دسته‌بندی نشده

جاذبه های گردشگری: آشنایی با بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی:مطمئنا تایلند تنها کشوری در جنوب آسیا نیست که دارای سواحل زیبا و جذاب است، کشور مالزی داری یکی از زیباترین و بهترین سواحل دنیاست که با توجه به سلایق مختلف متفاوت و بهترین مکان برای مسافرت و تجربه های ساحلی جدید است. در ادامه لیستی از بهترین سواحل مالزی و بهترین اقامتگاههای آن را به شما معرفی میکنیم.با دلگرم همراه شوید:

Bunga Raya Island

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه در یک محل بکر و دور از محل های عمومی در نزدیکی شهر کوتا کینابالو، قرار دارد.در هر اتاقی از این مجموعه ، وسایل صوتی تصویری، اینترنت پر سرعت و بار نوشیدنی وجود دارد.همچنین بالکن هایی در هر اتاق با منظره ای زیبا رو به دریا و ساحل که به مسافران آرامش میدهد. در سواحل این قسمت از مالزی آرامش و زیبایی فاکتورهایی است که شما را بسیار خرسند خواهد کرد.

The Westin Langkawi

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه در جزیره ی لنکاوی واقع شده است، در یک منطقه روستایی و آرام که ساحل خصوصی این اقامتگاه نکته مهم این مکان است.تمام اتاق ها و معماری سایر قسمت های این مکان به سبک مدرن ساخته شده است.مسافران میتوانند از استخرهای آب گرم این اقامتگاه و یا استراحت در سواحل بی نظیر این جزیره و ساحل زیبای آن لذت ببرند.

Tanjung Rhu

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه در قسمت بالای جزیره ی لنکاوی قرار دارد و یکی از آرام ترین و زیباترین سواحل جزیره در این مکان واقع شده است. این مکان تنها اقامتگاه در آن ناحیه از جزیره است و کاملا محیطی خصوصی و آرام را برای مهمانانش فراهم میکند. منظره کناری اقامتگاه دارای غار قدیمی سنگ آهک و قسمت های بکر و خالی از سکنه است. هر اتاق این اقامتگاه بزرگ و دارای پنجره های بلند و وسیع است که شما بتوانید از نسیم گرمسیری و منظره ی دلربا و بی نظیر درختان و ساحل لذت ببرید.

Shangri-La’s Tanjung Aru

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه در میان طبیع ت جزیره ی کوتا کینابالو واقع شده است.این اقامتگاه بالکن های اختصاصی در اختیار مهمانانش قرار میدهد و شما میتوانید از یکی از بهترین مجموعه های آب گرم که در این مجموعه واقع شده است استفاده کنید.این اقامتگاه دارای 6 رستوران و بار کامل و عالی است.

Shangri-La’s Rasa Ria

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه نیز نزدیک به وسط جزیره ی کوتا کینابالو واقع شده.هتل نزدیک به سواحلی بکر و دارای آب زلال و شفاف که زیبایی فوق العاده ای دارد.این اقاکتگاه دارای امکانات بسیار کاملی است که باعث می شود مسافران از اقامت در آنجا و نزدیک بودن به منظره ای فوق العاده از ساحل و طبیعت بهترین اوقات را سپری کنند.

Pangkor Laut

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه در جزیره ای خصوصی واقع در سواحل غربی مالزی است.هیچ اقامتگاه دیگری در این جزیره وجود ندارد.همین علت باعث شده است که فضای بکر و بی سر وصدا و ساحل کم رفت و آمد آرامشی واقعی به مسافرانش ببخشد.از اتاق های هتل مناظر مختلفی از جنگل، ساحل و دریا مشخص است و جلوه ی خیره کننده و زیبایی دارد.

Four Seasons Resort Langkawi Malaysia

بهترین سواحل و اقامتگاههای مالزی

این اقامتگاه در ساحل “Tanjung Rhu” واقع شده است. میهمانان این هتل از صدای آرامش بخش دریای آندامان و منظره خاص و بی نظیر طلوع و غروب آفتاب لذت ببرند. محل اقامت مهمانان این هتل با معماری سنتی مالزیایی طراحی شده است و دارای طبقات چوبی با سقف های بلند و ایوان های بزرگ است. اقامتگاه های خصوصی هتل نیز محیطی بسیار خصوصی و خاص را برای مهمانان فراهم کرده است.

تهیه و ترجمه:مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا