دسته‌بندی نشده

مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اخذ ویزای کاری و ویزای توریستی کانادا

مهاجر پذیر بودن این کشور سیاستی نیست که تنها به نفع یک طرف باشد. در این جریان هم مهاجران و هم کانادا سود می‌کنند. کانادا اقتصاد بسیار پویا دارد اما جمعیت آن کم بوده و به سمت پیری می‌روند. این کشور با جذب مهاجران خارجی اقتصاد خود حفظ کرده و آن را هر چه بیشتر پیشرفت می‌دهد و در ازای آن اقامت خود را به مهاجران اعطا می‌کند. کار و زندگی در کشوری که همواره در رنکینگ‌های جهانی جزو با کیفیت‌ترین مکان‌های جهان معرفی می‌شود، آرزوی مهاجرانی است که کشور مادری خود را ترک می‌کنند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

از نظر بسیاری از افراد کانادا یکی از 10 کشور برتر برای راه اندازی کسب و کار است. علت این باور غنی بودن کانادا از نظر منابع طبیعی، داشتن نیروی کار فوق العاده ماهر و یک دولت با ثبات است. با این حال، کانادا به دنبال تازه واردانی است که دارای تجربه کارآفرینی، استعداد و نوآوری برای راه اندازی، مدیریت یا خرید یک کسب و کار در این کشور هستند. این کشور می‌تواند با سرمایه گذاری‌های خارجی جدید مسیر موفقیت اقتصاد خود را از طریق تنوع و توسعه تضمین کند. اگر شما هم به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا فکر می‌کنید، می‌توانید یکی از گزینه‌های ویزای کارآفرین یا ویزای سرمایه گذار را که شامل برنامه عمومی ویزای استارت آپ و برنامه نامزد ویژه استانی می‌شود، انتخاب کنید. اگر بتوانید با اخذ ویزای سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنید، خانواده شما هم می‌توانند شما را همراهی کنند.

برنامه ویزای استارت آپ یک نوع ویزای سرمایه گذاری است که به شما امکان می‌دهد با راه اندازی کسب و کار در هر نقطه از کانادا به این کشور مهاجرت کنید. اما برای موفقیت در این برنامه باید مجموعه‌ای از الزامات را برآورده کنید. به طور کلی، کسب و کار شما باید نوآورانه باشد، برای کانادایی ها شغل ایجاد کند و بتواند در سطح بین المللی رقابت کند.

برنامه نامزدهای استانی (PNP) به هر استان و قلمرو کانادا این قدرت را می‌دهد که از متقاضیان خارجی که دارای مهارت و تجربه کاری مناسب هستند، دعوت به همکاری کنند. بیشتر PNPها حداقل یک دسته ویزای کارآفرین یا سرمایه گذاری دارند که به افرادی اختصاص داده شده است که می‌خواهند تجارت خود را در کانادا گسترش دهند یا شروع کنند. برای مثال استان بریتیش کلمبیا در حال حاضر دو گزینه ویزای سرمایه گذاری دارد: جریان مهاجرت کارآفرین نامزد استانی و برنامه آزمایشی منطقه‌ای. هر دو گزینه دارای مجموعه ای منحصر به فرد از معیارهای شروع کسب و کار در کانادا هستند.

استان بریتیش کلمبیا یکی از انعطاف‌پذیرترین، متنوع‌ترین و رقابتی‌ترین اقتصادهای کانادا را دارد که آن را به مقصدی اصلی برای تجارت جدید یا توسعه یافته تبدیل می‌کند. مرکز این استان، ونکوور، موقعیت مناسبی برای ورود به مسیرهای تجارت جهانی از جمله ایالات متحده، آسیا و مکزیک دارد.

ویزای کار کانادا فرصتی برای اخذ اقامت این کشور

مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اخذ ویزای کاری و ویزای توریستی کانادا

کانادا به عنوان یکی از اقتصادهای پیشرو در جهان، یک مقصدی عالی برای افرادی است که به دنبال کار در خارج از کشور خود هستند. مجوز کار کانادا یا ویزای کار کانادا برای افراد خارجی که واجد شرایط کار در این کشور هستند صادر و دوره زمانی آن مشخص می‌شود. این افراد تنها پس از دریافت پیشنهاد شغلی یا قرارداد کاری از یک کارفرمای کانادایی می‌توانند برای اخذ ویزای کار اقدام کنند. کارفرما باید از سازمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا یک نامه LMIA (ارزیابی تأثیر بازار کار) دریافت کند. این نامه ثابت می‌کند که هیچ شهروند کانادایی برای انجام شغل مورد نظر درخواست نداده است و کارفرمایان می‌توانند کارگران ماهر خارجی را استخدام کنند.

دولت کانادا در کل دو نوع مجوز کار صادر می‌کند: مجوز کار آزاد و مجوز کار خاص کارفرما. مجوز کار آزاد به شما امکان می دهد برای هر کارفرمایی کار کنید. این ویزا مختص شغل نیست، بنابراین متقاضیان نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار یا نامه پیشنهادی از سوی کارفرمایی که هزینه انطباق را پرداخت کرده است، ندارند. با این مجوز می‌توانید برای هر کارفرمایی در کانادا (به استثنای آن دسته از شرکت‌هایی که الزامات نیروی کار را رعایت نمی‌کنند) کار کنید.

مجوز کار مخصوص کارفرما همانطور که از نام آن پیداست، مجوزی است که به شما امکان می‌دهد برای یک کارفرمای خاص کار کنید. در این مجوز نوع کار، مکان‌ و مدت زمانی که می‌توانید کار کنید، مشخص می‌شود. اخذ ویزای کار کانادا باعث اخذ اقامت دائم این کشور نمی‌شود اما تا حد زیادی مسیر را تا برای این هدف هموار می‌کند. اداره مهاجرت و شهروندی کانادا حساسیت زیادی روی پرونده‌های ویزای کاری دارد. چنانچه نتوانید فاکتورهایی مانند تمکن مالی، وابستگی به کشور مبدا و غیره را ثابت کنید، پرونده شما ریجکت خواهد شد. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. برای اینکه اطمینان حاصل کنید یک پرونده پر پیمان آماده خواهید کنید، با مشاوران متخصص تیم ای ویزا ( https://evisaimmigration.org ) در ارتباط باشید.

ویزای توریستی کانادا

مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اخذ ویزای کاری و ویزای توریستی کانادا

سالانه میلیون‌ها بازدید کننده و گردشگر به کانادا سفر می‌کنند تا دوستان و خانواده خود را ملاقات کنند یا از طبیعت گردی در کانادا لذت ببرند. این افراد تنها به شرط داشتن ویزای توریستی می‌توانند وارد این کشور شوند. با اخذ این ویزا نمی‌توانید در کانادا کار کنید اما می‌توانید برای گردشگری و تفریح ​​به سراسر کانادا سفر کنید. ویزای بازدید کننده یا توریستی کانادا برای یک دوره شش ماهه صادر می‌شود و می‌تواند یک بار ورود (Single) یا چند بار ورود (Multiple) باشد.

تفاوت ویزای سینگل و مولتیپل برای اتباع خارجی در این است که با داشتن ویزای سینگل تنها یک بار می‌توانید وارد کانادا شوند اما ویزای چند بار ورود به دارنده آن اجازه می‌دهد تا زمانی که ویزا معتبر است، هر چند وقت یک‌بار که می‌خواهد وارد کانادا شود. به عنوان متقاضی اخذ ویزای توریستی کانادا مجبور نیستید نوع ویزا را هنگام درخواست انتخاب کنید. سایت مهاجرت کانادا هنگام بررسی پرونده‌‌ها به طور خودکار برای همه متقاضیان ویزای چند بار ورود در نظر می‌گیرد و ویزای یکبار ورود تنها در شرایط استثنایی صادر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا