دسته‌بندی نشده

چگونه لاغر شویم؟ چند راهکار برای کاهش وزن

تناسب اندام یکی از مواردی است که مردم به آن اهمیت می دهند. در مقاله چگونه لاغر شویم؟ چند راهکار برای کاهش وزن ما به این مورد پرداخته ایم. به طبع وزن بسیار بالا و عدم تناسب اندام ظاهر زشتی را از فرد به نمایش می گذارد. حال آن که فردی که وزن بالایی دارد پتانسیل این را دارد که با کاهش وزن زیبایی و سلامت را به خود برگرداند. البته وزن بسیار کم هم خوب نیست و افرادی که لاغر هستند باید رژیم چاقی بگیرند تا تناسب اندامشان برگردد. بنابراین بعد از این مقاله به سراغ مقاله چگونه چاق شویم؟ چند راهکار برای افزایش وزن خواهیم رفت.

امروزه راه کار های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و طب سنتی که به وفور روش های این چنینی در سطح اینترنت مشاهده می شود. اما ما در این مقاله ترکیبی از این موارد را که تاثیر خوبی دارند گلچین کرده ایم.

این که فقط لاغر شویم شاید کافی نباشد در کنار این هدف باید به سلامت خود نیز اهمیت دهیم. بنابراین ما اینجا ادعای لاغری سریع را رد می کنیم چرا که چنین چیزی هم به سلامت و هم به تناسب اندام ما لطمه می زند. بعد از کاهش وزن سریع اشتهای خود را از دست می دهید، پوست شاداب شما افتاده و زشت می شود و … پس بهتر است روشی اصولی پیش بگیرید.

چگونه لاغر شویم؟ چند راهکار برای کاهش وزن

لاغر شدن با ورزش

ورزش یکی از کارهایی است که می تواند به شما برای کاهش وزن و بازگشت به تناسب اندام کمک کند. البته فقط ورزش کافی نیست اما در قدم اول چندین حرکت را که به شما کمک می کند معرفی می کنیم. بنابر این با بخش اول این مقاله با ما همراه باشید…

بهتر است روزانه حد اقل یک ساعت ورزش هوازی را در برنامه خود بگنجانید. زمان انجام ورزش برای لاغر شده بهتر است صبح و یا عصر باشد. کارشناسان تاکید می کنند حتما بعد از صرف غذا به پیاده روی بپردازید تا در هضم غذا به شما کمک کند.

طناب زدن

این ورزش یکی از بهترین فعالیت هوازی است که علاوه بر کمک به کاهش وزن است. طبق بررسی ها به ازای هر 45 دقیقه طناب زدن شما می توانید 450 کالری مصرف کنید. بدیهی است کم کردن کالری باعث کاهش وزن می شود. البته نیاز نیست طناب زدن را سریع انجام دهید به آرامی و با حوصله پیش بروید تا آسیب نبینید. البته این ورزش باعث قوی شدن عضلات پا نیز می شود.

حرکت پروانه

شاید شما هم از زمان مدرسه خود با این حرکت آشنا باشید. این یک حرکت هوازی خوب است که بیشتر عضلات بدن را درگیر می کند و تاثیر گذاری بالایی نیز برای لاغر شدن دارد. برای انجام این حرکت باید ایستاد و دستها را در کنار پاهای خود قرار داد. حالا شما باید با بالا و پایین پریدن دست ها و پای های خود را باز و بسته کنید.

طبق گفته کارشناسان هر 20 دقیقه انجام دادن این حرکت حدود 150 کالری می سوزاند. و برای کاهش وزن شما می تواند تاثیر خوبی داشته باشد.

این مطلب به مرور بروز می شود….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا