دسته‌بندی نشده

خرید بلیط همسفر (شرکت همسفر چابکسواران) از تمامی پایانه ها و شهرها

خرید بلیط اتوبوس همسفر

شرکت مسافربری همسفر از قدیمی ترین شرکت های موجود در این عرصه است که از اسفند ماه ۱۳۷۸ در تهران پارک سوار بیهقی آغاز به کار کرد. این شرکت مسافربری هنگام شروع فعالیت در سال ۷۸ حدود صد عدد دستگاه اتوبوس B۷ در ناوگان اتوبوسی خود داشت. به تدریج و رفته رفته از اتوبوس های جدید و vip بهره گرفت تا کیفیت سرویس ها را برای مسافران بهتر کند.

نحوه خرید بلیط اتوبوس همسفر

بلیط اتوبوس همسفر

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همسفر از پایانه

بهترین و راحت ترین راه برای خرید بلیط اتوبوس شرکت مسافربری همسفر، استفاده از سایت های فروش اینترنتی بلیط و یا اپلیکیشن ها است. اولین و معتبرترین سایت فروش آنلاین بلیط در ایران، سایت پایانه است. می توانید از طریق آن اقدام به خرید آنلاین بلیط کنید. برای خرید کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن پایانه شوید و مبدا و مقصد خود و تاریخ حرکت خود را تعیین کنید.

پس از آن سرویس های موجود به تفکیک شرکت مسافربری و ساعت حرکت برایتان نمایش داده می شود. بعد از انتخاب صندلی دلخواه، اطلاعات فردی برای صدور بلیط (نام و نام خانوادگی، شماره تماس و شماره ملی) خود را وارد کنید. پس از پرداخت، بلیط شما صادر می شود و می توانید با مراجعه به قسمت بلیت های من، شماره بلیط خود را دریافت کنید. پس از ثبت بلیط، اطلاعات آن برای شما پیامک می شود.

خرید بلیط از تعاونی همسفر

برای خرید بلیط از همسفر ابتدا با وارد شدن از طریق لینک بالا کادر زیر روبروی شما باز خواهد شد که با انتخاب خرید اینترنتی بلیط همسفر به ادامه خرید می پردازید .

خرید بلیط اتوبوس همسفر

برای انتخاب مبدا / مقصد و تاریخ سفر خود کادرهای انتخابی را پر کرده و جستجو را کلیک کنید .

بلیط اتوبوس همسفر

در این قسمت در صورت موجود بودن بلیط بلیط شما نمایش داده خواهد شد و در غیر اینصورت از گزینه های روز قبل / روز بعد زمان های حرکت و … میتوانید روز دیگر را برای خرید انتخاب کنید .

آموزش خرید بلیط اتوبوس همسفر

استرداد بلیط اتوبوس همسفر

کنسل کردن بلیط اتوبوس یکی از مواردی است که ممکن است برای منظم ترین افراد هم پیش بیاید. احتمال دارد سفر شما کنسل شود یا به تعویق بیفتد. در صورتی که بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری کردید، نگران نباشید. استرداد بلیط اتوبوس در سایت پایانه بسیار ساده است و با فشردن چند دکمه می توانید به راحتی بلیط خود را کنسل کنید.ابتدا وارد صفحه استرداد و کنسلی پایانه می شوید و بعد اطمینان از لغو بلیط، دکمه استرداد را فشار دهید. مبلغ بلیط نهایتا تا ۷۲ ساعت کاری آینده به حساب شما بر می گردد.

استرداد ۵۰ و ۹۰ درصد:از لحظه خرید بلیط اتوبوس همسفر (مانند شرکت های مسافربری دیگر) تا یک ساعت پیش از حرکت اتوبوس، با لغو بلیط نود درصد هزینه را دریافت می کنید.

اما استرداد ۵۰ درصد شامل زمانی می شود که نزدیک به حرکت اتوبوس باشد. از یک ساعت قبل از حرکت و البته بعد از آن هم با استرداد بلیط، پنجاه درصد هزینه را دریافت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا