دسته‌بندی نشده

۵ مرحله ساده برای تغییر نام اکانت اینستاگرام

تغییر نام اکانت اینستاگرام

تغییر نام کاربری اینستاگرام ؛ آیا از داشتن یک نام کاربری قدیمی خسته شده اید؟ اگر دوست دارید نام کاربری خود را خلاقانه تر کنید یا تنها هدف شما ایجاد کمی تغییر در سبک اکانت است، جای درستی آمده اید،

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا مشخصات عمومی اینستاگرام را تغییر داده و در ظاهر اکانت تغییر ایجاد کنیم.

اگر فکر می کنید اینکار امکان ناپذیر است، اشتباه می کنید. این کار در دیگر رسانه های اجتماعی هم قابل انجام است. تغییر نام کاربری در اینستاگرام بسیار ساده است و ما در این مطلب سعی کرده ایم با متنی ساده و روان و در ۵ مرحله نحوه انجام اینکار را پوشش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

1. همانطور که گفته شد تغییر نام کاربری در اینستاگرام بسیار ساده است. با این حال مهم است که بدانید شما نام حساب اینستاگرام خود را تغییر نمی دهید بلکه فقط نام کاربری را که همه آن را می بینند عوض می کنید (همان URL نمایه عمومی اینستاگرام).

به صورت واضح این نام همان اسمی است که در بالای حساب شما ظاهر می شود، همانطور که در تصویر زیر نمایش داده است.

2. برای شروع، به وسیله رمز و نام کاربری وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. وقتی وارد شدید روی نمایه عروسک در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید تا به تنظیمات پروفایل خود دسترسی پیدا کنید.

3. پس از ورود به بخش نمایه، ویرایش نمایه (Edit your Profile) را انتخاب کنید تا بتوانید به همه گزینه های موجود برای تغییر نام کاربری اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

تغییر نام اکانت اینستاگرام

4. وقتی وارد صفحه ویرایش مشخصات شدید، گزینه دوم همان مورد مناسب برای تغییر نام کاربری اینستاگرام است. در این قسمت نام قبلی خود را پاک کرده و نام جدید و موردنظر را وارد کنید. توجه داشته باشید نام های خاصی در دسترس هستند و اگر کاربری دیگر از نام موردنظر شما قبلا استفاده کرده باشد، آن نام در دسترس نخواهد بود.

5. بنابراین انجام اینکار در اینستاگرام بسیار ساده است. با این حال توجه داشته باشید که تغییر نام ممکن است تشخیص شما را توسط دنبال کنندگان قدیمی کمی سخت کند، پس ابتدا خوب فکر کرده و بعد دست به اینکار بزنید.

چرا نام کاربری اینستاگرام تعویض نمی شود ؟

دلیل تعویض نشدن نام کاربری در اینستاگرام پیچیده نیست . اینستاگرام هر زمانی که بخواهید به شما اجازه می دهد تا نام کاربری خود را تعویض کنید . اما یک شرط دارد . این نام کاربری توسط فرد دیگری ثبت نشده باشد و اندازه آن کوتاه نباشد .

معمولا این دو خطا در هنگام تغییر نام کاربری اینستا مشاهده می شود . پس در هنگام انتخاب نام به این چند نکته دقت داشته باشید :

  1. نام کاربری قبلا ثبت نشده باشد
  2. طول نام کاربری کوتاه نباشد
  3. از علائم غیرمجاز استفاده نکنید

آیا تغییر نام کاربری اینستاگرام تاثیری بر اکانت خواهد گذاشت ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تنها چیزی که در این میان تغییر می‌کند همان نام کاربری شما است. درحقیقت تمام فالورهای شما مطابق قبل در لیست فالورهایتان باقی خواهند ماند و تنها از این پس در فید آنها با یک نام کاربری جدید، نمایش داده می‌شوید.

خاطر نشان می‌شود که تغییر نام کاربری تاثیری بر افرادی که فالو کرده‌اید نیز نخواهد گذاشت و شما همچنان جزو فالورهای آنها خواهید بود.

اگر تمایل دارید که پس از تغییر نام کاربری، دوستانتان همچنان شما را بشناسند، پیشنهاد می‌شود که عکس پروفایل خود را تغییر ندهید و یا می‌توانید در قسمت بیوگرافی و وضعیت خود اشاره کنید که نام کاربری خود را تغییر داده‌اید تا همه دوستان و فالورهای‌تان متوجه این تغییر بشوند.

نام کاربری اینستاگرام فراموش کردم

اگر نام کاربری اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید و نمی‌توانید اکانت خود را پیدا کنید، ابتدا دقت کنید که نام کاربری خود را به درستی وارد کرده‌اید، مخصوصا اگر در آن از حروف تکراری استفاده می‌کنید. همچنین از علامت @ هنگام وارد کردن نام کاربری خود استفاده نکنید.

اگر فکر می‌کنید نام کاربری شما به دلیل هک شدن اکانت تغییر یافته است، ایمیل خود را چک کنید و ببینید که آیا اینستاگرام تغییر اطلاعات حساب‌تان را به شما هشدار داده است. همچنین می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید تا پروفایل شما را چک کرده و عکسی از نام کاربری کنونی شما بگیرد و ارسال کند.

پسوورد اینستاگرام را فراموش کردم

اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از ایمیل، شماره تلفن یا فیسبوک آن را تغییر دهید. برای بازیابی پسوورد اینستاگرام، برنامه را باز کرده و در صفحه ورود، گزینه «Get help signing in» را انتخاب کنید.

  1. در گوشی‌های اندروید یکی از گزینه‌های Use Username or Email ،Send an SMS یا Log In with Facebook را انتخاب کرده و مراحل روی صفحه را طی کنید.
  2. در iOS گزینه Username یا Phone را انتخاب کرده و ایمیل، نام کاربری یا شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Send Login Link بزنید.

بیشتر بخوانید :

چگونه بفهمیم اینستاگرام ما هک شده ؟

آیا می دانید برای رفع ریپورت در اینستاگرام چه کاری انجام دهید ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا