دسته‌بندی نشده

چه کسی هایلایت اینستاگرام مرا چک کرده است ؟!

هایلایت (Highlights) در اینستاگرام، مجموعه‌ای از پست‌های قابل مشاهده در بخش بالای پروفایل شما است که به صورت دایمی نمایش داده می‌شوند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا پست‌های مهم، موضوع‌های خاص، آموزش‌ها و سایر محتواهای مورد علاقه خود را در بخش هایلایت قرار دهید تا بازدیدکنندگان به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

نحوه مشاهده تعداد ویوها در هایلایت های اینستاگرام

به طور دوره‌ای، ممکن است بخواهید ببینید که یک هایلایت اینستاگرام چه تعداد ویو از روی کنجکاوی یا برای اهداف تجاری دریافت کرده است. تعداد ویوها سودمند هستند زیرا به شما اطلاع می دهند که چه زمانی آنها را تغییر دهید یا بر اساس عملکرد آنها حذف کنید. با این حال، تعداد ویوها و افرادی که یک هایلایت را مشاهده کرده اند به یک پنجره 48 ساعته محدود می شود. پس از آن دوره، آن آمار برای همیشه از بین رفته است. در اینجا نحوه مشاهده تعداد هایلایت در اینستاگرام آورده شده است.

چه کسی هایلایت اینستاگرام مرا چک کرده است ؟!

چگونه بررسی کنیم که چه کسی هایلایتمان را دیده است

مراحل زیر را دنبال کنید تا ببینید آیا یک حساب خاص هایلایت شما را مشاهده کرده است یا خیر. باز هم، شما محدود به یک پنجره 48 ساعته هستید. هایلایت های شما تا زمانی که آنها را حذف نکنید دائمی هستند، اما آمار مشاهده زمان محدودی دارد.

1. به پروفایل خود در اینستاگرام بروید.

چه کسی هایلایت اینستاگرام مرا چک کرده است ؟!

2. روی نماد هایلایت مورد نظرتان ضربه بزنید.

چه کسی هایلایت اینستاگرام مرا چک کرده است ؟!

3. روی دکمه Seen by در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید تا لیست افرادی که هایلایت شما را دیده اند را ببینید.

چه کسی هایلایت اینستاگرام مرا چک کرده است ؟!

همچنین در صورت تمایل می‌توانید هایلایت را از شخصی پنهان کنید و همیشه می‌توانید با تغییر تنظیمات privacy در منوی setting آن را لغو کنید .به طور کلی، هایلایت های اینستاگرام راهی عالی برای ذخیره استوری های مورد علاقه شما و به اشتراک گذاری دائمی آنها با فالوورهایتان است. کسانی که کسب و کار توسعه یافته دارند آنها را برای تبلیغ محصولات و شرکت خود مفید می دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا