دسته‌بندی نشده

از فصل نارنگی برای فرزندان خود تا می توانید استفاده کنید !

فواید نارنگی برای کودکان

از آنجایی که فصل مرکبات محبوب، نارنگی فرا رسیده است، انتظار می رود والدینی که به سلامت فرزندان خود علاقه مند هستند، از مزایای سلامتی آن برای بشریت استفاده کنند. از این قطعه لذت ببرید تا بدانید چرا در این فصل نباید بدون آن کار کنید.

میوه نارنگی هزاران سال است که به دنیا خوبی های لذیذ را عرضه کرده است.

فواید نارنگی

بومی آسیای جنوب شرقی، طعم شیرین مرکبات و پوست نازک آن است، بازیابی آسان آن، نارنگی تازه را به یکی از محبوب ترین خوراکی های سالم برای خوردن در میان افراد در هر سنی تبدیل می کند.

به دلیل ارتباط نزدیک آن با پرتقال ماندارین که گاهی نارنگی ماندارین نامیده می شود، به معنای واقعی کلمه صدها گونه مختلف از این میوه وجود دارد. محبوب ترین گونه های آن عبارتند از کلمانتین، ناگت طلایی، نارنگی بدون دانه و تانجلو که تلاقی بین نارنگی و گریپ فروت است. بسیاری از مردم به طور تصادفی از فواید خوردن نارنگی آگاه هستند، اما تعداد بسیار کمی از ارزش غذایی فوق العاده آن را می دانند، در ادامه بخوانید تا با پنج دلیل خوب برای خوردن نارنگی بیشتر آشنا شوید.

نارنگی برای کودکان

خواص نارنگی برای کودکان

  • سرشار از مواد مغذی

نارنگی مملو از آنتی اکسیدان هایی است که می تواند به مبارزه با رادیکال های آزاد که مسئول تشکیل بیماری و پیری زودرس هستند کمک کند. آنها منبع عالی ویتامین های A و C و همچنین آهن، پتاسیم، فولات، فیبر و فلاونوئیدها هستند.

  • بهبود در عملکرد سیستم گوارشی

خواص آنتی اکسیدانی، فیبر و فاقد گلوتن پرتقال نارنگی باعث می شود که میوه به راحتی هضم شود. مصرف منظم آن می تواند در مواقع یبوست و نفخ کمک کند.

خواص نارنگی

مانند سایر مرکبات، نارنگی نیز ماهیتی بسیار قلیایی دارد که این میوه را بسیار سم زدایی می کند. خواص قلیایی نارنگی می تواند به پاک کردن بدن از سموم و اسیدهای خشن کمک کند.

نارنگی یک غذای سالم برای قلب است – فلاونوئیدها و ترکیبات آنتی اکسیدانی می توانند به تسریع گردش خون و تمیز نگه داشتن شریان ها و پاک نگه داشتن پلاک های مضر کمک کنند.

  • استرس زداهای طبیعی

نارنگی می تواند با تولید انتقال دهنده های عصبی که به آرامش اعصاب کمک می کند و خلق و خوی خوب مداوم را تشویق می کند، از احساسات منفی استرس و اضطراب جلوگیری کند.

علاوه بر مزایای تغذیه ای که در بالا ذکر شد، کالری کم و محتوای فیبر بالا نیز می تواند به کاهش وزن کمک کند. بهترین بخش در مورد نارنگی این واقعیت است که آنها به طور گسترده در دسترس هستند – شما می توانید انواع مختلفی از نارنگی را به صورت آنلاین و همچنین در بازارها و سوپرمارکت های کشاورز خریداری کنید. علاوه بر این، می توانید یک سبد هدیه نارنگی به عنوان یک هدیه سالم برای یک عزیز بخرید.

افسانه چینی می گوید که هدیه دادن نارنگی به این معنی است که شما شادی و رفاه را به گیرنده هدیه می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا