگفت‌انگیز نخواهد بود؟ تور آنتالیا از این نظر که شما را به مراکز خرید متنوع و با قیمت مناسب متصل می‌کند نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد.

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا بهار است زیرا آب‌وهوای این شهردر بهار سفر شما را رویایی خواهد کرد.

کدام تور ترکیه را انتخاب کنیم ؟

تنها دردسر تورهای آنتالیا، پروازهای آن هستند؛ از آنجایی که پرواز مستقیم تهران به آنکارا وجود ندارد، گردشگران ایرانی مجبور به یک توقف پروازی در بغداد، باکو و یا استانبول هستند.

تور کوش آداسی اما توری است که در سال‌های اخیر مطرح و بر تعداد علاقمندان آن افزوده شده است. اگر به سفری آرام در کنار سواحل جذاب و فوق‌العاده ترکیه علاقه دارید این گزینه برای شما بهترین انتخاب است.

تور کوش آداسی در تمام فصل‌های سال در دسترس است، اما مسلماً در فصول بهار و تابستان، سفر به کوش آداسی لطف بیشتری در بین مسافران و گردشگران خواهد داشت. بیشترین اعجاب این تور به خاطر آب‌وهوا و مناظر بی نظیرش است. نسیم خنک دریا در این شهر آب‌وهوای آن را در میان شهرهای ترکیه محبوب کرده است.

درهرحال تور ترکیه می‌تواند با انتخاب هرکدام از این دو مقصد عالی باشد؛ پاسخ به این سوال که کدام یک را باید به‌عنوان مقصد بهتری برای سفر انتخاب کنید؛ بستگی به سلیقه و انتخاب شما و همچنین انتظارتان از سفر دارد. هر کدام از این تورها می‌تواند بهترین سفر زندگیتان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا