دسته‌بندی نشده

گوشی تاشوی سامسونگ با پردازنده 2.3 گیگاهرتزی و دوربین 13 مگاپیکسلی

گوشی تاشوی سامسونگ با پردازنده 2.3 گیگاهرتزی و دوربین 13 مگاپیکسلی

هجوم گوشی‌های هوشمند صاف و تمام لمسی به بازار موجب شده تا بسیاری از مشتریان مدل‌های قدیمی‌تر گوشی را کاملاً فراموش کنند؛ با این حال کمپانی سامسونگ اخیراً کوشیده تا مدل‌های قدیمی‌تر گوشی را با جدیدترین فناوری‌های روز ترکیب کند.

یکی از پیامدهای پیشرفت گوشی‌های هوشمند و محبوبیت آن‌ها در بازار فراموشی انواع دیگر گوشی‌های کشویی و تاشو بوده است. به جرأت می‌توان گفت گوشی‌های جدید همه شبیه به هم هستند؛ هرچند برخی کمپانی‌ها همچنان به مدل‌های قدیمی‌تر گوشی هم علاقه دارند؛ گوشی‌های دکمه‌ای، کیبورد کامل، کشویی، تاشو و غیره.

سامسونگ برای افرادی که هنوز هم به مدل‌های قدیمی گوشی علاقه دارند گوشی‌های اندرویدی و تاشوی «هنسی» و «گلکسی گولدن» را ساخته است. اکنون نیز مدل دیگری بر اساس مدل گولدن طراحی شده که مشخصات بسیار جالبی دارد و البته در مراحل عرضه، از آزمون «تنا» در چین نیز عبور کرده است.

سامسونگ

این گوشی جدید که در حال حاضر صرفاً با کد SM-W2014 شناخته می‌شود، مثل گلکسی گولدن، بنا به سلیقه چند دهه قبل، دارای کیبورد T9 یا همان 12 کلیدی است و دو صفحه نمایش نیز دارد: یک صفحه نمایش داخلی و یک صفحه نمایش خارجی برای وقتی که گوشی در حالت بسته قرار دارد. دو صفحه 3.7 اینچی این گوشی دارای فناوری Super AMOLED و وضوح WVGA معادل 480 در 800 پیکسل هستند. وضوح صفحه نمایش این گوشی در اسناد «تنا» 480 در 640 ثبت شده، اما تصاویر منتشر شده به وضوح نشان می‌دهد که صفحه گوشی عریض (wide) است.

گوشی جدید سامسونگ ویژگی‌های بسیار بیش‌تری از صرفاً دو صفحه نمایش دارد: پردازنده 2.3 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 800 و البته 2 گیگابایت رم این گوشی را در دسته گوشی‌های نسل آینده اندرویدی قرار می‌دهد. اندروید 4.3 جلی‌بین، وای‌فای a/b/g/n/ac ، بلوتوث 4 و همچنین دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی هستند. البته این گوشی نه نازک است و نه سبک؛ این گوشی با ابعاد 116.85 در 59.4 در 15.79 میلی‌متری و وزن 173 گرمی یکی از ضخیم‌ترین و سنگین‌ترین گوشی‌های بازار است.

البته بسیاری از مشتریان حتی اگر هم با ابعاد و وزن این گوشی جدید کنار بیایند، باز هم بسته به کشور محل زندگیشان، نمی‌توانند این گوشی را خریداری کنند؛ ظاهراً گوشی جدید سامسونگ فقط قرار است در برخی بازارهای آسیایی از جمله چین و کره عرضه شود.

منبع:سافتگذر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا