دسته‌بندی نشده

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ بهمن + تصاویر

افراد معروف متولد 26 بهمن

امروز 26 بهمن است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ بهمن + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

تولد افراد معروف در 26 بهمن

ناصر ممدوح

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ بهمن + تصاویر

ناصر ممدوح بازیگر معروف متولد 26 بهمن ماه

ناصر ممدوح بازیگر و دوبلور محبوب کشورمان متولد ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۲۱ که هم اکنون ۷۷ سال سن دارد و در تهران چشم به جهان گشود.

ناصر ممدوح از دوران کودکی علاقه بسیاری به بازیگری و دوبلور داشت. این هنرمند از سال ۱۳۴۰ در سن ۱۹ سالگی کار خود را با رادیو شروع کرد.

بنابراین پس از آن به استودیوی مهدی میثاقیه تهیه کننده پیشکسوت سینما می رود و آقای ممدوح را به عطالله کاملی گوینده مشهور معرفی می کند، اما وقتی آقای کاملی صدای خاص و زیبای ممدوح را می شنود او را انتخاب می کند و مسیر زندگی ناصر ممدوح تغییر نمود.

حال به خاطر صدای خاص و گیرایش به عنوان دوبلور در بسیاری از فیلم ها و سریال های خارجی و همچنین مستند های علمی فعالیت می کند او همچنین اکنون رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان «گفتار فیلم» است

از آثار مهم دوبله وی تا کنون می توان به سریال افسانه شجاعان، هملت، محمد رسولالله، سریال جنگجویان کوهستان اشاره نمود.

separator line

سمیرا مخملباف

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ بهمن + تصاویر

تولد سمیرا مخملباف چهره معروف در 26 بهمن ماه

سمیرا مخملباف ، فرزند محسن مخملباف (فیلمساز) متولد 26 بهمن 1358 در تهران. در 8 سالگی در فیلم بایسیکل‏ران ساخته پدرش بازی کرد.

در سن 17 سالگی فیلم سینمایی “سیب” را ساخت. و در 18 سالگی به عنوان جوان‏ترین کارگردان جهان در بخش رسمی فستیوال کن (1998) حضور یافت. فیلم سیب سمیرا در ظرف دو سال به بیش از 100 فستیوال بین‏المللی دعوت شد و در بیش از 30 کشور جهان اکران شد.

سمیرا در سال 1999، دومین فیلم سینمایی خود را به نام “تخته ‏سیاه” ساخت و در سال 2000 دوباره به عنوان جوان‏ترین کارگردان جهان در بخش مسابقه فستیوال کن حضور یافت و جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود ساخت.

separator line

ویژگی های متولدین ماه بهمن

بهمن ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند
پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد
راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

separator line

فال روزانه برای بهمن ماهی ها

فال روزانه 26 بهمن :

  • سعی نکنید تا بدون برنامه ریزی چیزی را پیش ببرید.
  • امروز خودتان را در اولویت قرار دهید و برای خود وقت بگذارید تا حال دلتان خوب شود .
  • برخی سوءتفاهمات ایجاد شده است که نیاز به مداخله بزرگان دارد
  • اگر قصد ازدواج دارید همه چیز را به خوبی در نظر بگیرید و بی گدار به آب نزنید تا باعث پشیمانی تان نشود.
  • اوضاع امروز مطلوب پیش می رود و در موفقیت شغلی شما نیز موثر خواهد بود.
  • سعی کنید آرام باشید و با پرخاشگری اطرافیان تان را آزرده خاطر نکنید.
  • درباره قرار ملاقات های اخیر تان بیشتر فکر کنید و با افراد حرفه ای مشورت کنید.
  • اگر در گذشته شکست خورده اید، احساس گناه نکنید بلکه از آنها برای پیشبرد اهداف تان استفاده کنید. درگیری های اخیر خانوادگی می تواند باعث به هم ریختن روحیه شما شود، باز هم مانند همیشه می توانید آن را مدیریت کنید و فضای آرام و دلنشین را در خانواده ایجاد نمایید.

separator line

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین بهمن
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا