دسته‌بندی نشده

سوپ مارتما رو اگه تو زمستون درست کنی دیگه مریض نمیشی !

مواد لازم برای تهیه سوپ مارتما

پیاز ۳ عدد
نان تست ۴ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
ساقه کرفس ۱ عدد
گوجه فرنگی ۵ عدد
جعفری ۱ دسته کوچک
روغن زیتون ۵ قاشق غذا خوری
آب گوشت ۲۰۰ میلی لیتر
نمک به مقدار لازم
فلفل به مقدار لازم
پودر کاری به مقدار لازم
برگ ریحان به مقدار لازم

سوپ مارتم

طرز تهیه سوپ مارتما متفاوت

ابتدا برای تهیه سوپ مارتما باید پیاز را بشویید، پوست کنید و بعد خلالی خرد نمایید. حالا کرفس و جعفری را به خوبی بشویید. کرفس را حلقه حلقه ریز و جعفری را مقدار خرد کنید. حالا گوجه ها را در آب جوش بریزید و بعد از ۱ دقیقه سریع گوجه ها را درون کاسه ای با یخ بندارید تا بتوانید به راحتی پوست آن را جدا کنید

در ادامه همانطور که گفته ایم پوست گوجه را جدا کنید و داخل مخلوط کن بریزید تا گوجه ها پوره شوند. سپس قابلمه ای مناسب را با ۵ قاشق غذاخوری روغن بر روی حرارت قرار دهید و پیاز را به همراه کرفس و جعفری خرد شده به قابلمه بی افزایید و بعد از ۴ الی ۵ دقیقه گوجه ها را هم به قابلمه اضافه کنید.

در این مرحله باید آب گوشت را به قابلمه اضافه کنید و درب قابلمه را نیمه باز بگذارید تا مقداری سبزیجات بپزند. پس از گذشت مدت زمان ۴۰ دقیقه اگر سبزیجات به خوبی پخته شده بودند مقداری پودر کاری، نمک و فلفل را به قابلمه بی افزایید و در حد مخلوط شدن هم بزنید.
حالا باید دو عدد تخم مرغ را در سوپ بی اندازید و به هیچ وجه هم نزنید و بگذارید در همان حالت به خوبی پخته و سفت شود. پس از پخته شدن تخم مرغ، با استفاده از یک ملاقه سوپ را در کاسه مورد نظر به همراه نان تست و یا هر نانی سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا