دسته‌بندی نشده

عرضه‌ی نسخه‌ی پریمیوم تلگرام با امکانات ویژه تا آخر ماه!

ماه گذشته شایعه‌ای مبنی بر عرضه‌ی سطح پولی برنامه‌ی تلگرام در سرتاسر اینترنت منتشر شد و امروز مدیر عامل و بنیان گذار این برنامه یعنی پاول دوروف این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده است. تلگرام پریمیوم که با همین نام نیز شناخته خواهد شد پیش از پایان ماه جاری عرضه خواهد شد. با این حال باید گفت که جای نگرانی برای کاربران نسخه‌ی رایگان وجود ندارد، چرا که تمامی ویژگی‌های رایگان کنونی تلگرام همچنان بدون هزینه به قوت خود باقی خواهند ماند. علاوه بر این، در آینده‌ای نزدیک ویژگی‌های جدیدی نیز در اختیار کاربران نسخه‌ی رایگان تلگرام قرار خواهد گرفت.

تلگرام پریمیوم

به گفته‌ی دوروف، تلگرام پریمیوم امکان “دستیابی به امکانات، سرعت، و منابع اضافه” را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این نسخه همچنین “ به کاربران فرصت حمایت از تلگرام و ملحق شدن به گروهی را می‌دهد که پیش از سایرین از امکانات جدید این برنامه بهره مند می‌شوند”. حتی کاربران رایگان تلگرام نیز به صورت غیر مستقیم از برخی مزایای نسخه‌ی پریمیوم همچون مشاهده‌ی فایل‌های بسیار بزرگ و فایل‌های رسانه‌ای و استیکر‌های ارسال شده توسط کاربران پریمیوم، یا اضافه کردن واکنش‌های اختصاصی نسخه‌ِ‌ی پریمیوم که در یک پیام پین شده، بهره مند خواهند شد.

تلگرام پریمیوم

پاول دوروف در پایان همچنین اعلام کرد که آزمایشات تبلیغاتی این کمپانی در کانال‌های عمومی بیش از حد انتظار موفقیت آمیز بوده اما با این وجود وی معتقد است که به منظور اطمینان از اینکه کاربران اولویت اصلی در راه توسعه این اپلیکیشن باقی خواهند ماند، خدمات این برنامه باید به صورت عمده توسط کاربران خود تلگرام تامین بودجه شود نه تبلیغ کنندگان.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

اضافه شدن قابلیت واکنش به پیام برای کاربران واتساپ!

یوتیوب گو از ماه آگوست از صفحه‌ی روزگار محو خواهد شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا