دسته‌بندی نشده

چگونه برای اینستاگرام رمز یا قفل بگذاریم ؟

چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم ؟

اکانت اینستاگرام هم مانند بسیاری دیگر از اکانت‌های اینترنتی جزو حریم خصوصی کاربران محسوب می‌شود، یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم استفاده کنندگان از این برنامه، حفظ امنیت اکانت‌شان است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید گوشی را به هر دلیلی در اختیار دوست یا یکی از افراد نزدیک خود قرار دهید. در چنین شرایطی اطمینان حاصل کردن از اینکه وی به اکانت ایسنتاگرام شما وارد خواهد شد یا نه، معمولاً‌ دشوار است و تا وقتی گوشی خود را پس بگیرید، این دغدغه را خواهید داشت. حتی ممکن است برخی افراد یک گوشی یا تبلت را به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار دهند که در چنین شرایطی کار سخت‌تر هم می‌شود.

رمز گذاشتن برای اینستاگرام اندروید

در ابتدا باید با مراجعه به لینک برنامه AppLock در گوگل پلی، آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. برنامه رایگان است و تنها بعضی از قابلیت‌های آن با پرداخت درون برنامه‌ای کار می‌کنند که البته ما کاری با آن‌ها نداریم.

چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم ؟

پس از نصب AppLock آن را اجرا کنید. به محض اجرای برنامه از شما خواسته می‌شود که یک الگوی رمز دلخواه تعیین کنید (این الگوی رمز از این پس برای باز کردن قفل اینستاگرام مورد نیاز خواهد بود). پس از وارد کردن الگوی رمز، یک بار دیگر هم باید آن را وارد کنید تا برنامه از صحت الگو مطمئن شود.

پس از تعیین الگوی رمز، وارد برنامه خواهید شد. البته قبل از اینکه بتوانید با برنامه کار کنید، از شما خواسته می‌شود که با یک سری قوانین و مقررات استفاده از آن موافقت کنید. با لمس گزینه AGREE AND START می‌توانید این کار را انجام دهید و وارد صفحه اصلی AppLock شوید.

چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم ؟

در صفحه اصلی به سمت پایین اسکرول کنید. در اینجا لیستی از برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی خود را مشاهده خواهید کرد. برنامه اینستاگرام را از لیست پیدا کرده و بر روی علامت قفل کنار آن لمس کنید.

با لمس علامت قفل، پیامی در صفحه ظاهر خواهد شد که می‌گوید برای گوشی‌هایی که از اندروید 5.0 به بالا استفاده می‌کنند، باید مجوز دسترسی AppLock صادر شود. بر روی دکمه PERMIT‌ لمس کنید و سپس سوئیچ کنار AppLock را به حالت فعال درآورید.

چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم ؟

بعد از فعال کردن سوئیچ مذکور، صفحه Usage access‌ پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در این صفحه هم باید روی گزینه AppLock لمس کرده و سپس سوئیچ کنار عبارت Permit usage access را فعال کنید.

حالا به صورت خودکار به صفحه اصلی برنامه بازخواهید گشت و می‌توانید ببینید که علامت قفل کنار اینستاگرام به رنگ سبز درآمده که نشانه فعال شدن آن است.

اجرای برنامه AppLock برای قفل کردن اینستاگرام تنها همین یکبار است و از این پس دیگر نیازی به باز کردن آن نخواهید داشت (البته نباید آن را از روی گوشی خود حذف کنید).

چگونه برای اینستاگرام رمز بگذاریم ؟

حالا سعی کنید وارد برنامه اینستاگرام شوید. خواهید دید که به محض شروع به کار برنامه، از شما الگوی رمز خواسته خواهد شد. پس دیگر خیالتان از بابت کنجکاوی دوستان و آشنایان راحت خواهد بود و حتی اگر گوشی‌تان دست فرد دیگری باشد نمی‌تواند وارد برنامه اینستاگرام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا