دسته‌بندی نشده

چگونه اعلان پست و استوری های اینستاگرام را فعال کنیم؟

گوشی های هوشمند قابلیتی دارند به نام اعلان ها که در حقیقت از این ویژگی برای نمایش اعلان هایی که از طریق برنامه ها و پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام دریافت می شود، استفاده می کنند. در این بخش قصد دارم مراحل فعال کردن اعلان یک پیج در اینسستاگرام را آموزش دهم، چرا که شاید بخواهید خیلی سریع از پست ها و استورهایی که در آن پیج منتشر می شود مطلع شوید.

فعال کردن اعلان ها در اینستاگرام

قبل از هر چیز باید عرض کنم که برای فعال یا غیر فعال کردن اعلان ها در گوشی به تنظیمات گوشی اندروید خود رفته و وارد بخش برنامه ها و اعلان ها شوید، در آنجا گزینه مدیریت اعلان ها را خواهید دید وارد آن شده و اعلان ها را مدیریت کنید، در آنجا شما می توانید اعلان هر برنامه ای که می خواهید را فعال یا غیر فعال کنید. برای اینکه بتوانید اعلان های اینستاگرام را دریافت نمایید باید اعلان اینستاگرام را فعال نمایید.

پس با مراحل بالا شما می توانید اعلان های اینستاگرام را فعال یا غیر فعال کنید، منتهی برای دریافت اعلان ها از اینستاگرام باید این ویژگی را در گوشی فعال بگذارید، با این کار حالا می توانید با روشن کردن اعلان های هر پیج، پست ها و استورهایی که منتشر می کند را سریع دریافت کنید.

بعد از مراحل بالا و روشن کردن اعلان های اینستاگرام در گوشی، حالا اینستاگرام را باز کرده و به پیج و صفحه مورد نظری که می خواهید اعلان های آن را بعد از انتشار دریافت کنید، بروید.

در آنجا روی گزینه دنبال می کنید کلیک کرده و و سپس روی اعلان ها بزیند، بعد از آن اعلان های مورد نظر را روشن کنید مثلا اعلان های پست ها و استوری ها یا حتی IGTV و ویدیوهای زنده.

فعال کردن اعلان ها در اینستاگرام

بعد از انجام این مراحل اگر پست و استوری در آن صفحه منتشر شود شما نیز سریع آن را دریافت خواهید کرد.

separator line

همچنین ببینید:

آموزش مخفی کردن پست ها و استوری های دیگران در اینستاگرام | دلگرم

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام و حل مشکل نبودن گزینه موزیک …

آموزش مخفی کردن پست ها و استوری های دیگران در اینستاگرام | دلگرم

مخفی کردن پست های خود در اینستاگرام | دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا