دسته‌بندی نشده

سامانه خرابی تلفن : راحت ترین روش برای رفع قطعی و انواع خرابی تلفن!!

سامانه خرابی تلفن

تلفن ثابت، شرکت، دفتر و غیره شما ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شوند. در این صورت برای رفع مشکل تلفن ثابت باید از شماره تقسیم تلفن، کد دستوری و یا سامانه خرابی تلفن استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از متمرکز شدن سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت در کل کشور خبر داد و گفت :

می‌توان در هر نقطه از کشور با شماره‌گیری تلفن ۲۰۱۱۷ یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰ * از طریق شبکه تلفن همراه، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.

نحوه استفاده از سایت اعلام خرابی تلفن (قطعی به دلیل بدهی و شکایت)

برای پیگیری علت قطع شدن تلفن ثابت بدون بدهی یا قطع شدن آن به هر دلیل، می‌توانید از سایت مخابرات استفاده کنید.

به منظور وصل تلفن می توانید از سامانه خرابی تلفن برای ثبت درخواست استفاده کنید.

  • پس از ورود به سایت، روی تلفن ثابت بزنید و خدمات الکترونیک تلفن ثابت را انتخاب کنید.
  • سپس وارد بخش قطع و وصل تلفن به درخواست مشتری شوید.
  • سپس در صورت داشتن اکانت، اطلاعات لازم را وارد کنید و پس از آن درخواست خود را ثبت کنید. اگر اکانت ندارید، روی ثبت نام بزنید و اکانتی بسازید.
  • سپس درخواست خود و اطلاعات خواسته شده را در پنل مورد نظر وارد مخابرات وارد و این مساله را پیگیری کنید.

سامانه خرابی تلفنسامانه خرابی تلفنسامانه خرابی تلفن

  • نحوه اعلام خرابی تلفن با موبایل و کد ۲۰۲۰

  1. برای اعلام خرابی تلفن ثابت، کد *۲۰۲۰# را شماره گیری کنید.
  2. عدد ۱ را انتخاب کنید
  3. سپس روی Send بزنید.
  4. عدد ۱ را برای انتخاب انتخاب کنید.
  5. عدد ۳ را وارد کنید.
  6. شماره تلفن خود را وارد کنید
  7. Send
  8. OK
  9. سپس پیامکی با مضمون ثبت خرابی تلفن دریافت خواهید کرد.
  • استفاده از ۲۰۱۱۷ خرابی تلفن

روش دیگر برای این روش، استفاده از سامانه خرابی تلفن ۲۰۱۱۷ است. این شماره را با کد شهر خود در گوشی شماره گیری کنید. به عنوان مثال: ۰۲۱۲۰۱۱۷

سپس تلفن گویا به شما دستور می دهد که چه کاری انجام دهید. از شما خواسته می شود شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد شهر وارد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا