دسته‌بندی نشده

بهترین سایت‌‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی (قسمت دوم)

همانطور که در قسمت قبلی هم اشاره شد، در این نوشتار چند سایت کاربردی، رایگان و آنلاین را به منظور ویرایش عکس‌ها به شکلی حرفه‌ای معرفی می‌کنیم.

همچون موارد قبلی «Pixlr» یک ابزار ویرایش عکس با استفاده‌ی رایگان است که تمام ویژگی‌های اساسی‌ای که از یک ویرایشگر عکس حرفه‌ای و سطح بالا انتظار دارید را ارائه می‌کند. این نوع ابزار دارای امکاناتی از جمله قابلیت حذف پس‌زمینه، افزودن فیلترها و جلوه‌های خاص به عکس، ساخت انواع انیمیشن‌ها، و ساخت کلاژ تصاویر است.

همچنین این سایت دارای یک سری خدمات هزینه‌دار است که به شما امکان دسترسی به هزاران پوشش عکس، فیلترهای اضافی، برچسب‌ها، آموزش‌ها و برخی ابزارهای ویرایش انحصاری را می‌دهد. جالب است بدانید که به کمک این سایت حتی می‌توانید تصاویر را مستقیماً از پلتفرم‌های ذخیره‌سازی ابری مانند Google Drive و Dropbox باز کنید. بنابراین «Pixlr» یک انتخاب ایدئال برای حرفه‌ای‌هایی است که می‌خواهند ویرایش‌های جزئی انجام دهند.

بهترین سایت‌‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی (قسمت دوم)

«Fotor» یک ویرایشگر عکس بر پایه‌ی هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد که انواع مختلفی از ویرایش ها را انجام دهید. البته برای استفاده از این سایت ابتدا باید وارد سیستم شوید که می‌توانید این کار را با استفاده از Google ID خود انجام دهید. برطرف کردن انواع لک‌ها و چروک‌ها به شکل خودکار و حرفه‌ای، برش و تغییر اندازه، تقویت پیکسل‌های عکس و بسیاری از امکانات ویرایش چهره و تصاویر در این سایت قابل دسترس است. همچنین این ابزار یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس برای iOS و اندروید است.

بهترین سایت‌‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی (قسمت دوم)

اگرچه ممکن است بسیاری از ما «Google Photos» را به عنوان یک ابزار ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری تصاویر بشناسیم اما این ابزار دارای چند جنبه‌ی ویرایش عکس بر اساس هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن‌ها برای ویرایش سریع عکس‌های خود استفاده کنید. بدیهی است که این ویژگی ها به اندازه سایر ویرایشگرهای این لیست متنوع نیستند، اما برای ویرایش‌های کوچک ایدئال‌اند. برای شروع، این ابزار به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار نور عکس‌های خود را با یک کلیک اصلاح کنید یا اگر علاقه‌مندید کنتراست عکس بیشتری را شاهد باشید. همچنین «Google Photos» دارای یکسری جلوه‌های مختلف است که می توانید از بین آن‌ها برخی گزینه‌ها را انتخاب و اعمال کنید.

بهترین سایت‌‌های ویرایش عکس با هوش مصنوعی (قسمت دوم)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا