دسته‌بندی نشده

بیوگرافی توماج صالحی خواننده جنجالی رپ

توماج صالحی خواننده رپ کشور متولد دهه هفتاد است که چند روز پیش توسط مأموران بازداشت شد. او تاکنون مبادرت به انتشار دو اثر از خود در سطح وسع کرده که آهنگ اخیر او به نام سوراخ موش سر و صدای زیادی در فضای مجازی راه انداخت که همین موضوع منجر به بازداشت او شد. در ادامه بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ را در ادامه میخوانیم.

زندگی شخصی توماج صاحی

توماج صالحی خواننده رپ اهل اصفهان است. ترانه‌های رپ او بیشتر مربوط به مشکلات جامعه و هتک حرمت خون شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

توماج صالحی دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ در منزلش بازداشت و انتظار مجازاتش پیش روی است .

وی گفته‌است که در کارگاه فلزکاری کار می‌کند .

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ

این خواننده زیرمینی کشور که فعالیتش در اینستاگرام بیشتر توسط اکانت های فیک دیده می شود در دو آهنگ اخیر خود مسائلی را مطرح کرد که حالا با این روند باید نسبت به برخی موارد آنها پاسخگو باشد. جرم توماج صالحی با توجه به آنچه در آثار او مشاهده با توجه به جزئیات متن آثار او هتاکی زیر پا گذاشتن آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد .

پیج اینستاگرام توماج صالحی

هم اکنون با سر زبان افتادن اسم توماج رپر ایرانی، پیج های فیک برای ایشان درست کرده اند و پیج اصلی وی مشخص نیست کدام آیدی است .

بیوگرافی توماج صالحی خواننده جنجالی رپ

علت دستگیری توماج صالحی

این خواننده ناشناس که اطلاعات زیادی درباره آن در دسترس نیست در شبکه های مجازی خبر دستگیری اش پخش شده و رسانه های بیگانه از حمایت از او برخاستند.

هر چند که نوع و سبک کار و آنچنان حرفه ای نبود اما به خاطر مضمون سیاسی آهنگهایش مورد توجه بسیاری از غرب زدگان قرار گرفته بود و همین هم باعث دستگیری اش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا