دسته‌بندی نشده

کودکی پر رمز و راز امیر حسین اشرفی نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران

امیرحسین اشرفی کیست ؟

امیرحسین اشرفی در یک خانواده متوسط در کلانشهر تهران چشم به جهان گشود. او از همان دوران کودکی و مدرسه برای رسیدن به اهدافی که در ذهن خود داشت تلاش می کرد و در سال ۱۳۸۲ وقتی ۸ سال داشت در مسابقات ورزشی اسکیت مدرسه مقام آورد .امیرحسین اشرفی از کودکی زندگی پیچیده ای داشته و توانسته خود را یکی از نوابغ و مبتکران دیجیتال مارکتینگ بشناساند و چشم کل ایران را به خود خیره کند

امیرحسین اشرفی
متولد : ۱۳۷۴/۰۶/۰۱
محل تولد : تهران
اصالت : کرمانشاهی
محل سکونت : کرج
وضعیت تأهل : مجرد
تعداد فرزندان خانواده : تک فرزند
میزان تحصیلات : کارشناس رشته IT و دیجیتال مارکتینگ از مرکز لایتک-laitec دانشگاه صنعتی شریف تهران

بیوگرافی امیرحسین اشرفی

کودکی نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران امیرحسین اشرفی

امیرحسین اشرفی از کودکی به دنبال خلق راه کارهای جدید و ماجراجویی های فراوان بود . وی به شدت به تکنولوژی علاقه داشت و هر لحظه در حال کشف راه کارهای جدید بود

کودکی امیرحسین اشرفی

روایت هست که، خانواده امیرحسین اشرفی تا 12 سالگی فکر می کردند امیرحسین کم شنواست بعد ها با مراجعه به پزشکان متوجه شدن که گوش های امیرحسین سالم هست ولی انقدر قرق در رویا پردازی هست که صدای دیگران را نمیشنود و آنها فکر میکردند کم شنواست .

امیرحسین اشرفی در کودکی

امیرحسین اکثر تایمش را به مطالعه میپرداخت و کم پیش می آمد که وقت اضافی داشته باشد. وی از دوران راهنمایی همزمان با مدرسه کار طراحی وب سایت را شروع کرد و از این راه درآمد داشت و در روز های اول دانشگاه استارت آپ پرشین لیدر را راه اندازی کرد که شروعی بر تغییرات بزرگ زندگی اش بود .

کودکی امیرحسین اشرفی

بیوگرافی امیر حسین اشرفی

امیرحسین اشرفی، متولد سال ۱۳۷۴ بوده و در شهر کرج زندگی می­ کند. این جوان باهوش فعالیت خود را در سال ۸۷ در زمینه آی­تی و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرده و حالا به عنوان یکی از بهترین ­ها در این حوزه شناخته می­ شود. او که به گفته خود از همان سال­ های اولیه ورود اینترنت به ایران، با وبلاگ نویسی و طراحی قالب وبلاگ روزهای خود را می­ گذراند، علاقه بیشتری به کار در این حوزه پیدا کرده و تصمیم به تحصیل در این زمینه گرفته است. مالکیت چندین شرکت و استارتاپ معروف از جمله پرشین لیدر، ادگارد، البرزک و شبکه مشهور، باعث شده تا رسانه­ های مختلف لقب “نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران” را به او بدهند.

اما این تنها رسانه­ ها نیستند که نبوغ امیرحسین را ستایش می­ کنند. فعالیت ­های او حتی مورد توجه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس البرز نیز قرار گرفته و در سال ۱۳۹۳، پس از تجلیل از اقدامات موثر او، به عنوان نخبه علمی و فرهنگی معرفی شد. از دیگر موفقیت ­های او، می ­توان به دریافت تندیس زرین رسانه­ های دیجیتال، موفقیت در برگزاری مسابقات برنامه ­نویسی دانشگاه صنعتی شریف و همچنین همکاری در یکی از بزرگ­ترین کنفرانس­ های تبلیغات کشور در دانشگاه تهران اشاره کرد.

فعالیت­ های هلدینگ مهندس اشرفی تنها محدود به داخل کشور نشده و علاوه بر شهرهای تهران و کرج، شاهد گسترش این فعالیت­ ها به کشورهای گرجستان، مالزی و ترکیه نیز هستیم. امیر حسین اشرفی این روزها بیشتر تمرکز خود را به پیشرفت در کار خود گذاشته و فعالیت گسترده ­تری را در خارج از کشور آغاز کرده است.

بیوگرافی امیر حسین اشرف / کودکی امیرحسین اشرفی

فعالیت ­های امیرحسین اشرفی

  • متخصص دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و تبلیغات
  • طراحی وب­سایت و برنامه ­نویسی
  • عکاس، فیلمبردار و گرافیست
  • مالک پلتفرم تبلیغاتی پرشین لیدر
  • بنیانگذار شرکت البزرک
  • بنیانگذار شرکت نرم ­افزاری ادگارد
  • فعالیت در زمینه مدلینگ و بازیگری

امیرحسین اشرفی، با وجود تمام موانع پیش روی خود، توانسته به عنوان یک کارآفرین برتر و برنامه نویس موفق، شناخته شود. در ادامه، با فعالیت ­ها و سوابق کاری امیرحسین اشرفی آشنا می شویم .

امیرحسین اشرفی

امیرحسین اشرفی بنیانگذاری پرشین لیدر

وب سایت پرشین لیدر، در زمینه دایرکتوری مشاغل و کسب ­و­ کارهای مختلف فعالیت می­ کند. در این سایت، شما می توانید کسب و کار خود را با پرداخت یک حق عضویت، ثبت کرده و به این ترتیب، یافتن آن برای مشتریان شما بسیار ساده­ تر خواهد شد.

پرشین لیدر از طریق وب سایت و نرم افزارهای موبایل کسب و کارها را به همشهریان معرفی می کند.

این مجموعه ، فعالیت خود را به صورت تخصصی از آبان ماه 1392 با هدف برقراری ارتباط مستقیم، بی واسطه و دوسویه بین مردم و کسب و کارها آغاز کرده است.

امیرحسین اشرفی از کودکی تا ماجرای نابغه شدن

ساخت تیزرهای تبلیغاتی توسط امیرحسین اشرفی

این سرویس توسط شرکت FAMED ایشان انجام میشود و اختصاصا برای کسب و کار ها تیزر تبلیغاتی ساخته می شود .

طراحی وب سایت توسط امیر حسین اشرفی

به واسطه شرکت ادگارد نیز متخصصان طراحی وب سایت دور هم جمع شده اند تا این سرویس را به صورت حضوری همراه با آموزش و پشتیبانی انجام دهند .

کودکی پر رمز و راز امیر حسین اشرفی نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران

فعالیت امیرحسین اشرفی در زمینه مدلینگ

امیرحسین اشرفی با اندام تراشیده و منحصر بفرد خود وارد کار مدلینگ شد و در این زمینه نیز خوش درخشید .

کودکی پر رمز و راز امیر حسین اشرفی نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران

برگزاری مسابقات برنامه نویسی دانشگاه شریف

امیرحسین اشرفی فعالیت خود را در دوران جوانی شروع کرده، و می­ خواهد به جوانان دیگر هم برای موفقیت و رسیدن به مدارج عالی کمک کند. امیر حسین ، تصمیم گرفت در سال 1396 ، با برگزاری یک مسابقه آموزشی برنامه نویسی، فرصتی برای کسب مهارت های بیشتر و ارتقا دانش فنی برنامه نویسان جوان را در دانشگاه صنعتی شریف تهران، به وجود آورد.

کودکی پر رمز و راز امیر حسین اشرفی نابغه دیجیتال مارکتینگ ایران

اینستاگرام امیرحسین اشرفی

امیرحسین اشرفی در اینستاگرام فعال می باشد و یک میلیون فالوور دارد .

آدرس پیج: ENGASHRAFI

امیر حسین اشرفی نابغه دیجیتال مارکتینگ کیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا