دسته‌بندی نشده

آموزش مخفی کردن پست ها و استوری های دیگران در اینستاگرام

شاید شما هم خواستید در اینستاگرام پست های بعضی از افرادی که دنبال می کنید را مخفی کنید بدون اینکه لغو دنبال کردن را بزیند، به هر حال شاید شاگرد و یا دوست شماست و نمی خواهید دنبال کردن او را لغو کنید اما در عین حال به خاطر دلایلی تصمیم میگیرید که پست های او برای شما نمایش داده نشود. مخفی کردن پست های شخص مورد نظر کار ساده ای است بنابراین پست های او در فید روزانه شما ظاهر نخواهد شد و اینستاگرام هم به طرف مقابل اعلانی مبنی بر مخفی شدن پست هایش از ناحیه شما نخواهد داد.

مخفی کردن پست و استوری

مراحل زیر را برای مخفی کردن پست های فرد مورد نظر باید انجام دهید؛

  • به صفحه پروفایل او بروید.
  • روی تب دنبال می کنید Following کلیک کنید.
  • حالا روی بی صدا کردن Mute بزنید.

دو گزینه پیش رو خواهید داشت یکی پست ها Posts و دیگری داستان ها Stories هر کدام را که خواستید فعال کنید تا پست یا داستان های او برای شما نمایش داده نشود. در ضمن همان طور که اشاره کردیم در پایین همان صفحه پیام Instagram به او اطلاع نمی دهد که شما او را بی صدا کرده اید را ملاحظه می کنید لذا از این بابت خیالتان راحت.

مخفی کردن پست ها و استورهای اینستاگرام

روش دیگری نیز وجود دارد که می توانید مستقیما همین کار را انجام دهید، مثلا می توانید پست های فردی را با گذاشتن انگشت خود روی هر داستانی از او و نگه داشتن، مخفی کنید. در این حالت هم، امکان مخفی کردن پست ها و داستان ها نیز وجود دارد. ناگفته نماند که این روش ممکن است در ورژن های جدید اینستاگرام عمل نکند.

اما اگر اینستاگرام خودتان را دارید چک می کنید و با پستی مواجه می شوید که در فید شما نشان داده می شود و می خواهید این حساب را مخفی کنید، برای این کار روی آیکون سه نقطه بالای پست سمت چپ زده و سپس روی گزینه نادیده گرفتن بزنید، سپس می توانید نادیده گرفتن پست ها و یا نادیده گرفتن پست ها و داستان را انتخاب کنید.

مخفی کردن پست ها در اینستاگرام

لغو مخفی کردن

اگر بعد از مدتی خواستید دوباره پست های همان حسابی که مخفی کردید دوباره برای شما نشان داده شود کافیه همان مراحلی که در ابتداء عرض کردیم را انجام دهید یعنی به همان پیج رفته و روی دنبال می کنید کلیک کرده و گزینه بی صدا کردن را بزنید سپس از صفحه بعدی هر یک از داستان یا پست ها را که مخفی کرده بودید را دوباره غیر فعال کنید که کافیه روی کلید آبی رنگ بزنید تا خاموش شود.

separator line

همچنین ببینید:

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام و حل مشکل نبودن گزینه موزیک …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا