دسته‌بندی نشده

بیوگرافی پزشک سریال اتاق قرمز دکتر هانم (Binnur Kaya)

بیوگرافی بینور کایا (دکتر هانم)

بینور کایا متولد ۱۹ آوریل ۱۹۷۲ (۳۰ فروردین ۱۳۵۱) یک هنرپیشه اهل ترکیه است.

بینور کایا کیست

Binnur Kaya کیست ؟

کایا در سال 1995 در رشته تئاتر از دانشگاه بیلکنت فارغ التحصیل شد. او به استانبول رفت و در تئاتر کودک آنکارا Sahnesi و Karatahta و سپس در تئاتر شهرداری باکرکوی کار کرد.

او از طریق دوستی که در تئاتر شهرداری باکرکوی ملاقات کرد، اولین حضور تلویزیونی خود را به عنوان آسیه در نمایش Hülya Avşar انجام داد.

Binnur Kaya کیست ؟

بینور کایا پزشک اتاق قرمز

بینور کایا به گروه BKM ملحق شد و با آنها در سریال هایی مانند تئاتر Bir Demet، Singles و Me Bir Şeyhler Occurs ظاهر شد. بعدها در سریال چفت درهای بیرونی به کارگردانی دوست صمیمی اش Engin Günaydın در سال 1998 و سپس در سریال های دیگری مانند Çarli، خارجی Damat ve Baba Evi ظاهر شد.

Binnur Kaya در اتاق قرمز

دکتر هانم در اتاق قرمز کیست ؟

در سال 2003 در فیلم اینشات به کارگردانی اومر وارگی ظاهر شد. سپس در فیلم های پدر و پسرم، روز قیامت کوچوک و تو زن زندگی من ایفای نقش کرد.

Binnur Kaya کیست ؟

بین سال‌های 2007 تا 2008، او دو نقش به‌عنوان دیلبر و شاهیکا کوچارسلانلی را در کمدی سیتکام اروپایی Side بازی کرد.

بیوگرافی بینور کایا

کایا برای بازی در فیلم Vavien در سال 2009 مورد تحسین بسیاری قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله جایزه SİYAD برای بهترین بازیگر زن و جایزه Yeşilçam برای بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

بیوگرافی بینور کایا در اتاق قرمز

در این مقاله بیوگرافی دکتر هانم در سریال اتاق قرمز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . امیدواریم استفاده کافی از بیوگرافی بینور کایا (دکتر هانم) را بدست آورده باشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا