دسته‌بندی نشده

رونمایی ایسوس از جدیدترین نسخه‌ی زنبوک 14X OLED!

نسخه‌ی Space از لپ تاپ زن بوک 14X OLED که در نمایشگاه CES 2022 توسط ایسوس معرفی شد پس از مدت‌ها انتظار روانه‌ی بازار می‌شود. این لپ تاپ به جدید‌ترین پردازنده‌ی Core-i9 12900H نسل 12 اینتل به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Iris XE و تا 32 گیگابایت رام مجهز شده است. همانطور که از نام این لپ تاپ پیداست در ساخت آن از یک صفحه نمایش 14 اینچی OLED استفاده شده که دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 16:10 و ریفرش ریت 90 هرتز می‌باشد.

ایسوس Zenbook 14X OLED

اما ویژگی متمایز کننده‌ی این لپ تاپ نسبت به سایرین طراحی یک صفحه نمایش کوچک 3.5 اینچی OLED در پشت صفحه نمایش خواهد بود. امکان نمایش انیمیشن‌های مختلف، اعلان‌ها، وضعیت باطری، تاریخ و ساعت، و متن قابل تنظیم بر روی این صفحه نمایش ثانویه وجود خواهد داشت. مابقی شاسی این لپ تاپ از عناصری با ظاهری آینده گرایانه تشکیل شده که این لپ تاپ را به یک سفینه‌ی فضایی تشبیه می‌کند.

ایسوس Zenbook 14X OLED

به علاوه، این لپ تاپ با استاندارد‌های فرماندهی سیستم فضایی آمریکا (SMCS016A) مطابقت دارد که باعث شده تا در برابر لرزش و دمای بسیار پایین یا بالا مقاومت داشته باشد. از آنجاییکه این مدل یک لپ تاپ 14 اینچی به شمار می‌رود فاقد صفحه کلید نام پد می‌باشد، با این حال کمپانی ایسوس امکان استفاده از این قابلیت را در تاچ پد این لپ تاپ که به نورپردازی LED نیز مجهز شده، فراهم ساخته است. در این مدل همچنین شاهد ادغام حسگر اثر انگشت و دکمه پاور هستیم.

ایسوس Zenbook 14X OLED

در طراحی قسمت کناری زنبوک 14X همچنین بکارگیری از چهار درگاه اتصال USB-C،‌ یک درگاه USB 3.2 Gen 2 تایپ A، و یک درگاه HDMI 2.0 به چشم می‌خورد. این لپ تاپ با شروع قیمت 1,999 دلاری هم اکنون از طریق چندین فروشگاه در آمریکا قابل خرید می‌باشد.

ترجمه اختصاصی مجله دلگرم

اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

رونمایی سامسونگ از لپ تاپ دو در یک Chromebook 2 360!

عرضه‌ی ریلمی بوک پرایم به بازار در ماه آوریل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا