دسته‌بندی نشده

رژیم شیر: چگونه در ۴ هفته با نوشیدن شیر لاغر شویم؟

مجله دلگرم | در میان انواع و اقسام رژیم های لاغری، رژیم شیر یکی از بهترین رژیم ها است. رژیم شیر بسیار مفید است و خیلی سریع وزن را کاهش میدهد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

رژیم لاغری شیر چیست؟

در این رژیم غذایی شما باید در برخی روز ها و برخی هفته فقط شیر بخورید و هیچ غذای دیگری نمیتوانید مصرف کنید. در رژیم شیر روزانه میتوانید حدود نیم لیتر شیر بنوشید که حدودا 1000 کالری میشود. رژیم شیر نه تنها به سرعت شما را لاغر میکند بلکه در بهبود سلامت کلی بدن نیز بسیار موثر است.

نتایج حاصل از رژیم کاهش وزن شیر در طولانی مدت اثر خود را حفظ میکند و وزن شما به سرعت برنمیگردد. از دیگر ویژگی های رژیم شیر این است که اکثر مواد معدنی مورد نیاز را به بدن میرساند.

رژیم شیر ، رژیم لاغری شیر ، برنامه غذایی شیر

هفته اول رژیم شیر

در هفته اول روزانه حداقل 4 لیوان شیر بدون چربی یا کم چرب بنوشید. به علاوه میتوانید از سبزیجات، ماهی سالمون، ماهی تن و غلات صبحانه بدون شکر استفاده کنید.

هفته دوم رژیم شیر

در هفته دوم باید روزانه حداقل 3 لیوان شیر و یک لیوان چای سبز بنوشید. به علاوه باید حبوبات و مغزیجات بیشتری به برنامه غذایی خود وارد کنید. همچنین مصرف سوپ های کم کالری همچون سوپ مرغ نیز توصیه میشود.

رژیم شیر ، رژیم لاغری شیر ، برنامه غذایی شیر

هفته سوم رژیم شیر

در هفته سوم رژیم نیز باید روزانه حداقل 3 لیوان شیر گرم بنوشید. برای تاثیرگذاری بیشتر میتوانید دارچین و یا زردچوبه را به شیر خود بیافزایید. در طول این هفته سعی کنید غلات بیشتری بخورید.

هفته چهارم رژیم شیر

در هفته آخر رژیم شیر باید روزانه حداقل 2 لیوان شیر گرم کم چرب بخورید. به علاوه باید سبزیجات پر فیبر و ماهی هایی همچون سالمون و ماهی خال خالی بخورید.

رژیم شیر ، رژیم لاغری شیر ، برنامه غذایی شیر

یک فنجان شیر حدودا 140 کالری دارد. برای کاهش وزن کنترل میزان کالری های مصرفی اهمیت بسیاری دارد.

رژیم شیر رژیم غذایی راحت و نسبتا ارزانی است که همه میتوانند براحتی آن را امتحان کنند.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا