دسته‌بندی نشده

گوگل و خرید استارت آپ Bump

گوگل و خرید استارت آپ Bump

گوگل و خرید استارت آپ Bump

با وجود اینکه تلفن های هوشمند بیشتری امروزه به NFC مجهز می شوند تا تبادل داده و فایل بین آنها راحت تر شود، ولی قبلا دیدیم که اپل در مقابل پذیرش NFC مقاومت و در مقابل راهکار خود با نام AirDrop را معرفی کرد. حالا به نظر می رسد گوگل هم با رقیبش هم عقیده است و میخ دیگری را بر تابوت NFC کوبیده.

با استفاده از Bump (برای اندروید و یا iOS) شما می توانید به راحتی فایل ها و داده ها را بین تلفن هوشمند خود و کامپیوتر جا به جا کنید. برای انتقال فایل از تلفن هوشمند به کامپیوتر باید ۳ گام زیر را طی کنید:
گوگل و خرید استارت آپ Bump

و برای انتقال فایل و داده از کامپیوتر به تلفن هوشمند نیز کافی است سه گام زیر را بردارید:

گوگل و خرید استارت آپ Bump
بله هنوز نیاز به ضربه زدن هست، ولی دیگر NFC در کار نیست و شما می توانید عکس، فیلم و حتی افراد داخل فهرست تماس خود را بین دستگاه های انتخابی جا به جا نمایید.

همچنین برای انتقال فایل و داده بین دو تلفن هوشمند (حتی آیفون و تلفن اندرویدی) نیز تنها کافی است اپلیکیشن Bump روی هر دوی آنها نصب باشد و پس از انتخاب محتواهای دلخواه برای انتقال، دو تلفن را به هم می زنید و کار انتقال به سادگی در پس زمینه صورت می گیرد.

ساعتی قبل اعلام شد که تیم توسعه Bump به همراه دو اپلیکیشن اشتراک محتوای Bump و اشتراک عکس Flock، به تملک گوگل در آمده اند و البته هنوز کاربران می توانند از آنها استفاده کنند و زمان خاصی برای پایان سرویس دهی مشخص نشده.

گوگل نشان داده که چنین فناوری هایی را خیلی زود در دسترس کاربران خود قرار می دهد و به احتمال زیاد آن را جزئی از اندروید و سیستم عامل کروم خواهد کرد.

گفته می شود این معامله چیزی بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلار برای گوگل آب خورده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا