دسته‌بندی نشده

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر گوشی موبایل تان از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل 4 تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

برای تعویض سیم کارت خود به 4 جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید 8000 تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

خب همانطور که عنوان شد می توان به سادگی از مزایای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل با حجم 14 گیگا بایت استفاده کرد و این تنها به واسطه تعویض سیم کارت امکان پذیر است. شرکت ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران و مخاطبان خود سعی دارد با ارائه خدمات برتر همچون استفاده از سیم کارت های نسل چهار با قابلیت های متنوع شرایطی را فراهم نموده که بتوان از بسته اینترنتی 14 گیگا بایتی به صورت کاملا رایگان استفاده نمود. لازم به ذکر است که بدانید مدت استفاده از این بسته 30 روز است و شما با تعویض سیم کار به 4G می توانید از این مزیت استفاده رایگان داشته باشید.

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل 4 ایرانسل تبدیل کنید و از کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا 14 گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g

برای فعال سازی کد *555*11# را شماره گیری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا