دسته‌بندی نشده

چطور از گوشی Xiaomi Redmi Note 9s/9Pro محافظت کنیم؟

ردمی نوت 9 اس یا ردمی نوت 9 پرو گوشی جذابی است. با اینکه قیمت کمتری نسبت به گوشی‌های هم‌رده خودش دارد اما از همان ابتدا دل کاربران زیادی را برد و الان جزو پرفروش‌ترین گوشی‌هاست. احتمالا همین حالا که این مطلب را می‌خوانید همین گوشی جذاب را دارید. اما باید مواظب این گوشی ظریف باشید.
همین حالا که با انگشت‌تان صفحه را بالا و پایین می‌کنید کم کم خش‌های زیادی روی صفحه می‌نشینند. آن‌ها را نمی‌بینید اما متاسفانه وجود دارند. انگشتان‌تان را بالا و پایین می‌کنید و شاید یک سال بعد یا کمی بیشتر احساس می‌کنید کیفیت صفحه نمایش گوشی‌تان بالاتر باشد. اما نه. اگر همین حالا روی گوشی‌تان گلس داشته باشید می‌توانید لبخندی بزنید و بی‌توجه صفحه را ببندید. اما صبر کنید. فقط صفحه نمایش نیست که به مراقبت نیاز دارد.

کدام قسمت‌های گوشی ردمی نوت 9 اس به مراقبت نیاز دارند؟

چطور از گوشی Xiaomi Redmi Note 9s/9Pro محافظت کنیم؟

صفحه گوشی قسمت مهمی از آن است. اما نمی‌توان گفت که فقط با یک گلس می‌توانید خیال‌تان را راحت کنید. چون بدنه ظریف گوشی ممکن است در اثر ضربه یا فشار آسیب ببیند یا اگر جسم نوک‌تیزی به آن بخورد به احتمال زیاد خط و خشی روی آن می‌افتد که هر بار چشم‌تان به آن می‌خورد ناراحت می‌شوید.
احتمالا دوربین گوشی‌تان را هم خیلی دوست دارید و دوست ندارید آسیبی به آن برسد. اما به این فکر کنید که بعد از مدتی روی لنز این دوربین زیبا و قدرتمند خش می‌افتد و دیگر حتی تمیز کردن با دست و تف و اسپری هم کمکی نمی‌کند.
خبرهای بدتری هم برای شما داریم. بارها اتفاق افتاده که حتی قطعات داخلی گوشی مثل برد و اسپیکر و … هم به دلیل ضربه یا فشار خراب شده‌اند. این قسمت ماجرا دیگر یک کابوس است. فکرش را بکنید گوشی از دست‌تان می‌افتد. هم صفحه آن خرد شده است. هم روی پشت آن خش افتاده، هم لنز آن کلی خط بزرگ و زشت دارد و حتی وقتی تمام این قسمت‌ها را هم تعمیر می‌کنید متوجه می‌شوید که گوشی هنگ می‌کند یا اسپیکرش کار نمی‌کند. تازه چون قبلا از شارژرهای بی‌کیفیت استفاده کرده‌اید باتری گوشی هم احتمالا باد کرده است و باید آن را تعویض کنید. چکار می‌کنید؟ اگر این اتفاق برای من می‌افتد به تمام دنیا لعنت‌های خوب می‌فرستم.
پس تنها گلس مهم نیست. باید قاب و کیف و سایر لوازم جانبی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9s / 9 Pro را در کنار هم داشته باشید تا بتوانید از این گوشی زیبا محافظت کنید. اما آیا لوازم جانبی گوشی مثل کیف و قاب و محافظ لنز و گلس و … واقعا تاثیری دارند

لوازم جانبی ردمی نوت 9 اس و 9 پرو کدامند و چکار می‌کنند؟

تا اینجا فهمیدید که چه آینده‌ی وحشتناکی در انتظار گوشی شماست. اما نگران نباشید. پیش‌بینی کردن آینده کار خوبی نیست. اما عقل و منطق حکم می‌کند که همین حالا به فکر آینده باشید تا با آن اتفاقات وحشتناک روبرو نشوید. انواع لوازم جانبی لازم برای گوشی شما در ادامه آورده شده‌اند.

  • گلس گوشی: کار این تکه‌ی شیشه‌ای محافظت از صفحه نمایش و مخصوصا قسمت‌های حساس آن مثل لبه‌ها و حاشیه‌های گوشی است. انواع مختلفی هم دارند. این روزها نوع سرامیکی آن بیشتر طرفدار دارد. چون هم نمی‌شکند و هم مثل گلس‌های شیشه‌ای حرارت دیده لب‌پر نمی‌شود. از نظر امنیتی هم در سطح بالایی قرار دارد. انواع گلس مات و شفاف هم وجود دارند. حتی می‌توانید گلس پرایوسی هم بگیرید. دیگر کسی به جز شما نمی‌تواند صفحه گوشی‌تان را ببیند و با خیال راحت می‌توانید داخل مترو و جاهای عمومی اینستاگرام‌تان را چک کنید بدون اینکه چند تا چشم همیشه گوشی شما را زیرچشمی نگاه کنند. جالب نیست؟
  • قاب یا کاور گوشی: قاب را برای محافظت از بدنه گوشی استفاده می‌کنیم. اما آیا واقعا اینطور است؟ متاسفانه نه. ما قاب می‌خریم تا گوشی‌مان را جذاب‌تر کند و در کنار محافظت از بدنه گوشی را هم ادامه دهد. قاب‌ها هم انواع مختلفی دارند. قاب‌های ژله‌ای یا TPU ارزان‌ترین نوع قاب بودند که حالا طرفداران زیادی ندارند. به جای آن قا‌ب‌های سیلیکونی و کربناتی و قاب‌های هیبریدی دیگری روی کار آمده‌‌اند که هم از نظر استایل بسیار درخشانند و هم امنیت بالایی دارند.
چطور از گوشی Xiaomi Redmi Note 9s/9Pro محافظت کنیم؟
  • کیف: اگر استایل وینتیج و قدیمی دوست دارید کیف مسلما گزینه‌ی خوبی است. مخصوصا آن کیف‌های چرمی جذاب. امنیت کیف بیشتر از قاب است. چون هم ضخامت بیشتری دارد و هم به صورت همزمان از بدنه و صفحه نمایش محافظت می‌کند. این یعنی یک تیر و دو نشان. کیف‌ها معمولا از قاب ارزان‌ترند. البته به این بستگی دارد که چه مدل کیفی انتخاب کرده‌اید. مسلما چرم طبیعی گران‌تر است. اما چون استفاده از چرم طبیعی کمی با حقوق حیوانات هم در ارتباط است. پیشنهاد ما چرم مصنوعیست.
  • کاور لنز دوربین: این هم که از اسمش پیداست. یک کاور برای لنز دوربین که اجازه نمی‌دهد آسیبی به دوربین عزیز گوشی شما برسد.
  • شارژر: حالا یک مبحث مهم‌تر هم داریم. به هیچ وجه از شارژرهای بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده نکنید. ترجیحا شارژر اصل و اورجینال استفاده کنید و اگر هم به هر دلیلی چنین شارژری نداشتید حتما از یک نمونه خوب و باکیفیت که توسط برندهای تولیدکننده لوازم جانبی ساخته شده استفاده کنید.

در نهایت کار هم می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد لوازم جانبی، مطلب راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی از استایل آپ را بخوانید. یک مطلب کامل و جامع که تمام لوازم جانبی و کارکرد هر کدام از آن‌ها را کامل توضیح می‌دهد و می‌توانید اطلاعات موردنیازتان را پیدا کنید. در ضمن لوازم جانبی باکیفیتی هم در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید خریداری کنید و تا مدت‌های طولانی از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا