دسته‌بندی نشده

بیوگرافی مینا وحید از ازدواج تا ماجرای عاشق شدن او

مینا وحید متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

او با فیلم آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی به دنیای سینما و بازیگری وارد شد ولی شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌است. دیگر نقش‌های مینا وحید در فیلم‌هایی مثل کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) و هایلایت شکل گرفت.

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید در کنار خواهر و برادرش

بیوگرافی مینا وحید سریال افرا

فعالیت هنری خودش رابا تئاترهای دانشجویی شروع کرد و پس ازآن توسط یک دوست نویسنده برای تست یک کار سینمایی معرفی شد ولی بدلیل استرس زیاد دراین تست رد شد. پس ازآن برای نخستین کار دریک فیلم تلویزیونی با نام بـه وقت صفر کـه درسال 1390 ساخته شد بازی کرد.

شهرت عمده مینا وحید با فیلم سینمایی دوران عاشقی رقم خورد کـه تحسین منتقدان را برانگیخت. نخستین دست مزد مینا وحید برای دوران عاشقی مبلغ ده میلیون تومان بود. پس از این فیلم در سریال شهرزاد هم بازی کرد.

مینا وحید کیست

مینا وحید بازیگر سریال افرا

ازدواج مینا وحید

مـن در 19 سالگی با پسری آشنا شدم کـه پدرم پس از فهمیدن این موضوع تلفنم را از مـن گرفت. بعد از یک هفته خانواده آن پسر بـه خواستگاری ام آمدند ولی پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و گفت کـه برای ازدواج و عاشقی بسیار زود اسـت. فکر میکنم آن پسر هم اکنون ازدواج کرده اسـت.

علاقه مـن بـه ازدواج تا دوران 23سالگی بود کـه دوست داشتم ازدواج کنم تا هروقت کـه خواستم همسرم برایم کیف و کفش بخرد. چون کـه عاشق کیف و کفش بودم.

ازدواج تصمیم خیلی بزرگی اسـت و باید از قسمتی از خودت بگذری مـن هم بسیار خود رای شده ام و همین حالا کـه در اوج دوران کاری ام می‌باشد فکر میکنم نمیتوانم بـه ازدواج فکر کنم.

بیوگرافی مینا وحید و همسرش

خانواده مینا وحید

پدر مینا وحید بـه سرطان مغز استخوان مبتلا بود کـه پس از تحمل 12سال دوره بیماری درگذشت. مینا وحید می‌گوید کـه پدرم با بازیگری مخالف بودو دوست داشت کـه موسسه زبان داشته باشم و معتقد بود کـه بازیگری شغلی اسـت کـه آینده ندارد.

اما پس از فیلم سینمایی دوران عاشقی بـه مـن افتخار می‌کرد. او در گذشته بـه مـن میگفت کـه همه ی تـو رابا نام مـن می شناسند اما مـن بـه او گفتم کـه روزی می‌رسد کـه تـو رابه نام مـن می شناسند و این اتفاق در زمان شهرزاد افتاد کـه بـه همه ی با اشاره بـه مـن می‌گفت کـه این دختره منه…

خانواده مینا وحید 5 نفر و شامل 1 خواهر و 1 برادر دیگر میباشد . خواهرش میترا و برادرش میلاد . پدر مینا وحید تاجر و مادر او فرهنگی .

بیوگرافی مینا وحید

فیلم سینمایی مینا وحید

  1. آن دیگری – 1398
  2. بعد از تو – 1398
  3. کرمچاله – 1398
  4. هایلایت – 1396
  5. کفش هایم کو ؟ – 1394
  6. دوران عاشقی – 1393
  7. حنا – 1392
  8. گیرنده – 1390
  9. ساعت به وقت صفر – 1390
  10. آتش بس – 1386

بیوگرافی مینا وحید

بازیگری تلویزیون مینا وحید

  • افرا – 1400
  • بانوی عمارت – 1397
  • دختران حوا – 1391

مینا وحید بانوی عمارت

بازیگری مینا وحید در شبکه خانگی

  1. جزیره – 1400
  2. شهرزاد 1 – 1394

مینا وحید و خانواده

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

انتخاب نقش مینا وحید

مریم شهرزاد با دو نقشی کـه در دوران عاشقی و کفش هایم و؟ بازی کردم تفاوت هایی داشت ودر پذیرش آن شک داشتم چون خود شخصیت را دوست نداشتم ضمن این‌کـه بی هویت بود. وقتی با آقای فتحی صحبت کردم ایشان هم حق رابه مـن دادند و گفتند باید کاراکتر اصلاح شود کـه تا حدودی هم شد.

بـه هرحال مـن برای انتخاب نقش ها از چند نفر بعنوان مشاور کمک میگیرم. جالب این بود کـه چند نفر میگفتند نقش را قبول کن چون بـه هرحال سریال حسن فتحی اسـت و بازیگران مطرحی در آن بودند کـه می شد بـه انتخاب آن ها اعتماد کرد. در مقابل بعضی ها می‌گفتند قبول نکن چون هنوز دوران عاشقی اکران نشده بودو نمیدانستم موقعیتم چـه خواهد شد. بـه هرحال انتخاب کردم.

بیوگرافی مینا وحید

اینستاگرام مینا وحید

آدرس پیج اینستاگرام مینا وحید minavahid_official با 114k followers میباشد.

او میگوید زمان بازی در بانوی عمارت رکوردار دایرکت بودم که از فحش تا نقد برایم پیام می آمد .

عکس های مینا وحید

مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

عکس های مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

در این صفحه بیوگرافی مینا وحید را خواندید . از شما همراهان عزیز دلگرم خواهشمندیم اگر اطلاعات دقیق تری از زندگی و حرفه مینا وحید در دست دارید برای ما ارسال کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا