دسته‌بندی نشده

نام واقعی خوانندگانی که اسم مستعار دارند !

اسم مستعار خواننده های معروف ایرانی

برخی خواننده های داخل ایران به دنبال شهرت و جذابیت بیشتر اسامی مستعاری را برای خود انتخاب کرده اند که در ادامه چند نمونه از آنها را به همراه نام واقعی این خواننده ها معرفی کرده ایم

نام واقعی خوانندگان

نام واقعی خواننده ها

نام واقعی فرزاد فرخ چیست ؟

فرزاد فرخ خواننده محبوبه ایرانی نام اصلی‌اش فرزاد امید فرخی‌فرد شیرازی می‌باشد ،

او در شیراز متولد شده است. پدر او اصالتا شیرازی و مادرش نیز اهل آبادان است به همین دلیل حدود 10 سال در آبادان زندگی کرده ولی در حال حاضر ساکن تهران است.

فرزاد فرخ ابتدا فعالیت خود را با گیتار در سال 1380 شروع کرد و بعد از گذشت مدتی کار پیانو را انجام داد. در نهایت وارد کار ملودی سازی و آهنگ سازی شد و به مرور به سمت ساخت آهنگ پیش رفت.

از جمله آهنگ هایی که طرفداران زیادی دارد، آهنگ های هوای تو ، عشقم و لبخند می باشد.

نام واقعی خوانندگان

اسم مستعار هنرمندان

نام واقعی حامد همایون

سید حامد محمودزاده، نام واقعی حامد همایون است . یک خواننده پاپ ایرانی زادهٔ بابل است.حامد همایون قبلا با اسم اصلی اش فعالیت میکرد

حامد همایون به تازگی به شهرت فراوانی رسیده است. وی آثار زیبایی را در محیط وب از خود عرضه کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است.

حامد همایون نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد. او که آثارش در سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان مواجه شده آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده است. همایون در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد.

نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامهٔ شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که او به طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه اجرا کرد.

نام واقعی خوانندگان

اسم واقعی هنرمندان

اسم مستعار خوانندگان

حمید حسین زاده اسم واقعی حمید هیراد است

حمید حسین‌زاده با نام هنری حمید هیراد ، خواننده ۲۷ ساله ایرانی با اصالتی شمالی، جوان خوش صدایی است که به دلیل اجرای ترانه های تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ ، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

حمید هیراد که اولین قطعه او با با نام بی تاب با همکاری گروه پازل و علی رهبری و آرین بهاری بطور رسمی در سال ۱۳۹۶ مجوز انتشار یافت

نام واقعی خوانندگان

نام مستعار خواننده ها

اسم واقعی پرواز همای چیست ؟

سعید جعفرزاده احمد سرگورابی با نام مستعار پرواز همای خواننده ایرانی ، متولد ۲۰ بهمن ماه ۱۳۵۸ در احمد سرگوراب شهرستان شفت است.

او اسم و فامیلش را با اجازه ی پدرش ، برای تلفظ ساده و همچنین ایرانی بودن ، تغییر داده است. پرواز پدر و مادری کشاورز داشته است و علاوه بر درس خواندن در کشاورزی به والدینش کمک می کرده است

پراز همای از سن 10 سالگی سرودن چکامه را آغاز کرده است . دو سال بعد و در سن 12 سالگی با برادرش شبهای عید به خانه همسایه ها می رفته و نوروز خوانی می کرده اند

در سن 15 سالگی به هنرستان رفت و در این هنرستان که در رشت بود به کلاس موسیقی رفت . پس از آن به تهران آمد و وارد دانشگاه موسیقی شد

پرواز همای گفته که برای پرداخت شهریه اش کار می کرده و به مشاغلی چون فروش نقاشی هایش ، دستفروشی در خیابان ، کارگری ساختمان و همینطور مسافرکشی با موتور پرداخته است

گروه مستان همای وقتی او 24 ساله بود توسط خودش ایجاد شد و از آنجاطرفداران زیادی پیدا کرد

نام واقعی خوانندگان

نام واقعی آرون افشار

اسم واقعی آرون افشار وحید است

وحید افشار با نام هنری آرون افشار امروزه به یکی از پرطرفدارترین خوانندگان پاپ ایرانی تبدیل شده است .

آرون افشار در تاریخ 1 تیر ماه سال 77 در شاندیز مشهد متولد شد و اکنون 21 سال سن دارد .

صدای بینظیر و شعرهای خاص وی باعث شد تا آرون افشار در مدت زمان کوتاهی خواننده برجسته ای شود و همکاری وی با معین راهبر یکی دیگر از رموز موفقیت او در عرصه موسیقی بوده است.

ترانه چال گونه که یکی از کارهای دلی این خواننده بود توانست موجب محبوبیت وی شود و اولین ترانه او که بسیار سر و صدا کرد جانم باش بود که توانست نام این خواننده را به گوش عموم برساند.

نام واقعی خوانندگان

نام اصلی خوانندگان

اسم اصلی مهراد جم

مهراد جم که نام اصلی او محسن سعیدی‌کیا ، خواننده نوظهور ایرانی است

در مورد اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم باید به ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ اشاره کرد ….

اولین آهنگ منتشر شده این خواننده که او را به اوج محبوبیت رساند قطعه “شمال” است و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ منتشر گشته است.

نام واقعی خوانندگان

اسم مستعار خوانندگان

نام اصلی حامد هاکان

حامد ذاکری نام اصلی حامد هاکان است . خواننده ی ایرانی که در سن 34 سالگی فوت شد

حامد هاکان، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ چهارشنبه 12 مهر 1396 در 34 سالگی درگذشت. علت مرگ هاکان ایست قلبی گزارش شد است.

هاکان متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در شهر ری، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ بود.

از جمله آهنگ هایی که باعث شهرت حامد هاکان شد می توان به قاتل حرفه ای ؛ غم دریا ؛ نپیچون مارودیگه ؛ ندای من ؛ خدای من ؛ دنیا ؛ سپیده اشاره کرد.

نام واقعی خوانندگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا