دسته‌بندی نشده

مخفی کردن پست های خود در اینستاگرام

در آموزش قبل تحت عنوان “آموزش مخفی کردن پست ها و استوری های دیگران در اینستاگرام” توضیح دادیم که چگونه پست ها و استوری های دیگران را مخفی کنیم که در بخش هوم اینستاگرام نمایش داده نشود، به عنوان مثال فردی را دنبال می کنید و نمی خواهید پست ها و استوری های او را در اینستاگرام خود داشته باشید در عین حالی که قصد ندارید آنفالو کنید، کاملا این مورد در مطلب مذکور آموزش داده شد.

اما گاهی هم ممکن است شما نخواهید پست هایتان برای کسی نمایش داده شود لذا در این بخش قصد داریم مراحل مخفی کردن پست خود در اینستاگرام را آموزش دهیم.

قبل از هر چیز باید عرض کنم که وقتی شما با روش زیر پست مورد نظر خود را مخفی میکنید در حقیقت هیچ یک از فالورهایتان نمی توانند پست شما را ببینند، به عبارتی تا زمانی که شما دو مرتبه پست را برنگردانید کسی نمی تواند آن پست را ببیند.

مخفی کردن پست اینستاگرام

در این روش در حقیقت شما پست های خودتان را به بخش بایگانی اضافه می کنید و از صفحه پروفایل تان حذف می شود و وقتی دوباره برگردانید، مجددا در پروفایل نمایش داده خواهد شد. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید؛

  • ابتدا به پروفایل خودتان بروید.
  • پست مورد نظر را انتخاب کرده و باز کنید.
  • حالا از بالای پست روی آیکون سه نقطه عمودی زده و گزینه بایگانی Archive را انتخاب کنید.

مخفی کردن پست های خود در اینستاگرام

الان پست شما به بخش بایگانی در اینستاگرام منتقل شده است. برای دیدن بخش بایگانی می توانید از صفحه پروفایل خود روی آیکون سه خط افقی کلیک کرده و گزینه بایگانی را ببینید.

بایگانی پست ها در اینستاگرام

الان وقتی به بخش بایگانی بروید پست هایی که بایگانی کردید را در آنجا خواهید دید. در ضمن استوری ها نیز در این بخش بایگانی می شوند.

برگرداندن پست مخفی شده

اگر بعد از مدتی دوباره خواستید پستی که مخفی کردید را برگردانید خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید، کافیه به بخش بایگانی رفته و روی پست مورد نظر کلیک کنید.

سپس از بالای پست روی آیکون سه نقطه زده و گزینه نمایش در نمایه Show on profile را انتخاب کنید. با این کار پست از بایگانی خارج شده و دوباره در پروفایل نمایش داده خواهد شد.

برگرداندن پست های اینستاگرام

separator line

همچنین ببینید:

گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام و حل مشکل نبودن گزینه موزیک …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا