دسته‌بندی نشده

املت سویا یک غذای لذیذ و رژیمی

طرز تهیه املت سویا

املت سویا یکی از املت های بسیار خوشمزه می باشد. املت ها دارای خانواده بسیار بزرگی هستند و در کل دنیا با مواد اولیه متفاوت تهیه می شود. املت سویا هم یکی از انواع املت ها می باشد که با این غذا از خواص مفید سویا هم استفاده می کنیم. این املت به دلیل داشتن سویا بسیار خوش طعم و رژیمی می باشد. امروز قصد داریم تا طرز تهیه املت سویا را به شما آموزش دهیم تا از طبخ و نوش جان کردن این غذای سالم لذت ببرید.

مواد اولیه مورد نظر برای تهیه املت سویا:

سویا ۱ پیمانه
کره ۸۰ گرم
تخم مرغ ۴ عدد
پیاز نگینی شده ۱ عدد
فلفل دلمه ای نگینی شده ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه، آویشن به میزان لازم

طرز تهیه املت سویا:

ابتدا سویا را داخل آب جوشیده بریزید و بعد از ۱۵ دقیقه آبکش کنید حالا سویا ها را تحت فشار قرار دهید تا آبی که جذب آن خارج شود.
حالا تابه مناسبی را روی حرارت قرار دهید و کره را داخل آن بریزید تا ذوب شود. سپس پیاز نگینی شده را به آن اضافه و تفت دهید تا پیاز طلایی شود.
در این مرحله سویا و فلفل دلمه ای را به همراه نمک، فلفل و آویشن به پیاز افزوده و خوب تفت دهید تا عطر خوبی از مواد به مشام برسد.

حتماً بخوانید:

املت بادمجان و گوجه فرنگی

املت بادمجان و گوجه فرنگی

مواد لازم: بادمجان متوسط ۲ عدد گوجه فرنگی بزرگ ۱ عدد تخم مرغ ۴ عدد سیر ۲ حبه آرد ۱ قاشق غذاخوری جعفری خرد شده مقداری نمک و فلفل و زردچوبه به مقدار…

تخم مرغ ها را داخل کاسه ای ریخته و به آن نمک و فلفل اضافه کنید و روی مواد تفت خورده بریزید درب تابه را بگذارید تا تخم مرغ خوب پخته شود. حالا املت سویا آماده است آن را با ترشی و نان تازه نوش جان کنید.

نکات و فوت و فن تهیه املت سویا

نکات و فوت و فن تهیه املت سویا

می توانید از گوجه و قارچ نیز به املت سویا اضافه کنید.
در انتهای پخت می توانید ۱ لایه پنیر پیتزا روی املت بریزیذ.
می توانید املت را با روغن زیتون هم تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا