دسته‌بندی نشده

معرفی هتل های ارزان کیش

کیش جزیره‌ای زیبا در جنوب ایران است که افراد زیادی آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. وجود آثار باستانی، جاذبه‌های تفریحی و مراکز خرید متعدد ازجمله دلایلی است که این جزیره گردشگران را به‌سمت خود جذب می‌کند. هتل‌ های کیش با توجه به سطح امکانات دسته‌بندی می‌شوند. اگر قصد سفر اقتصادی به این جزیره را دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه با دو مورد از بهترین هتل‌های ارزان کیش آشنا شوید. همچنین در این مطلب روشی آسان برای رزرو هتل کیش هم برای شما شرح داده خواهد شد.

هتل پانیذ

پانیذ هتلی دو ستاره است که ساختمان آن شامل سه طبقه می‌شود. در طبقات این هتل 84 اتاق ساخته شده است که در مجموع 128 تخت دارد. هتل پانیذ به‌دلیل سطح امکانات خوب و قیمت مناسب یکی از بهترین پیشنهادها برای اقامت است. اگر در خانواده کودک زیر پنج سال دارید، باید بدانید درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل، نیازی به پرداخت هزینه برای اقامت او نیست. هتل پانیذ با کادری مجرب و دوره‌دیده آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است.

معرفی هتل های ارزان کیش

امکانات هتل پانیذ

همان‌طورکه گفته شد، هتل پانیذ دو ستاره است و برای هر اتاق آن به‌صورت مجزا امکاناتی از قبیل تلفن، تلوزیون، یخچال، مینی‌بار، حمام، سرویس‌بهداشتی، مبلمان، دمپایی، لوازم بهداشتی، روم‌سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش وجود دارد. درصورت میل‌کردن خوراکی‌های موجود در مینی‌بار باید هزینه آن را به‌صورت مجزا پرداخت کنید.

از فضاهای موجود در ساختمان هتل پانیذ می‌توان به لابی، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد که درادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

لابی

لابی این هتل 30 نفر ظرفیت را دارد که در آن امکانات و خدماتی مانند تلفن، تلوزیون، سرویس‌بهداشتی، ترانسفر با هزینه و… دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران

رستوران پانیذ در طبقه دوم هتل واقع شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می‌شود. این مکان 130 نفر ظرفیت دارد و مهمانان می‌توانند صبحانه، نهار و شام در آن میل کنند.

کافی‌شاپ

به‌منظور افزایش سطح امکانات در این هتل محلی به کافی‌شاپ اختصاص داده شده است تا مهمانان نوشیدنی یا میان‌وعده موردعلاقه خود را در آن میل کنند.

اگر با اتومبیل شخصی به کیش سفر می‌کنید و این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که هتل پانیذ فضایی برای پارکینگ ندارد و این موضوع را می‌توان بزرگ‌ترین ضعف آن دانست.

نشانی هتل پانیذ

هتل پانیذ موقعیت خوبی در جزیره کیش دارد و دسترسی مهمانان آن به مراکز مهم این جزیره مانند شهر باستانی حریره، اسکله تفریحی، پلاژ بانوان و آقایان، کارتینگ و… آسان خواهد بود. این هتل در خیابان رودکی روبروی رویال مال واقع شده است.

هتل خاتم

هتل خاتم یکی از قدیمی‌ترین هتل های کیش به‌شمار می‌رود. این هتل سال 1376 تاسیس شد و به‌منظور بهبود امکانات و خدمات سال 1394 بازسازی‌هایی روی آن انجام شده است. ساختمان این هتل دو طبقه 35 اتاق دارد و در آن‌ها حدود 115 تخت قرار گرفته شده است. اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها رایگان خواهد بود.

امکانات هتل خاتم

معرفی هتل های ارزان کیش

در ساختمان هتل خاتم فضاهایی از قبیل لابی، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز و سفره‌خانه سنتی تعبیه شده است. لابی این هتل 30 نفر ظرفیت داشته و در آن، دستگاه واکس‌کفش، اتاق چمدان، سرویس‌بهداشتی، محلی برای ارائه خدمات تور و کرایه اتومبیل، تلفن و تلوزیون قرار دارد. رستوران خاتم با ظرفیت 90 نفر فعالیت می‌کند و در آن انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. رستوران این هتل در لابی قرار گرفته است. هتل خاتم فضای برای پارکینگ ندارد اما مسافران می‌توانند وسیله‌نقلیه خود را در محوطه آن قرار دهند. در فضای سبز این هتل گیاه و درختان متنوعی کاشته شده است که فضای خوبی برای گذران اوقات‌فراغت محسوب می‌شود.

نشانی هتل خاتم

هتل خاتم یکی از هتل‌های ارزان کیش به‌شمار می‌رود که در موقیت خوبی واقع شده است. این هتل فاصله کمی با بازار عرب‌ها و ساحل خلیج‌فارس دارد. مهمانان این هتل با اندکی رانندگی می‌توانند به اسکله تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، کوه‌نور، پارک دلفین‌ها و دیگر جاذبه‌های مهم گردشگری کیش برسند. هتل خاتم در بلوار نیایش و خیابان اقبال واقع شده است.

روشی آسان برای رزرو هتل کیش

به‌طورحتم یکی از مهم‌ترین مسائلی که قبل از سفر ذهن شما را به خود مشغول می‌کند، انتخاب هتل مناسب برای اقامت است. اگر قصد بازدید از جزیره کیش را دارید، می‌توانید به صفحه رزرو هتل کیش علی بابا مراجعه کرده و اطلاعات مناسب برای هریک از هتل های کیش را بخوانید. همچنین می‌توانید پس از انتخاب محلی مناسب برای اقامت رزرو هتل کیش را با خیال راحت انجام دهید. درحال‌حاضر شرکت علی بابا بزرگ‌ترین شرکت ایران در زمینه رزرو تور، هتل و بلیط است.

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل های کیش مناسب برای سفر اقتصادی را به شما معرفی کردیم. هتل‌های پانیذ و خاتم دو ستاره بوده و نسبت به قیمت مناسب امکانات قابل‌قبولی را دراختیار مهمانان قرار می‌دهند. اگر تجربه سفر به کیش و اقامت در این هتل‌ها را داشتید، نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا