دسته‌بندی نشده

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ بهمن + تصاویر

افراد معروف متولد 22 بهمن

امروز 22 بهمن است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ بهمن + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ بیست و دوم بهمن ماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

تولد افراد معروف در 22 بهمن

مجید مظفری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ بهمن + تصاویر

مجید مظفری بازیگر معروف متولد 22 بهمن ماه

مجید مظفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در22 بهمن سال ۱۳۲۹ در تهران متولد شد.وی فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۵۰آغاز کرد و فعالیت سینمایی اش را با فیلم شهر قصه (منوچهر انور) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۲ شروع کرد.

وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و گذراندن دوره ۵ماهه بازیگری در دانشگاه ون سن پاریس در کنار مصطفی دالی را در کارنامه دارد.

از مهم‌ترین آثار مجید مظفری می‌توان به بازیگری در فیلم خوب بد جلف، سریال ممنوعه و سریال سفر سبز اشاره کرد.

مجید مظفری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1353 در 24 سالگی در فیلم ترکمن به کارگردانی امیر شروان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم خوب بد جلف، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مجید مظفری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ناصر ملک‌مطیعی، ایرج قادری، آرام و منیژه را تجربه کرد.

مجید مظفری در سال 1365 ازدواج کرد . وی همسر خود را چندین سال است که از دست داده است و فوت کرده است . او دارای یک دختر به نام نیکی است که طراح لباس و صحنه است.

separator line

افسانه چهره آزاد

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ بهمن + تصاویر

تولد افسانه چهره آزاد بازیگر معروف در 22 بهمن ماه

افسانه چهره آزاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 بهمن 1341 و همسر شاهرخ فروتنیان بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما میباشد.

چهره آزاد بواسطه هنر خانوادگی و همچنین به تشویق مادربزرگش مرحوم رقیه چهره آزاد و حسین کسبیان به بازیگری علاقه مند شد و پس از طی کردن دوره بازیگری در کلاسهای حمید سمندریان وارد عرصه هنر گردید.

او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی سال های بدون خانه شروع کرد.

در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش های مکمل آغاز کرد. اما بازی اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال 1384 در نمایش پنجره ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

از دیگر کارهای این هنرمند می توان به مجموعه ” آشپزباشی” و ” وضعیت سفید” اشاره کرد.

separator line

آرام جعفری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ بهمن + تصاویر

آرام جعفری بازیگر معروف متولد 22 بهمن ماه

آرام جعفری در 22 بهمن سال 1359 در تهران در یک خانواده دو فرزندی به دنیا آمده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 درگذشت برادرش آرمان نیز سال هاست که ازدواج کرده است.

اولین کارش به عنوان بازیگر در 16 سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره های بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده.

برجسته ترین کار آرام جعفری بازی در سریال خانگی قهوه تلخ ساخته ی مهران مدیری است .

separator line

رضا صفدری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۲ بهمن + تصاویر

زنده یاد رضا صفدری هنرمند معروف متولد 22 بهمن ماه

رضا صفدری ۲۲ بهمن سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمد

ی از سال 60 و در سن 17 سالگی به عنوان گزارشگر پشتیبان، وارد صدا و سیما شد. صفدری در سال 63 به رادیو رفت و با شبکه‌های تهران و ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه دوره کوتاهی را در دوبلاژ فعالیت کرد.

صفدری پس از تجربه کار دوبله و گویندگی رادیو، سال 1374 به طور جدی کارش را به عنوان مجری تلویزیون آغاز کرد.

رضا صفدری از مجریانی بود که در دهه 70 و با رواج برنامه‌های ترکیبی به شهرت و موفقیت فراوانی در تلویزیون رسید و بسیاری او را با اجرای متفاوتش در برنامه تا هشت و نیم به یاد می آورند.

صفدری سبک جدید اجرایش را که چندین سال در رادیو پایه‌گذاری کرده بود، در برنامه هشت و نیم تلویزیون به مرحله ظهور گذاشت و با همین اجرای متفاوت به مخاطبان معرفی شد.

صفدری همچنان به تجربه‌اندوزی ادامه داد و به سمت کار تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال و برنامه‌های ترکیبی رفت و معروف‌ترین سریالش، باغچه مینو بود که در سال 83 کارگردانی کرد و از شبکه تهران پخش شد.

اجرای برنامه‌های «شب‌های تابستان»، «شب‌های زمستان»، «تابستان 75»، «چراغ»، «30بهار»، «صبح انقلاب» و کارگردانی سریال «باغچه مینو»، «یه شب مهتاب» و تهیه‌گنندگی ـ کارگردانی و بازی در مجموعه‌ «بازیگر» از جمله فعالیت‌های وی در تلویزیون بود.

صفدری از سال 77 تا 81 اجرای نخستین برنامه‌ زنده‌ شبکه‌ جهانی جام جم به نام «ارتباط» را برعهده داشت. وی علاوه بر تهیه‌کنندگی و اجرا در تلویزیون، گاهی نیز برای رادیو برنامه‌سازی می‌کرد.

رضا صفدری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون 10 فروردین سال 1390 بر اثر حمله قلبی درگذشت.

separator line

ویژگی های متولدین ماه بهمن

بهمن ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند
پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد
راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

separator line

فال روزانه برای بهمن ماهی ها

فال روزانه 22 بهمن :

  • کمی برای انجام کارهای خانه از دیگران کمک بگیرید.
  • زمان بیشتری را صرف برترین بازی سرگرمی های خلاقانه کنید.
  • بهتر است روابط خود را با دوستانتان در حالت صمیمی نگه دارید.
  • گروه و شبکه ای از دوستان را در اطراف خودتان تشکیل دهید. ارتباطات اجتماعی خود را فراموش نکنید.
  • افرادی که از شما دور هستند نیاز به انگیزه شما دارند.
  • به هر درخواستی که امشب از شما می شود پاسخ بله بگویید.
  • امروز اتفاقات هیجان انگیز و لذت بخش در انتظار شما خواهد بود.
  • بهتر است که برنامه های خود را به مرحله اجرا در بیاورید.
  • به دیگران قول و وعده ندهید.

separator line

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین بهمن
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا