دسته‌بندی نشده

بیوگرافی آریانا سعید خواننده زن افغان +تصاویر

آریانا سعید هنرمند افغانی عکس و بیوگرافی

آریانا سعید خواننده زن افغان، آهنگساز و ترانه‌سرایی است که در خارج از افغانستان در لندن زندگی می‌کند. ترانه‌های او در میان افغانان جا باز کرده‌است.با دلگرم همراه باشید.

آریانا سعید

مادر آریانا دری زبان و پدرش پشتو زبان است، وی در کودکی افغانستان را ترک کرد. آریانا و خانواده‌اش بعد از مهاجرت به پاکستان به اروپا سفر کردند و بعد از سپری کردن چند سال در سوئیس، در شهر لندن سکونت کردند. علاقهٔ وی به موسیقی از همان کودکی شروع شد. آریانا در دوران تحصیل در سوئیس عضو گروه سرود بود. بعد از فارغ‌التحصیل شدن از رشتهٔ مدیریت تجارت، وی تصمیم گرفت که به عنوان یک هنرمند در عرصهٔ موسیقی فعالیت خود را آغاز کند.

علی‌رغم اینکه، آریانا در روزهای آغازین کار خویش با چالش‌های زیادی روبه رو شد، اما بالاخره استعداد او با گرفتن جوایز زیادی، در بین مردم مطرح شد و اکنون او یکی از سرشناس‌ترین هنرمند افغان است. گرفتن جوایزی چون: بهترین خوانندهٔ زن جوان، بهترین آوازخوان زن، بهترین اجرا کنندهٔ زنده و بهترین ویدیوی سال از جمله دست‌آوردهای هنری آریانا است

آریانا سعید در سال ۲۰۱۶ از جمله ده شخص تأثیرگذار در جامعه افغانستان انتخاب شد. در مجموع ویدیو کلیپ‌های آریانا در یوتیوب توجه بیش از ۶ میلیون ببینده را به خود جلب کرده‌است. اکثر شعرها و آهنگ‌های ترانه‌هایی که می‌خواند، از ساخته‌های خود او است. آریانا اولین هنرمند افغان بوده که آهنگش «ماشاالله» در شبکه‌های جهانی پخش شده‌است و آهنگ بانوی آتش‌نشین او در شبکه جهانی “Mtv world” پخش شد.

  • ۲۰۱۵ در مراسم جایزه موسیقی «بیگ اپل موزیک» که در شهر هامبورگ آلمان برگزار شد، آریانا سعید جایزه بهترین آوازخوان زن افغانستان را بدست آورد.
  • ۲۰۱۱ جایزه بهترین هنرمند زن در جوایز بینالمللی تلویزیون آریانای افغانستان
  • ۲۰۱۱ برنده جایزه بهترین اجرای زنده مجری تلویزیون بین‌المللی افغانستان آریانا
  • ۲۰۱۰ بهترین هنرمند جدید زن توسط “ATN” (شبکه تلویزیونی آریانا)

جنجال‌ها

از همان روزهای اول حضور آریانا سعید در افغانستان اجراهای او در تلویزیون و بعدها در کنسرت‌ها مورد توجه و جنجال بسیاری قرار گرفت. در اولین اجرای آریانا سعید در شبکه طلوع، او آهنگی از خواننده افغانستانی فقید احمد ظاهر را اجرا کرد که در این اجرا لباسی سفید بر تن داشت که تنگ بودن آن باعث بحث و جنجال بسیاری در میان مردم افغانستان در شبکه‌های اجتماعی شد. در جدیدترین جنجال نحوه لباس پوشیدن این خواننده در کنسرتی که در شهر پاریس برگزار شد بار دیگر لباس او جنجالی شد باوجود آنکه این لباس آستن‌های بلند و یقه بسته دارد و هیچ جای از بدن او را نشان نمی‌دهد اما منتقدانش می‌گویند که چون به رنگ بدن است طراحی این لباس طوری صورت گرفته که برجستگی برخی اعضای بدن آریانا سعید را نشان می‌دهد. این موضوع باعث جنجال بسیاری در میان افغان‌ها و رسانه‌ها شد.

آریانا سعید

بیوگرافی آریانا سعید

آریانا سعید

بیوگرافی آریانا سعید خواننده افغانی

آریانا سعید

عکس های زیبای آریانا سعید

آریانا سعید

عکس های زیبای آریانا سعید

آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید
آریانا سعید

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب آریانا سعید

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا