دسته‌بندی نشده

بهترین گوشی برای بازی از جدیدترین محصولات ایسوس و لنوو

طبق گزارش ها هر ساله بازی های جدیدی برای گوشی های همراه آماده می شوند، بازی هایی که دیگر نمی توان در گوشی های چند سال پیش اجرا کرد و نیاز به سیستم قدرتمندتری دارد به همین خاطر اگر به بازار گوشی های هوشمند سر زده باشید مدل هایی از برندهای مختلف می بینید که برای گیمرها ساخته شده اند تا بتوانند از بازی لذت ببرند.

شرکت های متعددی از جمله لنوو و ایسوس اخیرا جدیدترین گوشی های گیمینگ خود را روانه بازار کردند. گوشی لیجن دوئل Legion Duel که در چین با نام Legion Pro معروف است و همچنین گوشی آر او جی ROG Phone 3 از نمونه گوشی های شرکت لنوو و ایسوس برای بازی هستند.

گوشی Legion Duel

موبایل Legion Duel مانند ROG Phone 3 از جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس بهره می برد و همچنین دارای صفحه نمایشی با نرخ رفرش 144 هرتز می باشد. بر خلاف گوشی ایسوس دوربین سلفی لیجن دوئل حالت پاپ اپ داشته و بر خلاف همه گوشی ها در بغل قرار گرفته نه بالا. هدف از این دوربین سلفی در حقیقت این بوده که به گیمرها اجازه دهد یک گزارش زنده از بازی در حالت افقی ضبظ نماید. نمایشگر آن از نوع AMOLED با اندازه 6.65 اینچ بوده و لبه های نازکی دارد و از اسپیکر دوگانه و 4 میکروفن و حسگر اثر انگشت برخوردار می باشد. در ضمن کیفیت دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل است.

گوشی برای بازی

لیجن دوئل یک سیستم خنک کننده پیشرفته با دو لوله حرارتی دارد علاوه بر موتور ویبره U-Engine dual X-axis که بیش از 100 نوع از الگوهای ویبره طولانی و 13 نوع ویبره سبک را آماده می کند. همچنین دارای رم 16 گیگابایت از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع UFS 3.1 می باشد که هر دو حافظه از جدیدترین نمونه ها می باشند.

جدیدترین گوشی لنوو

در پشت این گوشی موبایل شما دوربین اصلی را با 64 مگاپیکسل دارید به همراه یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای تصاویربرداری فوق العاده گسترده. ظرفیت باتری آن به 5000 میلی آمپر ساعت می رسد که البته از فناوری شارژ سریع با قدرت 90 وات نیز پشتیبانی می کند که در عرض 30 دقیقه باتری کامل شارژ می شود. از ویژگی های دیگر این گوشی پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6 و شبکه های نسل پنجم می باشد. لنوو ابزارهایی هم به همراه آن ارائه کرده است از جمله رابط گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ.

بهترین گوشی برای بازی

لیجن دوئل با رنگ آبی و قرمز از 5 آگوست در چین عرضه می شود و از همین الان می توان درخواست داد با قیمت های؛

  • 500 دلار مدل 8 / 128 گیگابایت
  • 557 دلار مدل 12 / 128 گیگابایت
  • 600 دلار مدل 12 / 256 گیگابایت
  • 857 دلار مدل 16 / 512 گیگابایت

انتظار می رود این گوشی در اورپا و کشورهای آسیایی و آمریکا لاتین به مرور برای فروش ارائه شود.

گوشی Asus ROG Phone 3

و اما گوشی ایسوس Asus ROG Phone 3 که نسل سوم از گوشی های مورد علاقه گیمرهاست با مشخصاتی که آن را به اندازه یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند می سازد. این گوشی به کاربران خود اجازه می دهد تا با تنظیمات داخل گوشی مانند سرعت پردازنده و تغییر نرخ رفرش صفحه و صدا و سفارشی سازی شبکه و قابلیت شارژ ، عملکرد بهتری را در هنگام بازی ها داشته باشند.

گوشی برای بازی از ایسوس

ROG Phone 3 از بین گوشی های اندروید، اولین دستگاهی است که از پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس استفاده کرده است و مدل دیگری از این گوشی با نام ROG Phone 3 Strix Edition دارای پردازنده اسنپدراگون 865 است. اما پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس اولین پردازنده ای است که با فرکانس 3.09 گیگاهرتز کار می کند همچنین از شبکه های Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند که با باند 6 گیگاهرتزی امکان اتصال سریع برای بازی ها را فراهم می کند.

این گوشی دارای رم 12 گیگابایت و 16 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن نیز بین 128 تا 512 گیگابایت می باشد. مدل Strix Edition از این گوشی با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت همراه است. در ضمن مدل حافظه رم آن LPDDR5 و مدل حافظه داخلی آن UFS 3.1 است. این گوشی جدید از سیستم خنک کننده AeroActive Cooler بهره می برد مخصوصا در هنگام بازی از آن بیشتر استفاده خواهد شد. نمایشگر آن از نوع AMOLED با مقیاس 6.6 اینچ بوده با نرخ رفرش 144 هرتز، به همراه امکان کاهش برای میانگین 120 هرتز و 90 هرتز یا انتخاب نرخ خودکار.

بهترین گوشی برای بازی از جدیدترین محصولات ایسوس و لنوو

ظرفیت باتری آن به 6000 میلی آمپر ساعت می رسد به همراه پشتیبانی از شارژ سریع با قدرت 30 وات و طبق گفته ایسوس این گوشی 70% را در عرض 46 دقیقه پر می کند. همچنین با برنامه ای همراه است که اجازه می دهد شما بتوانید برای حفظ باتری شارژ آن را مدیریت کنید مانند تعیین کردن حداکثر شارژ تا 80% یا 90% و همچنین می توان سرعت شارژ را تا 10 وات کاهش داد.

و اما دوربین های ROG Phone 3؛ این گوشی 3 دوربین در پشت دارد با کیفیت 64 مگاپیکسل که دوربین اصلی است با سنسور Sony IMX686 و کیفیت 13 مگاپیکسل مخصوص برای عکسبرداری گستردهد با زاویه 125 درجه و دوربین سوم با کیفیت 5 مگاپیکسل برای عکس از اشیاء نزدیک. دوربین اصلی عقب از فیلمبرداری با کیفیت 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه و همچنین کیفیت 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. دوربین سلفی آن 24 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی ایسوس با اندروید 10 و رابط کاربری ROG UI کار می کند.

قیمت گوشی ROG Phone 3 از این قرار است؛

  • 1000 یورو برای مدل 12 / 512 گیگابایت
  • 1100 یورو برای مدل 16 / 512 گیگابایت
  • 800 یورو مدل Strix Edition با حافظه 8 / 256 گیگابایت

همچنین ببینید:

شخصیت شناسی از روی انواع گوشی موبایل

لیست قیمت انواع گوشی موبایل در بازار

قیمت گوشی موبایل ایسوس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا