دسته‌بندی نشده

آموزش تهیه سریع درست کردن نان سیر

آموزش تهیه سریع درست کردن نان سیر، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

آموزش تهیه سریع درست کردن نان سیر

آموزش تهیه سریع درست کردن نان سیر

مواد لازم :
سیر : 1 حبه
روغن زیتون : به مقدار لازم
نان ( هر نوع نان دلخواه ) : 1 تا 4 عدد

طرز تهیه :
نان رو تست و برشته میکنیم و کمی روغن زیتون روی یک طرف نان برشته شده میمالیم.

درحالیکه هنوز پوست حبه سیر روی اون باقی مونده، از وسط بصورت مورب نصفش میکنیم و قسمت برش خورده رو به آرامی روی سطحی که روغن زیتون مالیدیم، میکشیم تا کل سطح نان بوی سیر به خودش بگیره.

نکته:

میتونیم ابتدا سیر رو روی سطح نان بمالیم سپس به دلخواه از روغن زیتون یا کره استفاده کنیم. در هر حال هر دو روش کارآمد هستن.

خواص سیر :

سير در مقابل سرطان نيز از شما محافظت مي کند. دکتر بنجامين لاو در مجله بيوتراپي مولکولي عنوان مي کند که “سير يکي از قديمي ترين گياهاني است که گفته مي شود خواص ضد سرطاني دارد. در گذشته مصريان و پزشکان هندي از سير براي درمان تومرها استفاده مي نمودند.”

دکتر لاو، محقق دانشگاه لوما ليندا، سه راهي را که از طريق آن سير از شما درمقابل سرطان محافظت مي کند را توصيف ميکند: با بازداشتن مستقيم متابوليسم سلول هاي تومر، با جلوگيري از شروع و توليد سلول هاي سرطاني، و با تقويت سيستم دفاعي فرد براي مقابله بهتر با سلول هاي سرطاني.

ميلنر دريافته است که يک رژيم غذايي که از 2 تا 4 درصد سير تشکيل شده باشد، رشد سرطان سينه را به تاخير انداخته و تعداد تومرهاي سرطاني را کاهش مي دهد. او اينطور توضيح مي دهد: “تعداد کلي تومرها در موش هاي صحرايي که يک رژيم غذايي %2 سير طي دوره 20 هفته اي داشته اند، درمقايسه با گروه کنترل از اين موشهاي صحرايي تا %56 کاهش داشته است.”

فايده ديگر اين بود که سطح گلوتاتيون-اس-ترنسفراز، بين حيواناتي که رژيم هاي غذايي با ميزان سير بالا داشته اند، تا %42 بالاتر بوده است. گلوتاتيون-اس-ترنسفراز آنزيمي است که به رفع مسموميت کبد از مواد سرطانزا و ساير مواد شيميايي خطرناک، کمک ميکند.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا