دسته‌بندی نشده

نحوه فعال کردن 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل !

اینترنت رایگان ایرانسل

بزرگترین هدیه این اپراتور، 50 گیگابایات اینترنت یک روزه است که در صورت فعالسازی نسخه وب اپلیکیشن «ایرانسل من» برای اولین بار، به شما اهدا می‌شود.

در صورتی که سایر دوستان ایرانسلی خود را به استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من دعوت کنید، با ورود اولین بار آن‌ها به این اپ، 50 گیگابایت اینترنت هدیه برای هر دوی شما فعال می‌شود.

نحوه فعال کردن 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل !

نحوه فعال کردن 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل !

نحوه فعال کردن 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل !

با نصب سوپر اپ «ایرانسل من» نیز می‌توانید 10 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید.

در ایرانسل من بخشی قرار دارد که با تکان دادن گوشی یا چرخاندن گردونه در نسخه وب، می‌توانید روزانه شانس خود را برای دریافت اینترنت هدیه امتحان کنید.

ایرانسل همچنین امتیاز ویژه‌ای را برای مشترکین دائمی خود در نظر گرفته است. این افراد می‌توانند با حذف قبض کاغذی و مشاهده صورتحساب الکترونیکی، یک گیگ اینترنت هدیه با اعتبار یک روز دریافت کنند.

نصب لنز و دعوت دوستان‌تان به استفاده از آن، دیگر راه دریافت اینترنت هدیه برای مشترکین این اپراتور است. بسته یک گیگابایتی تا پایان روزی که در آن فعال شده، اعتبار خواهد داشت.

2 گیگابایت اینترنت هدیه با دعوت از دوستانتان به سیم‌کارت دائمی، یک گیگابایت اینترنت هدیه ویژه شما و دوستانتان، با دعوت به 4G و 20 گیگابایت اینترنت هدیه با خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل از دیگر راه‌های دریافت اینترنت رایگان برای مشترکین ایرانسل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا