دسته‌بندی نشده

پاک کردن سابقه جستجوهای اینستاگرام

ویژگی سرچ یا همان جستجو قابلیتی است که در برنامه ها و سیستم عامل های زیادی با آن آشنا هستید، در واقع کار این ویژگی این است که بتوانید خیلی سریعتر به دنبال آن فایل، تصویر و مکان و … که هستید، برسید. از جمله برنامه هایی که خصوصیت جستجو را برای کاربرانش فراهم کرده، شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام است.

حذف سابقه جستجو

در اینستاگرام وقتی می خواهید دنبال یک عنوانی بگردید می توانید خیلی راحت از بخش جستجو اینستاگرام این کار را انجام دهید.

همان طور که می دانید اینستاگرام چهار صفحه اصلی دارد که با آیکون هایی که در زیر برنامه مشخص شده می توانید به این صفحات بروید، اولین صفحه، صفحه هوم است و دومی آیکون جستجو و سومی آیکون قلب و آخری آیکون پروفایل.

از بخش آیکون دوم یعنی جستجو در بالای آن صفحه فیلدی مشخص است که برای جستجو کاربر دارد یعنی وقتی می خواهید دنبال کلمه ای در اینستاگرام بگردید یا پیج و هشتگ و برچسبی را پیدا کنید کافیه روی آن فیلد بالای صفحه زده و کلمه مورد نظر را وارد کنید تا به هدف خود برسید.

اما نکته اینجاست که بعد از اینکه جستجوهای متعددی انجام دادیم چگونه سابقه این جستجوها را پاک کنیم؟

برای حذف کردن جستجوهای اینستاگرام در همان صفحه اگر دقت کنید شما کنار هر موردی که پیدا کرده یک ضربدر می بینید که می توانید روی آن زده تا مورد خاص حذف شود.

اما زمانی که بخواهید همه سابقه جستجو را حذف کنید با روش بالا کار سخت خواهد شد به خصوص وقتی که جستجوهای زیادی انجام داده باشید، بنابراین در چنین حالتی برای حذف کامل سابقه جستجو کافیه وارد صفحه پروفایل خود شد و از آنجا به بخش تنظیمات اینستاگرام رفته و وارد بخش امنیت شوید.

حذف جستجو اینستاگرام

درصفحه امنیت آخرین گزینه ای که مشاهده می کنید، سابقه جستجو است که وقتی روی آن ضربه بزنید در آن صفحه تمام جستجوهایی که انجام شده و شما وارد شدید را خواهید دید.

پاک کردن سابقه اینستاگرام

بالای صفحه گزینه پاک کردن همه را می بینید، برای حذف تمام جستجوها کافیه روی آن کلیک کنید و حالا سابقه جستجو شما حذف خواهد شد.

separator line

همچنین ببینید:

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟ | دلگرم

معنی و کاربرد رایج ترین اصطلاحات اینستاگرام | دلگرم

آموزش قدم به قدم بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام | دلگرم

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام | دلگرم

آموزش مخفی کردن پست ها و استوری های دیگران در اینستاگرام | دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا