دسته‌بندی نشده

نحوه فعال کردن اینترنت رایگان ایرانسل بمناسبت 17 سالگی اش !

هدیه 17 سالگی ایرانسل

29 مهرماه 1402تا 4 آبان : هفده سال از راه‌اندازی ایرانسل می‌گذرد. امسال با ایرانسلی شدن از پیشنهادهای ویژه‌ای شامل تخفیف در قیمت سیم‌کارت و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، اینترنت رایگان و مکالمه رایگان با کد شگفتی‌های ایرانسل و جوایز متنوع بهره‌مند شوید.

بسته اینترنت 17 سالگی ایرانسل

به مناسبت هفدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، این اپراتور برای قدردانی از مشترکین خود، بسته ترکیبی دو گیگابایت اینترنت و دو ساعت مکالمه ایرانسلی را تدارک دیده است. این بسته تخفیفی 8 هزار تومان قیمت، تا سوم آبان‌مان سال 1402 اعتبار دارد و به دفعات قابل خریداری است.

برای خرید بسته اینترنت 17 سالگی ایرانسل کافی است با خط خود کد دستوری #5* را شماره‌گیری کنید. سپس بایستی از منوی نمایش‌داده‌شده خرید این بسته را انتخاب کنید. سپس عدد یک را برای تأیید ارسال کنید. درنهایت از شما پرسیده می‌شود قصد دارید این بسته را برای خود فعال کنید یا به دیگری هدیه دهید؟

هدیه 17 سالگی ایرانسلاینترنت 17 سالگی ایرانسل17 سالگی ایرانسلاینترنت رایگان هدیه 17 سالگی ایرانسل

اگر می‌خواهید این بسته تخفیفی را برای خودتان فعال کنید، عدد یک و اگر می‌خواهید برای دیگری بفرستید، عدد سه را بزنید. در صورت انتخاب عدد سه نوبت به واردکردن شماره تلفنی می‌رسد که قرار است این بسته را به او هدیه دهید.

همچنین می‌توانید به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید و از بخش خرید بسته، به منوی «پیشنهادها» بروید. سپس بسته تخفیفی «2 گیگ و 2 ساعت مکالمه درون شبکه» را از فهرست نمایش‌داده‌شده پیدا و آن را انتخاب کنید. در صفحه جدید با کلیک روی «تأیید و ادامه»، می‌توان بسته را خریداری کرد.

هدیه اینترنت ایرانسلهدیه 17 سالگی ایرانسلهدیه رایگاه 17 سالگی ایرانسلهدیه 17 سالگی ایرانسل

گفتنی است تا سوم آبان 1402، تمام محصولات پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا با تخفیف 30 درصد قابل استفاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا